2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Goodyear EfficientGrip Performance
695.857 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2019)
Φρένα
Τest αποφυγής κινδύνου (elk test) σε στεγνό και βρεγμένο
Στεγνό
Η συμπεριφορά του Goodyear EfficientGrip Performance στο στεγνό οδόστρωμα του τεστ αποφυγής εμποδίου ήταν καλή και επέδειξε προοδευτικά χαρακτηριστικά. Ξεκινήσαμε τη διαδικασία με τα 68 χλμ./ώρα (όπως σε όλα τα ελαστικά) όπου και πέρασε με απόλυτη επιτυχία. Το ίδιο και στα 71 χλμ./ώρα με το τιμόνι (παρά τη μεγαλύτερη γωνία στην πρώτη αλλαγή πορείας) να είναι άμεσο και την κατευθυντικότητα να παραμένει πολύ καλή. Στα 73 χλμ./ώρα η διαδικασία κρίθηκε οριακή αφού παρουσιάστηκε τάση υποστροφής οδηγώντας μας σε επαφή με τις κορίνες, αναγκάζοντάς μας έτσι να «πέσουμε» κατά 1 χλμ./ώρα. Τα 72 χλμ./ώρα λοιπόν ήταν η ταχύτητα που τα EfficientGrip Performance λειτούργησαν στον βέλτιστο βαθμό απόδοσής τους.
Βρεγμένο
Στο βρεγμένο οδόστρωμα του τεστ αποφυγής κινδύνου, τα Goodyear EfficientGrip Performance είχαν και αυτά την ίδια συμπεριφορά σε αναλογικά χαμηλότερα χιλιόμετρα. Στα 68 χλμ./ώρα, το Focus πέρασε εύκολα με μια μικρή τάση για υποστροφή στην δεύτερη αλλαγή πορείας, που ωστόσο δεν επηρέασε την επιτυχία του τεστ. Στα 69 χλμ./ώρα αυτή η τάση άνοιξε ακόμα περισσότερο την τροχιά του αυτοκινήτου στο ίδιο σημείο, ενώ και η αίσθηση στο τιμόνι είχε αλλοιωθεί, ωστόσο και πάλι η προσπάθεια κρίθηκε επιτυχημένη. Στα 70 χλμ./ώρα όλα τα παραπάνω είχαν μεγαλύτερη ένταση φτάνοντας έτσι σε μια αποτυχημένη τελικά προσπάθεια.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αυτό το θερινό ελαστικό της Goodyear υπόσχεται μεγάλη χιλιομετρική απόδοση μεταξύ των αλλαγών, αλλά η επίδοσή του στις δοκιμές μας ήταν μέτρια παρά την τεχνολογία Active Braking, που διαθέτει (τακούνια με 3D σχεδιασμό τα οποία θεωρητικά σε δυνατό φρενάρισμα αυξάνουν την επιφάνεια επαφής με το δρόμο). Ειδικότερα, το Goodyear EfficientGrip ελαστικό, στο φρενάρισμα επί στεγνού οδοστρώματος κατάφερε την 5η επίδοση με 26,29 μέτρα, υστερώντας κατά 1,7 μ. σε σχέση με το πρώτο σε επίδοση ελαστικό. Η επιμήκυνση της απόστασης ακινητοποίησης στο βρεγμένο οδόστρωμα δεν ήταν δραματική –το αυτοκίνητο αναφοράς Ford Focus σταμάτησε στα 26,99 μ., αλλά και εδώ το ελαστικό της Goodyear δεν κατάφερε να ξεχωρίσει σημειώνοντας τη δεύτερη χειρότερη επίδοση στη δοκιμή.Τest αποφυγής κινδύνου (elk test) σε στεγνό και βρεγμένο
Στεγνό
Η συμπεριφορά του Goodyear EfficientGrip Performance στο στεγνό οδόστρωμα του τεστ αποφυγής εμποδίου ήταν καλή και επέδειξε προοδευτικά χαρακτηριστικά. Ξεκινήσαμε τη διαδικασία με τα 68 χλμ./ώρα (όπως σε όλα τα ελαστικά) όπου και πέρασε με απόλυτη επιτυχία. Το ίδιο και στα 71 χλμ./ώρα με το τιμόνι (παρά τη μεγαλύτερη γωνία στην πρώτη αλλαγή πορείας) να είναι άμεσο και την κατευθυντικότητα να παραμένει πολύ καλή. Στα 73 χλμ./ώρα η διαδικασία κρίθηκε οριακή αφού παρουσιάστηκε τάση υποστροφής οδηγώντας μας σε επαφή με τις κορίνες, αναγκάζοντάς μας έτσι να «πέσουμε» κατά 1 χλμ./ώρα. Τα 72 χλμ./ώρα λοιπόν ήταν η ταχύτητα που τα EfficientGrip Performance λειτούργησαν στον βέλτιστο βαθμό απόδοσής τους.
