Ψηλό, με καλή ποιότητα κύλισης και μαλακές ρυθμίσεις, το 500L αρέσκεται στο να κινείται σε πιο οικογενειακούς ρυθμούς.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ψηλό, με καλή ποιότητα κύλισης και μαλακές ρυθμίσεις, το 500L αρέσκεται στο να κινείται σε πιο οικογενειακούς ρυθμούς.

Οδική συμπεριφορά: Πιο οδηγοκεντρικό το ΜΙΝΙ, καλύτερο σε άνεση το Fiat 500L

44.362 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2015)

Το 5θυρο ΜΙΝΙ δεν έχει χάσει τίποτα από τον allegro χαρακτήρα του 3θυρου μοντέλου ξεχωρίζοντας για την οδική του συμπεριφορά και τον fun to drive χαρακτήρα του. Μάλιστα το μακρύτερο μεταξόνιο το έχει κάνει ακόμα πιο σταθερό ειδικά όταν περνά από εγκάρσιες ανωμαλίες μέσα στη στροφή και οι οποίες στρογγυλεύονται ακόμα καλύτερα. Aριστα ζυγισμένο είναι το τιμόνι, που βομβαρδίζει τον οδηγό με πλούσια πληροφόρηση. Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στις επιλογές Green και Mid, αλλά στην Sport το τιμόνι τονίζει ακόμη περισσότερο τα χαρακτηριστικά του, ενώ και η απόκριση στο γκάζι και στο κιβώτιο γίνεται αισθητά πιο άμεση. Σε κάθε περίπτωση το εξαιρετικό πλαίσιο βάζει τον οδηγό μέσα στα δρώμενα. Η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο είναι χαρακτηριστική, αλλά το πεδίο δράσης είναι οι στροφές, όπου το αυτοκίνητο ελίσσεται με μαεστρία, κορυφαίο κράτημα, υποδειγματικό σε λειτουργία ESP και επικά φρένα! Χαίρεσαι να το οδηγείς με δυο λόγια και σίγουρα το πεντάθυρο ΜΙΝΙ είναι ένα από τα μικρά για τα οποία θα ψάξεις τη μακρύτερη διαδρομή για να γυρίσεις σπίτι…
Από την άλλη, το Fiat 500L έχει ρυθμιστεί με στόχο την άνεση. Όντας λιγότερο σφιχτό, γέρνει, αλλά και πλέει αισθητά περισσότερο. Αυτό επηρεάζει και την κίνηση σε υψηλές ταχύτητες με μια δεδομένη, λόγω ύψους, ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους. Κάθε διάθεση για σβέλτη κίνηση στις στροφές θα κατευναστεί πρώτα από τη μηδενική στήριξη των καθισμάτων και μετά από την σχετικά πρόωρη υποστροφή. Δεν κρύβει το βάρος του, αλλά οι αντιδράσεις είναι προοδευτικές και ελέγχονται εύκολα και αποτελεσματικά από το ESP και το τιμόνι. Το τελευταίο έχει σωστή αίσθηση και είναι βολικό στην πόλη, λόγω του κουμπιού City. Το μήκος και ο μεγάλος κύκλος στροφής, δεν ευνοούν την ευελιξία στα στενά της πόλης.


H χαρά του οδηγού. Ακριβές, ζυγισμένο και fun to drive, το πεντάθυρο ΜΙΝΙ Cooper D έχει έναν σαφή οδηγοκεντρικό προσανατολισμό.

H χαρά του οδηγού. Ακριβές, ζυγισμένο και fun to drive, το πεντάθυρο ΜΙΝΙ Cooper D έχει έναν σαφή οδηγοκεντρικό προσανατολισμό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green