Σύμφωνα με την έρευνά μας, οι πελάτες της Suzuki είναι μέτρια ικανοποιημένοι από τα κρατήματα των αυτοκινήτων τους (78%) και καθόλου από την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ (37%). Από την άλλη, 90% έχει σκοράρει η Suzuki για το κόστος συντήρησης και τη συχνότητα των επισκευών μέχρι σήμερα, που σημαίνει πως οι κάτοχοι των μοντέλων Suzuki φεύγουν ευχαριστημένοι από το χώρο του service. Από εκεί και πέρα πολύ υψηλό είναι το ποσοστό για την ευκολία χειρισμού (98%) και την ορατότητα (93%), ενώ στο 84% το ποσοστό –μεταξύ άλλων- για το γόητρο του κατασκευαστή. Στη συνολική εντύπωση ποιότητας το ποσοστό ικανοποίησης είναι 81%.
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.
ωραια δουλειά , μακαρι να συνεχιστεί για να δουμε την αληθινη αξια , κι όχι μονο, των αυτοκινητων. Βεβαια η κριση ειναι για τους κατασκευαστες συνολικά και όχι για συγκεκριμενα μοντέλα, χωρίς να γινεται διάκριση στην παλαιότητα. Καλό θα ήταν να παρουσιασθούν αποτελέσματα και ανάλογα με την παλαιότητα τουλάχιστον. Επίσης στους χρωματισμούς δεν συμφωνώ, μάλλον παραπλανούν αρχικά τουλάχιστον. π.χ βλέπω το 36 και το 84 % κιτρινα, όμοια, ενώ το πρωτο επρεπε να ειναι κόκκινο. Βγαινουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και αναθεωρούμε απόψεις.