Mitsubishi Engelberg Tourer Concept
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mitsubishi Engelberg Tourer Concept

164.784 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2019)

Το νέο πρωτότυπο της Mitsubishi κάνει ντεμπούτο στη Γενεύη, παίρνοντας το όνομά του από ένα περίφημο χιονοδρομικό κέντρο της Ελβετίας. Ο λόγος για το τετρακίνητο, plug-in υβριδικό Engelberg Tourer με φουτουριστική σχεδίαση που δείχνει το μέλλον της μάρκας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το νέο πρωτότυπο της ιαπωνικής φίρμας έρχεται να προστεθεί στη λίστα των μοντέλων που υιοθετούν τη νεότερη σχεδιαστική της γλώσσα, με προεξάρχον στοιχείο τη νέα μάσκα που παραπέμεπει στο μοτίβο της «Dynamic Shield», αλλά και τις έντονες ακμές και νευρώσεις στο σύνολο του αμαξώματος.

Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στο ντιζάιν του μοντέλου, στο εμπρός μέρος κυριαρχεί μια νέα ενιαία, με κυψελοειδές ανάγλυφο, μάσκα που πλαισιώνεται από χρωμιωμένες διακοσμητικές φάσες, LED προβολείς και λεπτεπίλεπτα φώτα ημέρας. Στο πλάι βλέπει κανείς το «σκαλοπάτι» που δημιουργείται ως συνέχεια του αεραγωγού που εδρεύει πίσω από το φτερό και φτάνει μέχρι πίσω με την έντονη νεύρωση στο άνω μέρος να καταλήγει στα σφηνοειδή, πίσω φωτιστικά σώματα. Η εικόνα στο πίσω μέρος διέπεται από επίπεδες επιφάνειες και τον ενιαίο αεροδυναμικό διαχύτη, ενώ εντύπωση προκαλούν και οι φουτουριστικής σχεδίασης ζάντες.

Μπαίνοντας στην καμπίνα του πρωτότυπου παρατηρούμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, που βρίσκεται πίσω από το πολλαπλών λειτουργιών τιμόνι τεσσάρων ακτίνων, όπως επίσης και τη μακρόστενη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, η οποία δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Η σχεδίαση διατηρεί απλές γραμμές και μεγάλες επίπεδες επιφάνειες, ενώ η προσοχή πηγαίνει στην κεντρική κονσόλα, εκεί όπου τα χειριστήρια του κλιματισμού πλαισιώνουν την οθόνη των σχετικών ενδείξεων. Χαμηλότερα παρατηρεί κανείς έναν πιεζοπεριστροφικό διακόπτη και το μοχλό του σασμάν. Σημειώνουμε πως, κάτω από την κεκλιμένη κονσόλα, υπάρχει αποθηκευτικός χώρος, ενώ εντύπωση προκαλούν τα λεπτά καθίσματα με την φαινομενικά ξεχωριστή πλάτη.

Σε μηχανικό επίπεδο, το ιαπωνικό πρωτότυπο εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύνολο, αποτελούμενο από έναν θερμικό κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,4 λτ. και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική ισχύς που αποδίδει το plug-in υβριδικό πρωτότυπο δεν έχει ανακοινωθεί από τη φίρμα, εντούτοις αυτό που γνωρίζουμε είναι πως για τη μετάδοση της έχει επιστατευθεί το σύστημα τετρακίνσης 4WD της Mitsubishi σε συνδυαμό με το Active Yaw Control (AYC) που διαχειρίζεται την κατανομή ροπής στους δύο άξονες. 

Κλείνοντας, το ιωπανικό στρατόπεδο υποστηρίζει πως, το Engelberg Tourer έχει ηλεκτρική αυτονομία της τάξεως των 70 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις σε πρότυπο WLTP, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με τη συνολική του αυτονομία, αυτή μπορεί να φτάσει έως και τα 700 χλμ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto