Suzuki: Μέτρια ικανοποίηση από  το χώρο  αποσκευών
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Suzuki: Μέτρια ικανοποίηση από το χώρο αποσκευών

116.014 Επισκέψεις στο άρθρο

Σύμφωνα με την έρευνά μας, οι πελάτες της Suzuki είναι μέτρια ικανοποιημένοι από τα κρατήματα των αυτοκινήτων τους (78%) και καθόλου από την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ (37%). Από την άλλη, 90% έχει σκοράρει η Suzuki για το κόστος συντήρησης και τη συχνότητα των επισκευών μέχρι σήμερα, που σημαίνει πως οι κάτοχοι των μοντέλων Suzuki φεύγουν ευχαριστημένοι από το χώρο του service. Από εκεί και πέρα πολύ υψηλό είναι το ποσοστό για την ευκολία χειρισμού (98%) και την ορατότητα (93%), ενώ στο 84% το ποσοστό –μεταξύ άλλων- για το γόητρο του κατασκευαστή. Στη συνολική εντύπωση ποιότητας το ποσοστό ικανοποίησης είναι 81%.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green