Ο compact 1,5 λτ. 3κύλινδρος νέας γενιάς turbodiesel του ΜΙΝΙ διαθέτει κορυφαία χαρακτηριστικά λειτουργίας και απόδοσης. Από την άλλη, ο 1.600άρης turbodiesel του 500L (δεξιά) έχει πλούσια ροπή που έχει να «παλέψει» με το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου.
Κινητήρες-Επιδόσεις: Η οικονομία στο επίκεντρο
Κύριο γνώρισμα και των δύο κινητήρων είναι η οικονομική τους φύση. Το ΜΙΝΙ δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και στα χαρτιά έχει μικρότερη μέση κατανάλωση (3,8 λτ./100 χλμ. έναντι 4,5 του 500L). Στην πράξη ο 1,5 λτ., 3κύλινδρος, νέας γενιάς turbodiesel κινητήρας του ΜΙΝΙ Cooper D αποδίδει 116 ίππους και ξεχωρίζει για την ποιότητα λειτουργίας του, την ευρωστία του στις χαμηλές στροφές και την ευστροφία του, χαρίζοντας στο 5θυρο μοντέλο της ΜΙΝΙ τονισμένες επιδόσεις. Σε αυτές βοηθά, τόσο το συγκρατημένο βάρος, όσο και το εξαιρετικό 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο του αυτοκινήτου δοκιμής (+1.920 ευρώ). Η ομαλότητα, η αδιάκοπη παροχή ισχύος στις αλλαγές σχέσεων και η ταχύτητα απόκρισής του θυμίζουν πολύ καλό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, παρά κλασικό αυτόματο. Λείπουν τα paddles στο τιμόνι πάντως, αλλά ο λεβιές είναι εργονομικά τοποθετημένος και οι σειριακές αλλαγές γίνονται με τον σωστό αγωνιστικό τρόπο: σπρώχνοντας μπροστά κατεβάζει και τραβώντας πίσω ανεβάζει σχέσεις.
Το βαρύτερο 500L δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο από πλευράς επιδόσεων, ωστόσο χάρη στην αυξημένη ροπή (320 Nm στις 1.750 σ.α.λ) κινείται με άνεση τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και μέσα στην πόλη αφού έχει καλό τράβηγμα από χαμηλά παρότι προτιμά τις μεσαίες στροφές. Δεν κρύβει και τόσο επιτυχημένα το χαρακτηριστικό κροταλιστό θόρυβο των diesel, αλλά στην πράξη είναι πιο οικονομικός. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, που έχει σχετικά μακριά κλιμάκωση και έναν ακριβή, αλλά με μεγάλες διαδρομές επιλογέα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για MINI MINI 5d
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για FIAT 500L
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)