4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Lamborghini Aventador SVJ Roadster
164.821 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2019)
Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης άνοιξε τις πύλες του για τους εκπροσώπους του Τύπου και ένα-ένα τα μοντέλα εμφανίζονται. Μέσα σε αυτά και η Lamborghini Aventador SVJ Roadster.
Το νέο ιταλικό μοντέλο κληρονομεί όλη την ισχύ, τις επιδόσεις και τις πρωτοποριακές αεροδυναμικές τεχνολογίες της κουπέ, ωστόσο «χάνει» την οροφή του για να προσφέρει άπλετο χώρο στο κεφάλι του οδηγού. Παρόλο τη διαφοροποίηση αυτή το supercar δίνει μία εξίσου συναρπαστική εμπειρία οδήγησης με την κουπέ, όπως υπογράμμισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini, Stefano Domenicali.
Η Lamborghini δεν προσφέρει λεπτομέρειες σχετικά με το τι γίνεται για να αντισταθμίσει τη μειωμένη δομική ακαμψία που υπάρχει λόγω της έλλειψης σταθερής οροφής, ωστόσο γνωστοποιεί πως το 50 κιλά προστίθενται στο συνολικό βάρος της SVJ roadster σε σχέση με την κουπέ.
Ως εκ τούτου το κάμπριο μοντέλο χρειάζεται επιπλέον ένα δέκατο του δευτερολέπτου για να πιάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, ωστόσο και τα 2,9 δευτερόλεπτά δεν είναι μία κακή επίδοση. Η ανοιγοκλειόμενη οροφή είναι κατασκευασμένη από ίνες άνθρακα και χρειάζεται μόλις λίγα δευτερόλεπτα για να ξεδιπλωθεί, ενώ η μάρκα σημειώνει πως δεν επηρεάζει καθόλου την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας ο οποίος προσφέρει 770 ίππους στις 8,500 σ.α.λ και 720 Nm ροπής διαθέσιμα στις 6,750 σ.α.λ. Η τελική ταχύτητα του μοντέλο φτάνει τα 350 χλμ./ώρα.
Η Lamborghini σχεδιάζει να κατασκευάσει μόλις 800 μονάδες της Aventador SVJ Roadster, με την τιμή της στην Ευρώπη να ξεκινά από τις 387.007 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το νέο ιταλικό μοντέλο κληρονομεί όλη την ισχύ, τις επιδόσεις και τις πρωτοποριακές αεροδυναμικές τεχνολογίες της κουπέ, ωστόσο «χάνει» την οροφή του για να προσφέρει άπλετο χώρο στο κεφάλι του οδηγού. Παρόλο τη διαφοροποίηση αυτή το supercar δίνει μία εξίσου συναρπαστική εμπειρία οδήγησης με την κουπέ, όπως υπογράμμισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini, Stefano Domenicali.
Η Lamborghini δεν προσφέρει λεπτομέρειες σχετικά με το τι γίνεται για να αντισταθμίσει τη μειωμένη δομική ακαμψία που υπάρχει λόγω της έλλειψης σταθερής οροφής, ωστόσο γνωστοποιεί πως το 50 κιλά προστίθενται στο συνολικό βάρος της SVJ roadster σε σχέση με την κουπέ.
Ως εκ τούτου το κάμπριο μοντέλο χρειάζεται επιπλέον ένα δέκατο του δευτερολέπτου για να πιάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, ωστόσο και τα 2,9 δευτερόλεπτά δεν είναι μία κακή επίδοση. Η ανοιγοκλειόμενη οροφή είναι κατασκευασμένη από ίνες άνθρακα και χρειάζεται μόλις λίγα δευτερόλεπτα για να ξεδιπλωθεί, ενώ η μάρκα σημειώνει πως δεν επηρεάζει καθόλου την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας ο οποίος προσφέρει 770 ίππους στις 8,500 σ.α.λ και 720 Nm ροπής διαθέσιμα στις 6,750 σ.α.λ. Η τελική ταχύτητα του μοντέλο φτάνει τα 350 χλμ./ώρα.
Η Lamborghini σχεδιάζει να κατασκευάσει μόλις 800 μονάδες της Aventador SVJ Roadster, με την τιμή της στην Ευρώπη να ξεκινά από τις 387.007 ευρώ.
Mercedes-amg final edition, brabus 900, ferrari f8 tributo, puritalia berlinetta, italidesign davinci, koenigsegg jesko, morgan plus six.
μου αρεσε η Tonale.Πιο εμπνευσμενη απο τηνStelvio.Δεν μου αρεσε ,( για άλλη μια φορα) η CLA Shooting Break, τουλαχιστον εξωτερικα ,ενω κατα τα άλλα ειναι υπεροχη. Χρειαζοταν μεγαλύτερη δοση ανανεωσης κυριως στο προφιλ.Το Procced τα καταφερνει καλυτερα. Μου εκανε εντυπωση που οι RR και Bentley δεν εχουν ουτε μια οθονιτσα για τους σωφερ τους.