Ο 1,6 λτ. κινητήρας
diesel που εφοδιάζει το Soul είναι ισχυρός ενώ σε συνδυασμό με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (στην έκδοση της δοκιμής) επιτυγχάνει πολύ καλές τιμές επιδόσεων, όχι όμως και κατανάλωσης.
Κινητήρας – Κιβώτιο: Καλός σε επιδόσεις, μέτριος σε κατανάλωση
18.519 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2017)
Ο πετρελαιοκινητήρας των 1,6 λίτρων που εφοδιάζει το Kia Soul αποδίδει 136 ίππους και είναι από τους ισχυρότερους κινητήρες πετρελαίου, ανάμεσα στα μικρά crossover αυτοκίνητα. Αποτέλεσμα αυτού είναι να επιτυγχάνει καλές τιμές επιδόσεων από στάση, ενώ σε συνδυασμό με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καταφέρνει και πολύ καλές τιμές επιταχύνσεων εν κινήσει.
Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός ικανοποιεί με το τράβηγμά του από χαμηλά και την επάρκεια ροπής του, ωστόσο «κρύβει» την απόδοσή του σε αίσθηση, αφού δεν έχει ευρύ φάσμα λειτουργίας. Τέλος, ως ένα από τα βαρύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας (1.425 κιλά με οδηγό), αλλά και τον σχετικά μεγάλο αεροδυναμικό συντελεστή του, επηρεάζεται αρνητικά η κατανάλωσή του, αφού σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται στα 7,4 λτ./100 χλμ..
Η θεϊκη Γερμανια ειναι πρωτη σε ολα! Τι να λεμε τωρα; Ποιος να συγκριθει μαζι της; Ο,τι προϊοντα και να κατασκευαζει ειναι τα καλυτερα παγκοσμιως ασχετα αν ειναι λαμογιαρικα και χαλανε. Μεχρι και το κινητο μου Siemens ειναι. Μην μου πει κανενας οτι το Samsung Galaxy ειναι καλυτερο τωρα! Να ειμαστε σοβαροι λιγακι...
germanotrolias-αγορασα το αγροτικο Mercedes@ Γαργαλιστε με να γελασω.Ξερεις να μας πεις κι αλλα τετοια κρυα "αστεια" μηπως δροσιστουμε τωρα για τον καυσωνα?
Για τους άσχετους που σχολιάζουν ότι μόνο καταλαβαίνουν, γιατί ως εκεί είναι οι γνώσεις και ο χαρακτήρας τους, τα "μάτια" επάνω από τους αεραγωγούς είναι ηχεία, το συγκεκριμένο μοντέλο της kia έχει έξτρα ηχεία για το ηχοσύστημα, κάτι που κακώς δεν αναφέρεται στο άρθρο (αν θυμάμαι καλά από τις πρώτες παρουσιάσεις, τα ηχεία στις πόρτες είχανε τη δυνατότητα να μεταβάλλουν το φωτισμό τους ανάλογα με τη μουσική/ένταση;). Θα μπορούσαν να είχανε περισσότερο χρώμα και μέσα στο σαλόνι μια που ο χαρακτήρας του υποτίθεται ότι είναι για urban μετακινήσεις και σαφώς είναι καλύτερο από εκείνο το urban cruiser της toyota που πήγε άπατο σε πωλήσεις (και καλά έκανε δλδ).
Απορώ πως σκέφτηκε ο υπεύθυνος σχεδιασμού της ΚΙΑ. Τουλάχιστο στην Ευρώπη το βλέπω να πηγαίνει άκλαυτο...
Κανένα σχόλιο για το 7τάχυτο αυτόματο σε σχέση με το DSG?
