Η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Citroen είναι μοντέρνα και ξεχωριστή, οπότε λογικό είναι το κορυφαίο ποσοστό στην αξιολόγηση των πελατών.
Citroen: Αρέσει πλέον η σχεδίαση της Citroen
116.013 Επισκέψεις στο άρθρο
Μην σας παραξενεύει πως το ποσοστό της Citroen για την εξωτερική μορφή και το στυλ πέρασε στην πρώτη θέση με 96%. Δείτε τo νέo C3, το C4 Cactus ή το C3 Aircross και θα συμφωνήσετε πως η γαλλική φίρμα επένδυσε στο μοντέρνο σχεδιασμό. Ωστόσο, πολύ καλά δεν τα πάει μόνο εκεί η γαλλική φίρμα. Αφήνουμε κατά μέρος τη θέρμανση/αερισμό και τα φρένα και επικεντρωνόμαστε στο 89% του βασικού εξοπλισμού! Δηλαδή, ακόμη και οι βασικές εκδόσεις είναι πλήρης, και έτσι ο πελάτης δεν χρειάζεται να χτίσει τον εξοπλισμό όπως θέλει και άρα να πληρώσει περισσότερο... Όσο, τέλος, για το 86% και 84% για το κράτημα και την άνεση αντίστοιχα; Επιβεβαιώνουν τη φράση γαλλική ανάρτηση. Στις χαμηλότερες θέσεις βρέθηκε το γόητρο του κατασκευαστή και η μεταπωλητική αξία.
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.