Ο σπορτίφ προσανατολισμός των μοντέλων της ισπανική φίρμας αποτυπώνεται στις απαντήσεις των κατόχων SEAT στη μεγάλη έρευνα ικανοποίησης του Auto Τρίτη.
SEAT: Ψηλά σε κράτημα, χαμηλά σε μεταπωλητική αξία
115.996 Επισκέψεις στο άρθρο
Αναπάντεχο ίσως υψηλό είναι το ποσοστό ικανοποίησης από την εξωτερική μορφή και το στιλ (97%), ενώ ψηλά βρίσκονται οι τομείς «κινητήρας-επιδόσεις» και «βασικός εξοπλισμός» με 84% και 83% αντίστοιχα. Από την άλλη, το 93% για το κράτημα και το 68% για την άνεση της ανάρτησης που έχουν βάλει οι κάτοχοι για τα μοντέλα της SEAT, αποκαλύπτει εν μέρει τον σπορτίφ προσανατολισμό της μάρκας.. Χαμηλά από την άλλη είναι το γόητρο του κατασκευαστή (48%) -ίσως αυτό να οφείλεται και στο ότι έχει να αντιμετωπίσει τον εσωτερικό ανταγωνισμό-, ενώ τη μεγαλύτερη απογοήτευση αντιμετωπίζουν οι πελάτες της SEAT με την μεταπωλητική αξία (30%).
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.