Το νέο Toyota Auris τρίτης γενιάς είναι το πρώτο μοντέλο που εξοπλίζεται με τον συγκεκριμένο 2λιτρο κινητήρα.
Λίγα λόγια για τη θερμική απόδοση
88.371 Επισκέψεις στο άρθρο
Προκειμένου να κατανοήσετε τι σημαίνει 40% θερμική απόδοση, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τη σημασία του όρου. Σε κάθε κινητήρα εσωτερικής καύσης, λοιπόν, προσφέρουμε χημική ενέργεια με τη μορφή καυσίμου και προσπαθούμε να κερδίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο μηχανικό έργο. Το πηλίκο του έργου που κερδίζουμε προς την ενέργεια που προσφέρουμε στον κινητήρα ονομάζεται θερμική απόδοση. Εκφράζει την αποδοτικότητα του κινητήρα και, όπως μας έχει «ενημερώσει» ο 2ος Νόμος της Θερμοδυναμικής, ποτέ δεν πρόκειται να δούμε θερμική απόδοση 100%. Οι λόγοι που οδηγούν στη μείωση αυτού του ποσοστού είναι κυρίως οι απώλειες θερμότητας από τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα, η ενέργεια που διαφεύγει στο περιβάλλον μέσω των καυσαερίων και η τροφοδοσία των υποσυστημάτων, όπως το κύκλωμα ψύξης και λίπανσης. Στους ηλεκτροκινητήρες οι απώλειες είναι πολύ λιγότερες, γιΆ αυτό και η θερμική απόδοση ξεπερνά πολλές φορές το 90%.
Γιατι κρατανε περισσότερα χιλιόμετρα για αυτο επιμένει ατμόσφαιρικα και στα δεκα χρονια που δινει εγγύηση η toyota το κόστος αλλαγης ειναι 3-4 χιλιάρικα και σε βαθος χρονου αυτα που εχεις σωσει απο βενζίνη ειναι πολυ περισσότερα απο αυτα που θα δωσεις να αλλάξεις μπαταρίες και μην ξεχνας ο κινητήρας δουλεύει σε κυκλο Atkinson δηλαδη ποιο νωχελικα δηλαδη λιγότερο καυσιμο οποτε σε βαθος 10 ετιας και λιγοτερη βενζίνη και λιγότερο ζορισμενος κινητήρας δες τα prius ταξι και ρωτα τπυς ταριφες
Σίγουρα τα ατμοσφαιρικά είναι αξιόπιστα κι εγώ το ξερω πολύ καλά αυτό, αφού είμαι κάτοχος corolla σχεδόν 15 ετών με μηδέν προβλήματα.
Οι καιροί όμως έχουν αλλάξει και λίγοι πλέον κρατάνε αυτοκίνητα πανω απο 10 χρόνια, ειδικά τώρα που η τεχνολογία κάνει άλματα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνονται πιο προσιτά.
Ποιός θα γυρίσει σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες, διλιτρους κιολας, για Ελλαδα μιλάω πάντα, όταν έχει "γευτεί" τις επιδόσεις των τούρμπο;
Οσο για τους ταξιτζήδες, αυτοί βλέπω να γυρνάνε σε φυσικό αέριο και σε αμάξια σαν το νέο octavia.
Εν πασει περιπτώσει, η toyota έχει χασει πολλές πωλήσεις απο την εμμονή της να μη βγαζει αμάξια με τούρμπο.
Γιατί στην Toyota παιδευονται ακόμη με ατμοσφαιρικούς βενζίνης;
Γιατί δεν ασχολούνται με κάποιον υπερτροφοδοτούμενο χαμηλών κυβικών, ώστε να κερδίσουν επιδόσεις και κατανάλωση;
Ο νέος δίλιτρος τι κατανάλωση θα έχει;
Γιατί δεν εξελίσσουν έναν νέο πετρελαιοκινητήρα;
Έχουν φάει κόλλημα με τα υβριδικά που θέλουν αλλαγή μπαταριών στα 10 χρόνια με πολύ μεγάλο κόστος...
Γιατι κρατανε περισσότερα χιλιόμετρα για αυτο επιμένει ατμόσφαιρικα και στα δεκα χρονια που δινει εγγύηση η toyota το κόστος αλλαγης ειναι 3-4 χιλιάρικα και σε βαθος χρονου αυτα που εχεις σωσει απο βενζίνη ειναι πολυ περισσότερα απο αυτα που θα δωσεις να αλλάξεις μπαταρίες και μην ξεχνας ο κινητήρας δουλεύει σε κυκλο Atkinson δηλαδη ποιο νωχελικα δηλαδη λιγότερο καυσιμο οποτε σε βαθος 10 ετιας και λιγοτερη βενζίνη και λιγότερο ζορισμενος κινητήρας δες τα prius ταξι και ρωτα τπυς ταριφες
Σίγουρα τα ατμοσφαιρικά είναι αξιόπιστα κι εγώ το ξερω πολύ καλά αυτό, αφού είμαι κάτοχος corolla σχεδόν 15 ετών με μηδέν προβλήματα. Οι καιροί όμως έχουν αλλάξει και λίγοι πλέον κρατάνε αυτοκίνητα πανω απο 10 χρόνια, ειδικά τώρα που η τεχνολογία κάνει άλματα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνονται πιο προσιτά. Ποιός θα γυρίσει σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες, διλιτρους κιολας, για Ελλαδα μιλάω πάντα, όταν έχει "γευτεί" τις επιδόσεις των τούρμπο; Οσο για τους ταξιτζήδες, αυτοί βλέπω να γυρνάνε σε φυσικό αέριο και σε αμάξια σαν το νέο octavia. Εν πασει περιπτώσει, η toyota έχει χασει πολλές πωλήσεις απο την εμμονή της να μη βγαζει αμάξια με τούρμπο.
Γιατί στην Toyota παιδευονται ακόμη με ατμοσφαιρικούς βενζίνης; Γιατί δεν ασχολούνται με κάποιον υπερτροφοδοτούμενο χαμηλών κυβικών, ώστε να κερδίσουν επιδόσεις και κατανάλωση; Ο νέος δίλιτρος τι κατανάλωση θα έχει; Γιατί δεν εξελίσσουν έναν νέο πετρελαιοκινητήρα; Έχουν φάει κόλλημα με τα υβριδικά που θέλουν αλλαγή μπαταριών στα 10 χρόνια με πολύ μεγάλο κόστος...
...μπράβο στην toyota... αν και έχω πολλές ενστάσεις...