Η Ford κατέθεσε μια πατέντα στο αμερικανικό γραφείο ευρεσιτεχνιών, η οποία αφορά ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο έχει 11 σχέσεις μετάδοσης. Αυτή η πατέντα έχει κατατεθεί από τις 4 Οκτωβρίου 2013, ωστόσο μόλις πρόσφατα διέρρευσαν πληροφορίες για αυτήν.
Η Ford δεν έχει ακόμα ανακοινώσει κάποιο όχημα με το οποίο να έχει σκοπό να εξοπλίσει με το συγκεκριμένο κιβώτιο ταχυτήτων και ίσως να μην το κάνει και ποτέ.
Ο πρόεδρος της ZF Stefan Sommer είχε δηλώσει σε ανύποπτο χρόνο ότι το φυσικό όριο εξέλιξης για τα κιβώτια ταχυτήτων είναι οι εννιά σχέσεις εμπρόσθιας μετάδοσης, όμως από ότι φαίνεται οι κατασκευαστές είτε για λόγους marketing είτε για λόγους προσπάθειας μείωσης περαιτέρω των ρύπων, φαίνεται να αψηφούν το συγκεκριμένο όριο.
Ήδη η VW ετοιμάζει DSG με δέκα σχέσεις, ενώ υπάρχει και η κατατεθιμένη πατέντα της Ford για κιβώτιο έντεκα σχέσεων. Πάντως είναι πλέον γεγονός, ότι τα κιβώτια ταχυτήτων είναι τόσο πολύ εξελιγμένα, που δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η εξέλιξη κιβωτίων με περισσότερες σχέσεις αφού, τα όποια οφέλη σε κατανάλωση και ρύπους προκύπτουν, δεν μπορούν να δικαιολογηθούν από τα τεράστια κόστη έρευνας και ανάπτυξης που απαιτούνται.
δωστε στον κοσμο τεχνολογια !!! μην τα κρατατε στα συρταρια περιμενοντας κινηση των αντιπαλων !! κινηση ματ παλι η ford. . μα τι λετε, πιοα wv ?ας φτιαξει το υπαρχον dsg και μετα συζηταμε για το νεο..
δωστε στον κοσμο τεχνολογια !!! μην τα κρατατε στα συρταρια περιμενοντας κινηση των αντιπαλων !! κινηση ματ παλι η ford. . μα τι λετε, πιοα wv ?ας φτιαξει το υπαρχον dsg και μετα συζηταμε για το νεο..