• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όσον αφορά τη φόρτισή του, αυτή διαρκεί 10-11 ώρες για το 80% της χωρητικότητας των μπαταριών από απλό οικιακό δίκτυο.

H βαυαρική μάρκα φαίνεται πως σχεδιάζει να αυξήσει και άλλο την αυτονομία μέσω μιας 120 Αh μπαταρίας.

H αυτονομία θα αυξηθεί περίπου κατά 60%.

Mε αυτονομία 450 χλμ η νέα BMW i3;

Διαβάστηκε από 2505 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/8/2017

Με την τεχνολογία των μπαταριών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κάνει συνεχώς βήμματα προόδου, η βαυαρική μάρκα σχεδιάζει να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη αυτονομια στην i3.

 
Με τις αυτοκινητοβιομηχανίες ολοένα και περισσότερο να επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση, η BMW από την πλευρά της σχεδιάζει να ανανεώσει το i3 hatchback και να το προσφέρει με μεγαλύτερη αυτονομία.

Το i3 με την 94 Αh μπαταρία έχει σύμφωνα με την εταιρεία αυτονομία 300 χλμ ωστόσο, η βαυαρική μάρκα φαίνεται πως σχεδιάζει να αυξήσει και άλλο την αυτονομία μέσω μιας 120 Αh μπαταρίας.
Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η αυτονομία θα αυξηθεί περίπου κατά 60% και θα ντεμπουτάρει μετά από την Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Όσον αφορά τη φόρτισή του, αυτή διαρκεί 10-11 ώρες για το 80% της χωρητικότητας των μπαταριών από απλό οικιακό δίκτυο, ενώ σε δημόσιο δίκτυο με ταχυφορτιστή μπορεί να πέσει στα 35 λεπτά έως και 4 ώρες (αναλόγως του τύπου του φορτιστή). Η κατανάλωση του i3 94Ah παραμένει εξαιρετικά χαμηλή, καθώς τα 100 χλμ. θα κοστίσουν στον ιδιοκτήτη από 1,6 έως 2,3 ευρώ (αναλόγως τιμής ρεύματος), ενώ μία πλήρη φόρτιση κοστίζει περίπου 3,5 έως 4,9 ευρώ.

Δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό αν η BMW θα προσφέρει την μεγαλύτερη μπαταρία της στην βασική έκδοση ή θα αποτελέσει προαιρετική επιλογή. Μάλλον αυτό θα αποφασιστεί ανάλογα με το τι θα καταφέρουν μάρκες όπως η Tesla, η Νissan με το Leaf κτλ.