Michelin Primacy 4
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Michelin Primacy 4

695.951 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2019)

Φρένα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Χωρίς να είναι από τα ακριβότερα, το νέο ελαστικό Primacy 4 της Michelin κατάφερε να ξεχωρίσει στο τεστ θερινών ελαστικών, που πραγματοποίησε το AutoΤρίτη. Έδειξε ένα ισορροπημένο προφίλ επιτυγχάνοντας την κορυφαία επίδοση τόσο στο στεγνό, όσο και στο βρεγμένο οδόστρωμα. Στο στεγνό ειδικότερα, το Michelin Primacy 4 κατάφερε την καλύτερη επίδοση με 24,6 μέτρα, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η προοδευτικότητα στο φρενάρισμα και η σωστή συνεργασία με το ABS.

Εκεί όμως που εντυπωσίασε ήταν στη δοκιμασία του φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα. Τα 3 χρόνια εξέλιξης του, το νέο πέλμα και ένα νέο μείγμα γόμας έπιασαν τόπο και το Primacy 4 κατάφερε κορυφαία επίδοση στο βρεγμένο όχι απλά ανάλογη αυτής στο στεγνό, αλλά καλύτερης! Συνολικά το ελαστικό της Michelin κερδίζει τις εντυπώσεις με την ομοιογενή και ισορροπημένη του απόδοση. Είναι όμως και το ακριβότερο.

Τest αποφυγής κινδύνου (elk test) σε στεγνό και βρεγμένο 
Στεγνό

Τα Michelin Primacy 4 είχαν καλή συμπεριφορά στο στεγνό τεστ αποφυγής εμποδίου περνώντας άνετα την δοκιμασία από τις «χαμηλές» ταχύτητες των 65 και 68 χλμ./ώρα. Στα 70 χλμ./ώρα και πάλι παρουσίασαν καλή πρόσφυση και άμεσο έλεγχο κατευθυντικότητας στις κινήσεις του τιμονιού, δείχνοντας ότι μπορούν να διαχειριστούν ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα. Στα 74 χλμ./ώρα η προσπάθεια κρίθηκε αποτυχημένη, με το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου να «χάνει» σε αμεσότητα, με αποτέλεσμα να ανοίξει σημαντικά η τροχιά του και να ακουμπάει τις εξωτερικές κορίνες στο δεύτερο διάδρομο. Τα 73 χλμ./ώρα ήταν η ταχύτητα που τελικά απέδωσαν τα Michelin, περνώντας επιτυχώς και με ευκολία το τεστ. 

Βρεγμένο
Στο ίδιο τεστ με βρεγμένο οδόστρωμα, τα Primacy 4 της Michelin είχαν ελαφρώς πιο προοδευτική συμπεριφορά. Χαρακτηριστικό είναι πως σε αυτή την περίπτωση «βρήκαμε» το πετυχημένο τους «πέρασμα» στα 71 χλμ./ώρα, ενώ στα 72 χλμ./ώρα δεν είχαμε μια οριακή αλλά μια αποτυχημένη προσπάθεια. Περνώντας εύκολα από τα 65 και 68 χλμ./ώρα, τελικά η ταχύτητα προσπέλασης του Focus με αυτά τα ελαστικά ανήλθε στα 71 χλμ./ώρα που επαναλάβαμε 2 φορές. Σε αυτές τις προσπάθειες, το τιμόνι είχε καλή πληροφόρηση και το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε άμεσα στις αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ η πρόσφυση ήταν επαρκής σε όλο το διάδρομο. Στα 72 χλμ./ώρα και πάλι σε επαναλαμβανόμενη προσπάθεια, το Focus ακουμπούσε την τελευταία κορίνα στον δεύτερο διάδρομο λόγω της ανοιχτής τροχιάς του εκεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
vw