Πολύ καλά είναι τα συνολικά ποσοστά για τα μοντέλα της Nissan, κορωνίδα των οποίων είναι το Nissan Qashqai.
Nissan: Απόλυτη ικανοποίηση σε όλους τους τομείς
115.990 Επισκέψεις στο άρθρο
Αν εξαιρέσεις το 67% και το 68% που σκόραρε η Nissan για την μεταπωλητική αξία και το θόρυβο από τριγμούς στο εσωτερικό – που και πάλι είναι απόλυτα ικανοποιητικά νούμερα- τα υπόλοιπα ποσοστά ικανοποίησης πελατών είναι πραγματικά άξιας θαυμασμού, αφού βρίσκονται πάνω του 70%! Στην κορυφή βρίσκεται η ευκολία χειρισμών των διακοπτών, ενώ στη δεύτερη θέση είναι τα φρένα και στην τρίτη η εξωτερική σχεδίαση. Αξιοσημείωτο είναι το ποσοστό ικανοποίησης (90%) για το κόστος συντήρησης, αλλά και το κράτημα (89%). Επίσης, καλό είναι το ποσοστό στη συχνότητα επισκευών μέχρι σήμερα, ενώ καλό και το 84% για το γόητρο του κατασκευαστή.
Το σχόλιο που ξεχωρίσαμε: «Νissan Micra, το αγόρασα για τη σύζυγο και το χρησιμοποιούσα ως 2ο, αλλά τελικά το έκανα βασικό. 12 χρόνια δεν έχει βγάλει τίποτα»
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.