Η μάρκα υποστηρίζει πως με το νέο μηχανικό σύνολο το Tarraco καταναλώνει 5,4-6,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Με DSG και κίνηση μπροστά το diesel SEAT Tarraco

2.780 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2020)

Μία νέα έκδοση του Tarraco λάνσαρε η SEAT, συνδυάζοντας την κίνηση στους μπροστά τροχούς, τον κινητήρα πετρελαίου και το αυτόματο κιβώτιο.


Θέλοντας να κάνει ακόμα πιο πλούσια την γκάμα των εκδόσεων του Tarraco, η SEAT ανακοίνωσε πως το SUV θα είναι πλέον διαθέσιμο με τον TDI 2.0 λίτρων κινητήρα πετρελαίου του Volkswagen Group, ο οποίος θα προσφέρει 150 ίππους και 360 Nm ροπής. Το μοτέρ θα συνδυάζεται με το αυτόματο DSG κιβώτιο επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και η ισχύς θα οδηγείται στον εμπρόσθιο άξονα.
 
Να σημειωθεί πως μέχρι πρότινος το Tarraco που εξοπλίζονταν από τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα μπορούσε κανείς να το αγοράσει είτε με κίνηση στους μπροστά τροχούς και χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο, είτε με επτατάχυτο DSG και τετρακίνηση. Ως εκ τούτου η ισπανική φίρμα προσφέρει μία ακόμα επιλογή που συνδυάζει κάποια από τα παραπάνω στοιχεία.
 
Η μάρκα υποστηρίζει πως με το νέο μηχανικό σύνολο το Tarraco καταναλώνει 5,4-6,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 140-157γρμ./χλμ.
 
Από κει και πέρα να σημειωθεί πως η SEAT σκοπεύει να επεκτείνει περαιτέρω τη γκάμα του Tarraco, λανσάροντας το plug-in υβριδικό μοντέλο στις αρχές του επόμενου έτους. Η εν λόγω έκδοση θα συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα TSI 1,4 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με την συνδυαστική ισχύ να ορίζεται στους 245 ίππους και τα 400 Nm ροπής. Η μπαταρία 13 kWh  θα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία για περίπου 50 χιλιόμετρα.
 
Θυμίζουμε πως, όντας σχεδιασμένο και αναπτυγμένο στο Martorell της Ισπανίας, το Tarraco συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg της Γερμανίας και προσφέρεται τόσο με πέντε θέσεις όσο και σε επταθέσια έκδοση.

Hyundai
vw