Σύμφωνα με την έρευνα ικανοποίησης, πελατών το πιο δυνατό σημείο των μοντέλων της Opel είναι η εξωτερική σχεδίαση και το στυλ.
Opel: Με στιλ γερμανικό
115.998 Επισκέψεις στο άρθρο
Δυνατό σημείο των μοντέλων της Opel σύμφωνα με την έρευνα ικανοποίησης πελατών είναι η εξωτερική τους σχεδίαση και το στιλ. Από εκεί και πέρα, ανάμεσα στους 21 τομείς καλά ποσοστά έχει στην ευκολία χειρισμών των διακοπτών (έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με παλαιότερες έρευνες λόγω στην υιοθέτηση οθόνης αφής αντί πολλών διακοπτών στην κεντρική κονσόλα), στα φρένα και στην ευρυχωρία του εσωτερικό. Υψηλό είναι και το ποσοστό (84%) ικανοποίησης για τη συνολική εντύπωση ποιότητας, ενώ το χαμηλότερο ποσοστό (52%) εμφανίζει η ικανοποίηση για την μεταπωλητική αξία.
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.