Bridgestone Turanza T005
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Bridgestone Turanza T005

695.845 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2019)

Φρένα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Eξαιρετική ήταν η επίδοση του Bridgestone Turanza T005 στο φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα, ούσα κάτω από τα 25 μέτρα και η δεύτερη καλύτερη ανάμεσα σε όλα τα ελαστικά της δοκιμής. Σημαντικό στοιχείο είναι και η αίσθηση πως η υψηλής περιεκτικότητας σε πυρίτιο γόμα του «γράπωνε» την άσφαλτο χωρίς να «σέρνεται» ή να προκαλεί υπερλειτουργία του ABS.

Ανάλογη ήταν η εικόνα του νέου ελαστικού τουρισμού της Bridgestone και στο βρεγμένο, όπου επίσης κατάφερε την δεύτερη καλύτερη επίδοση και μάλιστα κάτω από τα 25 μέτρα επίσης. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το T005 πέτυχε την ίδια ουσιαστικά επίδοση επιβεβαιώνοντας τους ισχυρισμούς του κατασκευαστή για ειδική εξέλιξη, ώστε να είναι το ίδιο καλό στο βρεγμένο, όσο και στο στεγνό.

Τest αποφυγής κινδύνου (elk test) σε στεγνό και βρεγμένο 
Στεγνό
Το Βridgestone Τuranza T005 με τα σκληρά πλαϊνά του επωφελήθηκε στο τεστ αποφυγής κινδύνου σε στεγνό οδόστρωμα παρουσιάζοντας αμεσότητα στις αλλαγές κατεύθυνσης και καλή αίσθηση. Πέρασε με επιτυχία όλα τα τεστ με 65, 68 και 70 χλμ./ώρα χωρίς η συμπεριφορά του να αλλάζει σημαντικά. Μια ελαφριά τάση υποστροφής στη δεύτερη αλλαγή κατεύθυνσης δεν ήταν αρκετή να του στερήσει την επιτυχία ούτε και στα 72 χλμ./ώρα. Ωστόσο αυτή η τάση και η απώλεια της πρόσφυσης στα 74 χλμ./ώρα, άνοιγε αρκετά την πορεία του προς τις εξωτερικές κορίνες χτυπώντας μερικές από αυτές. Στα 73 χλμ./ώρα η συμπεριφορά του ήταν πιο προοδευτική και ελεγχόμενη από το τιμόνι και το ESP, βοηθώντας το να ολοκληρώσει τη διαδικασία επιτυχώς και εύκολα.

Βρεγμένο
Εδώ το Bridgestone Turanza T005 δεν είχε την αμεσότητα που περιμέναμε σε σχέση με την εικόνα του στο στεγνό και «έχανε» ελαφρώς και σε αίσθηση στο τιμόνι. Η γενικότερη συμπεριφορά του ωστόσο ήταν η ίδια παρά τα λιγότερα χιλιόμετρα. Περνώντας με επιτυχία το τεστ στα 65 και στα 68 χλμ./ώρα εμφάνισε καλή αμεσότητα και είχε εύκολο έργο σε όλη τη διαδικασία αλλαγής κατεύθυνσης. Αντίθετα στα 71 χλμ./ώρα όπως και στο στεγνό, αυτή η απώλεια πρόσφυσης αλλοίωσε τον προοδευτικό τρόπο λειτουργίας του και απαίτησε την βίαιη εμπλοκή του ESP του Focus, το οποίο ωστόσο δεν κατάφερε να το διατηρήσει στην πορεία του τεστ, φτάνοντας έτσι σε μια αποτυχημένη προσπάθεια.  

Στα 70 χλμ./ώρα αν και υπήρξε μια στιγμιαία ολίσθηση στην πρώτη αλλαγή πορείας που άνοιξε την τροχιά του, τελικά πέρασε επιτυχώς το τεστ και με σχετική ευκολία. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto