Ο σπορτίφ προσανατολισμός των μοντέλων της ισπανική φίρμας αποτυπώνεται στις απαντήσεις των κατόχων SEAT στη μεγάλη έρευνα ικανοποίησης του Auto Τρίτη.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο σπορτίφ προσανατολισμός των μοντέλων της ισπανική φίρμας αποτυπώνεται στις απαντήσεις των κατόχων SEAT στη μεγάλη έρευνα ικανοποίησης του Auto Τρίτη.

SEAT: Ψηλά σε κράτημα, χαμηλά σε μεταπωλητική αξία

115.996 Επισκέψεις στο άρθρο

Αναπάντεχο ίσως υψηλό είναι το ποσοστό ικανοποίησης από την εξωτερική μορφή και το στιλ (97%), ενώ ψηλά βρίσκονται οι τομείς «κινητήρας-επιδόσεις» και «βασικός εξοπλισμός» με 84% και 83% αντίστοιχα. Από την άλλη, το 93% για το κράτημα και το 68% για την άνεση της ανάρτησης που έχουν βάλει οι κάτοχοι για τα μοντέλα της SEAT, αποκαλύπτει εν μέρει τον σπορτίφ προσανατολισμό της μάρκας.. Χαμηλά από την άλλη είναι το γόητρο του κατασκευαστή (48%) -ίσως αυτό να οφείλεται και στο ότι έχει να αντιμετωπίσει τον εσωτερικό ανταγωνισμό-, ενώ τη μεγαλύτερη απογοήτευση αντιμετωπίζουν οι πελάτες της SEAT με την μεταπωλητική αξία (30%).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το σχόλιο που ξεχωρίσαμε: « SEAT Leon, πολύ καλό σε οδήγηση, οικονομία και χώρους. Έχει ζητήσει ελάχιστα στα 8 χρόνια» 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
Audi