• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η γερμανική e.Go mobility ουσιαστικά θα σχεδιάζει τα αυτοκίνητά της, τα οποία θα κατασκευάζει για λογαριασμό της η VW.

Μάρκες που δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα: Γίνεται;

Διαβάστηκε από 3291 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/7/2019
 

Αν η Apple δεν φτιάχνει τα τηλέφωνά της, τότε γιατί να μην μπορεί μια μάρκα αυτοκινήτων να μην φτιάχνει τα αυτοκίνητά της;

Η ιδέα του να σχεδιάζεις αλλά να μην παράγεις είναι η βάση λειτουργίας της βιομηχανίας. Από τα ρούχα μέχρι τους υπολογιστές,  αλλού σχεδιάζονται και αλλού παράγονται τα προϊόντα. Όχι μόνο γεωγραφικά, αλλά και από άλλες εταιρείες. Στον τομέα των υπολογιστών και των κινητών τηλεφώνων, η πιο επιτυχημένη εμπορικά εταιρεία, η Apple, δεν παράγει το παραμικρό. Απολύτως τίποτα.
 
Αυτό που συνηθίζεται είναι η έρευνα και εξέλιξη να γίνεται από την εταιρεία που δημιουργεί το προϊόν, και η διαδικασία της παραγωγής να γίνεται από άλλη, τρίτη εταιρεία που ειδικεύεται στη μαζική παραγωγή.  Φυσικά η συνεργασία είναι στενή, όμως οι δύο εταιρείες ένα διαφορετικές.
 
Η διαφοροποίηση αυτή επιτρέπει σε μια εταιρεία να επικεντρωθεί σε αυτό που κάνει καλά. Τη σχεδίαση νέων προϊόντων. Η επιτυχία της Apple είναι αν όχι απόδειξη, τουλάχιστον δείγμα του πόσο καλά λειτουργεί αυτό το σύστημα. Ένα σημαντικό όφελος αυτής της συνεργασίας είναι πως εταιρείες που ενώ μπορούν να σχεδιάσουν πολύ καλά προϊόντα, δεν μπορούν να τα παράγουν, έτσι αποκτούν πρόσβαση στη μαζική παραγωγή.
 
Αυτό θέλει να κάνει τώρα και η VW. Θέλει παράλληλα με τα δικά της ηλεκτρικά αυτοκίνητα, να παράγει αυτοκίνητα και για λογαριασμό τρίτων. Η ανακοίνωση έγινε στην έκθεση της Γενεύης και ήδη ο πρώτος «πελάτης» της VW ονομάστηκε ως η γερμανική e.GO Mobility.
 
Η συνεργασία προβλέπει την e.GO να σχεδιάζει αυτοκίνητα γύρω από την (πολύ ευέλικτη) πλατφόρμα ΜΕΒ της VW, και την VW να τα παράγει μαζί με τα δικά της, όπως παράγει στις ίδιες γραμμές παραγωγής μοντέλα της Seat, Skoda, Audi και VW από κοινού, εφόσον βασίζονται στο ίδιο πάτωμα.
 
Η ανακοίνωση έγινε φυσικά με στόχο περισσότερους πελάτες, αλλά και για να δώσει βάση στις φήμες πως πιθανώς και η Ford ή και η General Motors να γίνουν πελάτες της VW για τους οποίους θα παράγει μοντέλα δικής τους σχεδίασης.
 
Αυτή η προοπτική είναι ιδιαίτερα κερδοφόρα για την VW αφού εκτός από την υπηρεσία της παραγωγής, θα πληρώνεται και για τα δικαιώματα από τη χρήση της πλατφόρμας MEB.
 
Εσάς όμως πως σας ακούγεται αυτή η προοπτική; Θα θέλατε να δείτε μικρότερους κατασκευαστές να μπαίνουν στην αγορά με νέα, ευφάνταστα προϊόντα χωρίς την παραμικρή υποχώρηση σε τεχνολογία και κατασκευή; Ή προτιμάται ο κάθε κατασκευαστής να φτιάχνει τα δικά του για να μην μπερδευόμαστε;

Βάλε υγραέριο χωρίς... λεφτά!

Γιατί κολλάει η δαγκάνα;

Πόσο «κρατάνε» τα αμορτισέρ;

Πρώτο επίσημο teaser του νέου Nissan Juke

Η κίνηση στους δρόμους

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Video: Η νέα S-Class δοκιμάζεται στο Ring

Περισσότερες και πιο ευκολοδήγητες οι νέες Ferrari

Διαγωνισμός για 1.000 νέα αστικά λεωφορεία

Σε ποιά μάρκα συγχωρείς τα πάντα;

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »