SEAT Tarraco FR PHEV
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

SEAT Tarraco FR PHEV

137.850 Επισκέψεις στο άρθρο

Την γκάμα του Tarraco αποφάσισε να επεκτείνει η SEAT προσφέροντας στο SUV ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, ενώ παράλληλα παρουσίασε και την έκδοση FR του ναυαρχικού μοντέλου της. Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η μάρκα με την εισαγωγή του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης, το SEAT Tarraco θα αποκτήσει πρόσθετη απόδοση, καθιστώντας το μια πολύ βιώσιμη εναλλακτική λύση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Περνώντας στο κομμάτι που ενδιαφέρει περισσότερο, το σύστημα μετάδοσης κίνησης του «ηλεκτρισμένου» Tarraco περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων απόδοσης 150 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 116 ίππων. Ο συνδυασμός αυτός φέρει τη συνολική δύναμη του μοντέλου στα 245 άλογα και 400 Nm ροπής, στοιχείο που το καθιστά στην κορυφή των εκδόσεων. Η τελική ταχύτητα μετράται στα 217 χλμ./ώρα και το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,4 δευτερόλεπτα.
 
Η SEAT κάνει λόγο πως το plug-in υβριδικό Tarraco επιτρέπει στους οδηγούς να οδηγούν καταναλώνοντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια για περισσότερο από 50 χιλιόμετρα, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων στο μηδέν ή συνδυάζοντας τον βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα για να κερδίσουν αυξημένη απόδοση.
 
Από κει και πέρα διαθέσιμη για το τελευταίο χρονικά SUV της μάρκας είναι και η έκδοση FR. Σε αυτή ο εξωτερικός σχεδιασμός έχει ενισχυθεί με ευρύτερα φτερά, σπορ πίσω σπόιλερ και ειδικές FR ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, που προαιρετικά μπορούν να γίνουν 20 ιντσών. Από κει και πέρα το λογότυπο της έκδοσης βρίσκεται τόσο στο μπροστά, όσο και στο πίσω μέρος, ενώ η ονομασία του μοντέλου έχει ανάγλυφη μορφή. Διαθέσιμο είναι και ένα νέο γκρι χρώμα.
 
Στο εσωτερικό το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ψυχαγωγίας τελευταίας γενιάς της SEAT, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος πλοήγησης συνδυασμένο με οθόνη 9,2 ιντσών. Παρόντα είναι τα σπορ καθίσματα (bucket), ενώ σπορ τιμόνι με το λογότυπο της έκδοσης, αλλά και πεντάλ αλουμινίου.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως τόσο η έκδοση FR, όσο και το plug-in υβριδικό Tarraco θα ξεκινήσουν την παραγωγής τους εντός του 2020.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto