Με 136 άλογα έρχεται το MINI Cooper, το οποίο κινεται από 3κύλινδρο 1,5 λτ. turbo κινητήρα και έρχεται με δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων σε αντίθεση με το 208, η έκδοση των 130 ίππων του οποίου συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Με πιο μεστή λειτουργία χαμηλά έρχεται το MINI Cooper, ωστόσο ο 1,2 Puretech, 3κύλινδρος turbo κινητήρας του 208 έχει κατάτι περισσότερη ροπή και αποδεικνύεται πιο οικονομικός σε κατανάλωση. Οι επιδόσεις των δύο μοντέλων είναι ουσιαστικά παραπλήσιες, ενώ το αυτόματο κιβώτιο στο 208 είναι εξαιρετικό και πλησιάζει σε λειτουργία εκείνο το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη του MINI Cooper, διαθέτοντας μάλιστα στάνταρ paddles στο τιμόνι για εναλλαγές σχέσεων με τα ακροδάκτυλα.
Μπράβο στην Peugeot, 1200cc gt line 28000 € κοντράρει στα ίσα τις μερσεντές..μη το μάθει μόνο ο γνωστός χονταιος της Ελλάδος και πάει 50000€ το χιλιαρι Jazz της χόντα και μετά τι θα κάνω εγώ..
Μπράβο στην Peugeot, 1200cc gt line 28000 € κοντράρει στα ίσα τις μερσεντές..μη το μάθει μόνο ο γνωστός χονταιος της Ελλάδος και πάει 50000€ το χιλιαρι Jazz της χόντα και μετά τι θα κάνω εγώ..