Η συχνότητα των βλαβών και το κόστος συντήρησης αποτελούν τομείς, που βρίσκονται πολύ χαμηλά στην ικανοποίηση των πελατών BMW.
BMW: «Καίει» το κόστος συντήρησης
115.981 Επισκέψεις στο άρθρο
Οι επιδόσεις από τον κινητήρα και την κατανάλωση δεν βρίσκονται τόσο ψηλά στην κατάταξη «ευχαρίστησης», ενώ κάτω από 50% είναι το ποσοστό όσον αφορά στο κόστος συντήρησης, στοιχείο που δικαιλογείται όταν χαμηλό είναι και το ποσοστό από την «συχνότητα των επισκευών μέχρι σήμερα». Αρχικά δηλαδή βγαίνουν βλάβες που δεν θέλεις, και μετά πρέπει να βάλεις πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη... Η σχεδίαση, η ευκολία χειρισμού των διακοπτών και το κράτημα είναι μερικοί από τους τομείς που είναι ευχαριστημένοι οι καταναλωτές για τα μοντέλα της BMW.
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.