Πάνω από 500.000 πωλήσεις έχει καταφέρει να πραγματοποιήσει στην Ευρωπαϊκή αγορά το Opel Astra της τελευταίας γενιάς.

Ξεπέρασε τις 500.000 πωλήσεις το Astra

2.454 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2017)

Πάνω από 500.000 πωλήσεις έχει καταφέρει να πραγματοποιήσει στην Ευρωπαϊκή αγορά το Opel Astra της τελευταίας γενιάς, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2015.

Από φέτος, το Astra κατάφερε να ανέβει στην κορυφή της κατηγορίας του στην Ολλανδία κάτι που χαροποίησε ιδιαίτερα τους ανθρώπους της εταιρείας: «Είμαστε χαρούμενοι που η τελευταία μας γενιά Astra έχει ήδη καταφέρει να πείσει πάνω από μισό εκατομμύριο πελάτες. Η υψηλή ζήτηση για κορυφαίες καινοτομίες και προηγμένο εξοπλισμό μαζί με τα υπερσύγχρονα συστήματα υποστήριξης επιβεβαιώνουν την απόφασή μας να φέρουμε πρωτοποριακές τεχνολογίες στη συμπαγή κατηγορία, κάνοντάς τις προσιτές σε ένα ευρύ κοινό» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος  Πωλήσεων & Aftersales, Peter Küspert.
 
Σχεδόν το 60% των πελατών επέλεξαν την εμπρός κάμερα Opel Eye, που σε συνδυασμό με πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης, κάνει την οδήγηση του Astra όχι μόνο πιο άνετη αλλά και πιο ασφαλή.
Μεταξύ των συστημάτων υποστήριξης είναι η Αναγνώριση Σημάτων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition), το Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με Προειδοποίηση Παρέκκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning), η Ένδειξη Απόστασης από το Προπορευόμενο Όχημα (Following Distance Indication) και το Σύστημα Αναγνώρισης  Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Alert) με Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Autonomous Emergency Braking).
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι οι ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού του Astra, «Dynamic» και «Innovation», έχουν αποδειχτεί οι αγαπημένες των πελατών.
 
Συγκεκριμένα από τότε που λανσαρίστηκε πάνω από το 60% των αγοραστών Astra έχουν επιλέξει τις ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού, που τους παρέχουν πρόσβαση σε πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό και στοιχεία που δεν χρειάζεται να παραγγείλουν εκ των υστέρων ως προαιρετικά.

Hyundai
OPEL