Βρεγμένο
Στο βρεγμένο οδόστρωμα του τεστ αποφυγής κινδύνου, τα Goodyear EfficientGrip Performance είχαν και αυτά την ίδια συμπεριφορά σε αναλογικά χαμηλότερα χιλιόμετρα. Στα 68 χλμ./ώρα, το Focus πέρασε εύκολα με μια μικρή τάση για υποστροφή στην δεύτερη αλλαγή πορείας, που ωστόσο δεν επηρέασε την επιτυχία του τεστ. Στα 69 χλμ./ώρα αυτή η τάση άνοιξε ακόμα περισσότερο την τροχιά του αυτοκινήτου στο ίδιο σημείο, ενώ και η αίσθηση στο τιμόνι είχε αλλοιωθεί, ωστόσο και πάλι η προσπάθεια κρίθηκε επιτυχημένη. Στα 70 χλμ./ώρα όλα τα παραπάνω είχαν μεγαλύτερη ένταση φτάνοντας έτσι σε μια αποτυχημένη τελικά προσπάθεια.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το ΤΕΣΤ , η επιλογη των ελαστικων απλα εγινε με ποιο σκεπτικο ; ΚΑΝΕΝΑ ! VREDESTEIN - KUMHO - DUNLOP - κλπ που ειναι ;
Απάντηση: Θα περιλάβουμε και άλλες δημοφιλείς μάρκες της ελληνικής αγοράς, σε επόμενη δοκιμή μας. Λόγω του LIVE, δεν μπορούσαμε να κάνουμε δοκιμή με περισσότερα από 6 ελαστικά.
Tο πρόβλημα όλων αυτών των test, χωρίς να φταίνε αυτοί που τα κάνουν, είναι ότι αφορούν καινούργια λάστιχα... το ζήτημα είναι ότι η σημασία είναι πως συμπεριφέρεται στο λάστιχο μετά τα πρώτα 1-2000 χιλιόμετρα και εκεί αρκετά ελαστικά έχουν εντελώς άλλη εικόνα. Επίσης κάθε μάρκα, ακόμη και οι 'πρώτες', έχουν ΄φθηνά' και 'premium' μοντέλα, επομένως πρέπει να συγκρίνουμε μοντέλα και όχι μάρκες. Προσωπική μου άποψη, για 20-30 ευρώ δεν αξίζει να πας σε 'φθηνή' μάρκα. Επίσης bridgestone, pirelli έχουν γενικά αξιοπρεπή αντοχή στους ελληνικούς δρόμους (στα bridgestone τα turanza είναι μάλλον μέτρα, προτιμώ τα potenza ειδικά σε bmw), τα michelin καλά αλλά ευαίσθητα και με περίεργη συμπεριφορά στο χρόνο, η continental έχει καλή φήμη αλλά μάλλον λίγο φουσκωμένη ενώ τα κορεάτικα έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ.
