• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Οι εικόνες είναι ανεξάρτητες της Toyota και προέρχονται από την ιστοσελίδα autoexpress.

Λέει όχι στον ηλεκτρισμό η Toyota GR Corolla

2.988 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/1/2021

Μακριά από την ηλεκτροδότηση, που βρίσκουμε σε ολοένα και περισσότερα αυτοκίνητα αναμένεται να μείνει η ισχυρή έκδοση της Corolla. Ο λόγος φυσικά για την GR Corolla, η οποία φέρεται να έχει έντονο... «φλερτ» με τον 1,6 λίτρων κινητήρα του GR Yaris.


Δεν είναι μυστικό πως ένα από τα αυτοκίνητα που έχει στο πλάνο της η Toyota είναι η ισχυρή έκδοση της Corolla. Μέχρι στιγμής η μάρκα θέλει να κρατάει κλειστά τα χαρτιά της αναφορικά με την επιβεβαίωση της έλευσης του εν λόγω μοντέλου, ωστόσο είναι γεγονός πως εντός του 2020 η ιαπωνική εταιρεία έκανε τις απαραίτητες διαδικασίες για να κατοχυρώσει το όνομα GR Corolla.
 
Όπως όλα δείχνουν η GR Corolla δεν αναμένεται να κάνει σύντομα την εμφάνισή της, οι πρώτες πληροφορίες από το εξωτερικό αναφέρουν πως κάτι τέτοιο θα συμβεί από το 2023 και έπειτα, ωστόσο οι ιθύνοντες της Toyota σκοπεύουν κάποια στιγμή να έχουν ταυτόχρονα στη γκάμα τους τα μοντέλα GR Corolla, GR Yaris και GR Supra.
 
Μάλιστα λέγεται πως όταν η GR Corolla έρθει και επίσημα στη ζωή, θα αποφύγει τον ηλεκτρισμό, τον οποίο και υιοθετούν ολοένα και περισσότερο τα αυτοκίνητα αλλά και τα μοντέλα επιδόσεων και θα εξοπλίζεται πιθανότητα με τον 3κύλιδρο τούρμπο κινητήρα 1,6 λίτρων. Τον ίδιο δηλαδή κινητήρα που βρίσκουμε σήμερα στο GR Yaris, προσφέροντας 261 ίππους.
 
Αξίζει να σημειωθεί πως μέσω της «καυτής» Corolla, η Toyota θα μπορούσε να αξιοποιήσει τις σημαντικές εργασίες που έχει πραγματοποιήσει στην ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης κίνησης που χρησιμοποιείται στο GR Yaris, το οποίο λειτουργεί με ορισμένα στοιχεία της πλατφόρμας από την Corolla.
 
Το τελευταίο, συνεπικουρούμενο από το ισχυρό υβριδικό μείγμα πωλήσεων της Toyota, που της επιτρέπει να έχει μειωμένες εκπομπές ρύπων και έτσι να εργάζεται με μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στα μοντέλα επιδόσεων, είναι ένας ακόμα λόγος που θα μπορούσε να δώσει στην GR Corolla τον 1.600άρη υπετροφοδοτούμενο κινητήρα.

55 διαθέσιμα άρθρα για TOYOTA  COROLLA

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια