5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
BRABUS 800 Widestar
164.793 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2019)
Η νέα Brabus 800 Widestar είναι μια βελτιωμένη Mercedes-Benz G63 και κάνει το ντεμπούτο της στην ελβετική πόλη επωφελούμενη από ένα μεγάλο φάσμα αναβαθμίσεων που της προσέφερε η γερμανική εταιρεία.
Με την πρώτη ματιά το προφανές είναι το νέο κιτ που λαμβάνει στο εξωτερικό μέρος και της προσφέρει μία πιο ευρεία εικόνα. Η Brabus 800 Widestar έχει διευρυμένα φτερά κατά 10 εκατοστά, μεγαλώνοντας έτσι τον χώρο για τις 23άρες ζάντες, αν και διαθέσιμοι είναι ακόμα τροχοί 20 έως και 22 ιντσών. Στο εμπρόσθιο μέρος οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί τροφοδοτούν με περισσότερο αέρα τον αναβαθμισμένο κινητήρα, ενώ οι δύο επιπλέον αεραγωγοί που ενσωματώνονται στο καπό επιτρέπει σε όλους να καταλάβουν πως το συγκεκριμένο SUV δεν είναι μία απλή G63.
Τα σκαλοπάτια στο πλαϊνό μέρος και το κάλυμμα της ρεζέρβας έχουν φινίρισμα από ίνες άνθρακα, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε τα δύο βοηθητικά LED φωτιστικά σώματα που βρίσκονται στην οροφή.
Κάτω από το καπό παραμένει ο twin-turbo 4,0 λίτρων V8 κινητήρας, όμως με την φροντίδα των ανθρώπων της Brabus έχει δυναμώσει κατά πολύ, επηρεάζοντας με τη σειρά του και τη Brabus 800 Widestar. Το βελτιωμένο μοντέλο έχει πλέον την ισχύ 800 ίππων και 1,000 Nm ροπής κάνοντας τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 240 χλμ./ώρα.
Εκτός από το εξωτερικό και τον κινητήρα, αναβαθμισμένη είναι και η καμπίνα. Το εσωτερικό έχει λάβει μία καφέ δερμάτινη ταπετσαρία, ενώ από ανθρακονήματα καλύπτονται η κεντρική κονσόλα και ένα μέρος των πάνελ των θυρών. Τέλος στην οροφή έχει εγκατασταθεί φωτισμός που θυμίζει έναστρο ουρανό και χαρακτηρίζεται από δέρμα Alcantara.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με την πρώτη ματιά το προφανές είναι το νέο κιτ που λαμβάνει στο εξωτερικό μέρος και της προσφέρει μία πιο ευρεία εικόνα. Η Brabus 800 Widestar έχει διευρυμένα φτερά κατά 10 εκατοστά, μεγαλώνοντας έτσι τον χώρο για τις 23άρες ζάντες, αν και διαθέσιμοι είναι ακόμα τροχοί 20 έως και 22 ιντσών. Στο εμπρόσθιο μέρος οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί τροφοδοτούν με περισσότερο αέρα τον αναβαθμισμένο κινητήρα, ενώ οι δύο επιπλέον αεραγωγοί που ενσωματώνονται στο καπό επιτρέπει σε όλους να καταλάβουν πως το συγκεκριμένο SUV δεν είναι μία απλή G63.
Τα σκαλοπάτια στο πλαϊνό μέρος και το κάλυμμα της ρεζέρβας έχουν φινίρισμα από ίνες άνθρακα, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε τα δύο βοηθητικά LED φωτιστικά σώματα που βρίσκονται στην οροφή.
Κάτω από το καπό παραμένει ο twin-turbo 4,0 λίτρων V8 κινητήρας, όμως με την φροντίδα των ανθρώπων της Brabus έχει δυναμώσει κατά πολύ, επηρεάζοντας με τη σειρά του και τη Brabus 800 Widestar. Το βελτιωμένο μοντέλο έχει πλέον την ισχύ 800 ίππων και 1,000 Nm ροπής κάνοντας τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 240 χλμ./ώρα.
Εκτός από το εξωτερικό και τον κινητήρα, αναβαθμισμένη είναι και η καμπίνα. Το εσωτερικό έχει λάβει μία καφέ δερμάτινη ταπετσαρία, ενώ από ανθρακονήματα καλύπτονται η κεντρική κονσόλα και ένα μέρος των πάνελ των θυρών. Τέλος στην οροφή έχει εγκατασταθεί φωτισμός που θυμίζει έναστρο ουρανό και χαρακτηρίζεται από δέρμα Alcantara.
Mercedes-amg final edition, brabus 900, ferrari f8 tributo, puritalia berlinetta, italidesign davinci, koenigsegg jesko, morgan plus six.
μου αρεσε η Tonale.Πιο εμπνευσμενη απο τηνStelvio.Δεν μου αρεσε ,( για άλλη μια φορα) η CLA Shooting Break, τουλαχιστον εξωτερικα ,ενω κατα τα άλλα ειναι υπεροχη. Χρειαζοταν μεγαλύτερη δοση ανανεωσης κυριως στο προφιλ.Το Procced τα καταφερνει καλυτερα. Μου εκανε εντυπωση που οι RR και Bentley δεν εχουν ουτε μια οθονιτσα για τους σωφερ τους.