Προσωπικά continental και michelin προτιμώ κι όταν δεν εχω λεφτα (ως συνήθως δλδ) πάω στα Κορεάτικα kumho nexen
Για μένα το καλύτερο ελαστικό είναι το michelin έχει σταθερή απόδοση για τουλάχιστον 50,000 χλμ. βεβαια στο μικρό μου ιχ φοράω τη δεύτερη τετράδα continetal και μάλλον θα την ξανα βάλω.
Uniroyal, παίδες και σε πάνε και σε φέρνουν.. Εγώ φανατικός των continental για χρόνια αλλά στη διάσταση που τα θέλω πια 165/R13, έχει 5-6 χρόνια που μου είπε ο συνεργάτης στο μαγαζί που πηγαίνω δεκαετίες: "Και γιατί να πετάς λεφτά; Βάλε uniroyal και θα δεις ότι το ίδιο ευχαριστημένος θα είσαι".. Και όντως έτσι έγινε. Και καλό κράτημα και όσο πρέπει σκληρά για να πάνε ακόμα και 5-6 χρόνια. Με στρωτή οδήγηση εννοείται και μέσα στην πόλη.. Τα Michelin παλιότερα σ' αυτή τη διάσταση ήταν καλύτερα στο κράτημα αλλά πολύ μαλακά, στα 3 χρόνια ήθελαν αλλαγή γιατί σκλήραιναν απότομα και γλυστρούσαν μετά αρκετά..
Κατ' αρχην καποιοι δεν εχετε δει τα βιντεο και σχολιαζετε οπως παντα οτι να ναι...Ο αλλος λεει βαλτε και τα falken ενω δοκιμαζουν τα Falken Ziex ZE310....Πολυ καλη δοκιμη και στο μελλον βαλτε και αλλες μαρκες ελαστικων καθως καντε μια βολτα στα βουλκανιζατερ και δειτε στην Ελλαδα των μνημονιων κατι "περιεργες" μαρκες ελαστικων που εμφανιστηκαν και καντε test και σε αυτα...
Εύχομαι να συμπεριλάβετε και τα Falken!
εχω αλλαξει μεχρι τωρα-ειμαι 43 ετων-10 αυτοκινητα...τα περισσοτερα ειχαν αρχικα απο τη μανα τους dunlop...μεχρι τα 20.000 χλμ ηταν αρκετα καλα..μετα ερχονταν οι αποτομες φθορες....επισης τα michelin που ειχε το 508 μου οταν το πρωτοαγορασα...απαραδεκτα για την ελλαδα....στον πρωτο χρονο ειχαν φυγει μικρα κομματια ηδη!κακη προσφυση και τσιμπημενη καταναλωση...τα yokohama που φορουσα καποτε σε ενα clio williams που ειχα ηταν παρομοια με τα dunlop...θα ελεγα οτι τα pirelli cinturato που πρωτοδοκιμασα πριν 8 περιπου χρονια με ικανοποιησαν αν και καπως ακριβα...επισης τα good year που φορα τωρα το grande punto της μανας μου αψογα...πολυ στιβαρα και αψογο φρεναρισμα..πριν 1 χρονο εβαλα για πρωτη φορα στο 508 μου bridgestone...πλησιαζουν τα pirelli σε αποδοση απλα πρεπει να δω τη διαρκεια και αντοχη τους...ελπιζω να διαφωτισα τους φιλους οδηγους με τις λιγες εμπειριες που μοιραστηκα...ειναι βεβαιο ομως οτι σε καμμια περιπτωση δεν αγοραζω μεταχειρισμενα...προτιμω καινουρια απο μια μετρια εταιρια παρα επωνυμα χρησιμοποιημενα σε καλη τιμη...
1) Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος που διαγράφετε τα σχόλια που κάνουμε; 2) Δεν αναφέρετε τη διάσταση των ελαστικών που δοκιμάσατε ούτε κάποιο άλλο στοιχείο (πχ δείκτη ταχύτητας). 3) Δεν δοκιμάσατε το Continental Premium Contact 6 (που κυκλοφορει στη διάσημη διάσταση 205/55/16) 4) Τρέμε ADAC έρχεται το Autotriti.
Απάντηση: Έχουμε απαντήσει σε προηγούμενο σχόλιο σας. Δε διαγράψαμε κανένα σχόλιο. Επίσης, η διάσταση των ελαστικών αναφέρεται σε κάθε ένα από τα 6 video. Όσον αφορά στους δείκτες των ελαστικών επιλέξαμε τα δημοφιλή με Wet: A. Στο τεύχος που θα κυκλοφορήσει υπάρχουν αναλυτικά όλα τα στοιχεία της ετικέτας του κάθε ελαστικού.
Σε όλοι την Ευρώπη και στην Ελλαδα κερδίζουν έδαφος στης πωλήσεις τα λάστιχα 4 εποχών ! δεν είδα ούτε ένα ! Νομίζω το έχω δει εδώ σε δικό σας άρθρο.
Απάντηση: Καλημέρα σας, πράγματι κερδίζουν έδαφος στις πωλήσεις τα 4season ελαστικά, ωστόσο επιλέξαμε θερινά ελαστικά καθώς στη χώρα μας συνεχίζουν να πουλάνε περισσότερο.
Γιατί έχω την εντύπωση ότι θα έχουμε εκπλήξεις; Χθες άλλαξα λάστιχα και έβαλα Dunlop SP Sport FASTRESPONSE στο Yaris πρώτη εντύπωση πολύ καλή, μένει να φανεί η αξία τους και στην βροχή. Επίσης τα προηγούμενα Bridgestone Ecopia 150 ήταν καλά λάστιχα έβγαλα 35000 σε τέσσερα χρόνια.
Το Pirelli P7 είναι ένα προιόν το οποίο έχει καταργηθεi και δεν έχει καν ετικέτα wet A. Tο λάστιχο που έχει η Pirelli είναι το p7 blue με ετικέτα wet A. Πως κάνατε ένα τεστ με ανόμοια προιόντα?
Δεν θέλει μυαλό.Πασ στα σίγουρα.
Δε θα έπρεπε η δοκιμή να περιλαμβάνει Continental Premium Contact 6 (που κυκλοφορεί στην "διάσημη" διάσταση 205/55/16) ; Επίσης καλό είναι να αναφέρεται και τη διάσταση των ελαστικών.
Απάντηση: Θα περιλάβουμε την Continental, όπως και άλλες δημοφιλείς μάρκες της ελληνικής αγοράς, σε επόμενη δοκιμή μας. Λόγω του LIVE, δεν μπορούσαμε να κάνουμε δοκιμή με περισσότερα από 6 ελαστικά.
Το P7 είναι αρχαίο λάστιχο έχει σχεδόν εξαντληθεί
CONTINENTAL βρεεεεεε
Αυτά ειναι 6 best-seller ελαστικά ???
Τελικα τι ισχυει , σ αυτο το τεστ βαθμολογειτε πρωτο το MICHELEN PRIMACY4 ,και στην σημερινη αναρτηση (22/1/20) το FALKEN Ziex ZE310. Ωστοσω σας ευχαριστω φιλοι μου για την σημαντικη προσπαθεια ενημερως μας.
Απάντηση: Σε αυτό το τεστ βαθμολογούμε πρώτο το Michelin στο φρενάρισμα και πρώτο το Falken στο Elk Test.
uniroyal rainsport 3 γιατι δεν υπαρχει στην δοκιμη σας το παραπανω ελαστικο ;
Απάντηση: Στην πρώτη φάση δοκιμών επιλέξαμε τα 6 best seller ελαστικά της ελληνικής αγοράς. Σύντομα θα γίνει δοκιμή σε περισσότερα ελαστικά! Ευχαριστούμε.