Ακριβό....Πρέπει να καταλάβουν οι Κορεάτες ότι το πλεονέκτημα τους είναι τα αξιόπιστα, φθηνά αυτοκίνητά. Δεν έχει νόημα να πουλάνε πάνω από τα 20 χιλιάρικα. Ποιός θα το πάρει αυτό με 21+ χιλιάρικα όταν με μόλις 3-4 χιλιάρικα πιο πάνω, έχει πολύ καλύτερες επιλογές;
Δεν το περιμενα οτι θα υπηρχε αυτοκινητο που θα με εβαζε σε διλλημα αν θα επρεπε να αγορασω αυτο ή το Γιαουρις!!!!!
Πανω απο τους ακριανους αεραγωγους τι ειναι αυτο;;Ματι για να ψηνεις καφε;;;
Η θεϊκη Γερμανια ειναι πρωτη σε ολα! Τι να λεμε τωρα; Ποιος να συγκριθει μαζι της; Ο,τι προϊοντα και να κατασκευαζει ειναι τα καλυτερα παγκοσμιως ασχετα αν ειναι λαμογιαρικα και χαλανε. Μεχρι και το κινητο μου Siemens ειναι. Μην μου πει κανενας οτι το Samsung Galaxy ειναι καλυτερο τωρα! Να ειμαστε σοβαροι λιγακι...
germanotrolias-αγορασα το αγροτικο Mercedes@ Γαργαλιστε με να γελασω.Ξερεις να μας πεις κι αλλα τετοια κρυα "αστεια" μηπως δροσιστουμε τωρα για τον καυσωνα?
Για τους άσχετους που σχολιάζουν ότι μόνο καταλαβαίνουν, γιατί ως εκεί είναι οι γνώσεις και ο χαρακτήρας τους, τα "μάτια" επάνω από τους αεραγωγούς είναι ηχεία, το συγκεκριμένο μοντέλο της kia έχει έξτρα ηχεία για το ηχοσύστημα, κάτι που κακώς δεν αναφέρεται στο άρθρο (αν θυμάμαι καλά από τις πρώτες παρουσιάσεις, τα ηχεία στις πόρτες είχανε τη δυνατότητα να μεταβάλλουν το φωτισμό τους ανάλογα με τη μουσική/ένταση;). Θα μπορούσαν να είχανε περισσότερο χρώμα και μέσα στο σαλόνι μια που ο χαρακτήρας του υποτίθεται ότι είναι για urban μετακινήσεις και σαφώς είναι καλύτερο από εκείνο το urban cruiser της toyota που πήγε άπατο σε πωλήσεις (και καλά έκανε δλδ).
Απορώ πως σκέφτηκε ο υπεύθυνος σχεδιασμού της ΚΙΑ. Τουλάχιστο στην Ευρώπη το βλέπω να πηγαίνει άκλαυτο... Κανένα σχόλιο για το 7τάχυτο αυτόματο σε σχέση με το DSG?
Ακριβό....Πρέπει να καταλάβουν οι Κορεάτες ότι το πλεονέκτημα τους είναι τα αξιόπιστα, φθηνά αυτοκίνητά. Δεν έχει νόημα να πουλάνε πάνω από τα 20 χιλιάρικα. Ποιός θα το πάρει αυτό με 21+ χιλιάρικα όταν με μόλις 3-4 χιλιάρικα πιο πάνω, έχει πολύ καλύτερες επιλογές;
@Γιωργος:Καλα οταν πατενταρω το μαγνητικο μπρικι που θα στεκεται εκει πανω και με 5G και θα σου ψηνει ωραιο κεφεδακι,τοτε να γελασεις...
Καλό αυτοκίνητο με πολλές αρετές! Δεν πρόκειται όμως να πάει καλά εμπορικά λόγω τής άσχημης, κατά την άποψή μου, εξωτερικής του εμφάνισης!
Δεν το περιμενα οτι θα υπηρχε αυτοκινητο που θα με εβαζε σε διλλημα αν θα επρεπε να αγορασω αυτο ή το Γιαουρις!!!!! Πανω απο τους ακριανους αεραγωγους τι ειναι αυτο;;Ματι για να ψηνεις καφε;;;