Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζει έμμεσο και άμεσο ψεκασμό καυσίμου μέσω του συστήματος τροφοδοσίας D-4S.
Η υβριδική του έκδοση
88.370 Επισκέψεις στο άρθρο
Όπως ήδη αναφέραμε, το συγκεκριμένο μοτέρ πρόκειται να τροφοδοτήσει και υβριδικά οχήματα. Η νέα δομή με την οποία θα «συνεργάζεται» ο αποδοτικότερος κινητήρας του κόσμου ονομάζεται THS II και αποτελεί τη βελτιωμένη έκδοση της 4ης γενιάς υβριδικής τεχνολογίας της Toyota. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο μέγεθος και το βάρος των μπαταριών, ενώ κατά την επιβράδυνση υπάρχει σύστημα ανάκτησης ενέργειας που αποθηκεύει ηλεκτρική ενέργεια στις μπαταρίες. Παράλληλα, το μέγεθος της νέας ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου (Power Control Unit) έχει μειωθεί κατά 20% και το βάρος κατά 10%, με αποτέλεσμα να είναι εφικτή η τοποθέτηση του ακριβώς πάνω από το σύστημα μετάδοσης.
Γιατι κρατανε περισσότερα χιλιόμετρα για αυτο επιμένει ατμόσφαιρικα και στα δεκα χρονια που δινει εγγύηση η toyota το κόστος αλλαγης ειναι 3-4 χιλιάρικα και σε βαθος χρονου αυτα που εχεις σωσει απο βενζίνη ειναι πολυ περισσότερα απο αυτα που θα δωσεις να αλλάξεις μπαταρίες και μην ξεχνας ο κινητήρας δουλεύει σε κυκλο Atkinson δηλαδη ποιο νωχελικα δηλαδη λιγότερο καυσιμο οποτε σε βαθος 10 ετιας και λιγοτερη βενζίνη και λιγότερο ζορισμενος κινητήρας δες τα prius ταξι και ρωτα τπυς ταριφες
Σίγουρα τα ατμοσφαιρικά είναι αξιόπιστα κι εγώ το ξερω πολύ καλά αυτό, αφού είμαι κάτοχος corolla σχεδόν 15 ετών με μηδέν προβλήματα.
Οι καιροί όμως έχουν αλλάξει και λίγοι πλέον κρατάνε αυτοκίνητα πανω απο 10 χρόνια, ειδικά τώρα που η τεχνολογία κάνει άλματα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνονται πιο προσιτά.
Ποιός θα γυρίσει σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες, διλιτρους κιολας, για Ελλαδα μιλάω πάντα, όταν έχει "γευτεί" τις επιδόσεις των τούρμπο;
Οσο για τους ταξιτζήδες, αυτοί βλέπω να γυρνάνε σε φυσικό αέριο και σε αμάξια σαν το νέο octavia.
Εν πασει περιπτώσει, η toyota έχει χασει πολλές πωλήσεις απο την εμμονή της να μη βγαζει αμάξια με τούρμπο.
Γιατί στην Toyota παιδευονται ακόμη με ατμοσφαιρικούς βενζίνης;
Γιατί δεν ασχολούνται με κάποιον υπερτροφοδοτούμενο χαμηλών κυβικών, ώστε να κερδίσουν επιδόσεις και κατανάλωση;
Ο νέος δίλιτρος τι κατανάλωση θα έχει;
Γιατί δεν εξελίσσουν έναν νέο πετρελαιοκινητήρα;
Έχουν φάει κόλλημα με τα υβριδικά που θέλουν αλλαγή μπαταριών στα 10 χρόνια με πολύ μεγάλο κόστος...
Γιατι κρατανε περισσότερα χιλιόμετρα για αυτο επιμένει ατμόσφαιρικα και στα δεκα χρονια που δινει εγγύηση η toyota το κόστος αλλαγης ειναι 3-4 χιλιάρικα και σε βαθος χρονου αυτα που εχεις σωσει απο βενζίνη ειναι πολυ περισσότερα απο αυτα που θα δωσεις να αλλάξεις μπαταρίες και μην ξεχνας ο κινητήρας δουλεύει σε κυκλο Atkinson δηλαδη ποιο νωχελικα δηλαδη λιγότερο καυσιμο οποτε σε βαθος 10 ετιας και λιγοτερη βενζίνη και λιγότερο ζορισμενος κινητήρας δες τα prius ταξι και ρωτα τπυς ταριφες
Σίγουρα τα ατμοσφαιρικά είναι αξιόπιστα κι εγώ το ξερω πολύ καλά αυτό, αφού είμαι κάτοχος corolla σχεδόν 15 ετών με μηδέν προβλήματα. Οι καιροί όμως έχουν αλλάξει και λίγοι πλέον κρατάνε αυτοκίνητα πανω απο 10 χρόνια, ειδικά τώρα που η τεχνολογία κάνει άλματα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνονται πιο προσιτά. Ποιός θα γυρίσει σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες, διλιτρους κιολας, για Ελλαδα μιλάω πάντα, όταν έχει "γευτεί" τις επιδόσεις των τούρμπο; Οσο για τους ταξιτζήδες, αυτοί βλέπω να γυρνάνε σε φυσικό αέριο και σε αμάξια σαν το νέο octavia. Εν πασει περιπτώσει, η toyota έχει χασει πολλές πωλήσεις απο την εμμονή της να μη βγαζει αμάξια με τούρμπο.
Γιατί στην Toyota παιδευονται ακόμη με ατμοσφαιρικούς βενζίνης; Γιατί δεν ασχολούνται με κάποιον υπερτροφοδοτούμενο χαμηλών κυβικών, ώστε να κερδίσουν επιδόσεις και κατανάλωση; Ο νέος δίλιτρος τι κατανάλωση θα έχει; Γιατί δεν εξελίσσουν έναν νέο πετρελαιοκινητήρα; Έχουν φάει κόλλημα με τα υβριδικά που θέλουν αλλαγή μπαταριών στα 10 χρόνια με πολύ μεγάλο κόστος...
...μπράβο στην toyota... αν και έχω πολλές ενστάσεις...