Χάρη στο σοφιστικέ υβριδικό του σύστημα, το Auris HSD μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά με ταχύτητα έως 48 χλμ./ώρα (λειτουργία EV), παρέχοντας στο διάστημα αυτό μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Κινητήρες: Το Leon έχει το χαμηλότερο κόστος κίνησης
Ο 1,4 TGI κινητήρας του Leon έχει ισχύ 110 ίππων και ροπή 250 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. Με τη βοήθεια και του κοντού κιβωτίου 6 σχέσεων, ο κινητήρας αυτός είναι σε θέση να προσφέρει αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο. Η διαφορά υπέρ της βενζίνης σε επιδόσεις είναι ανεπαίσθητη. Δεν υπάρχει κουμπί για επιλογή καυσίμου. Το ξεκίνημα γίνεται πάντα με φυσικό αέριο, ενώ το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη μόλις το CNG τελειώσει. Το Leon 1,4 TGI διαθέτει δύο δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 15 λίτρων, ενώ έχει και ένα έξτρα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων. Η θεωρητική αυτονομία είναι 400 χλμ. με φυσικό αέριο και 900 χλμ. με βενζίνη. Το ατού του Leon είναι η οικονομία στο κόστος μετακίνησης, αφού με φυσικό αέριο καίει μόνο 3,4 ευρώ/100 χλμ., (τιμή φυσικού αερίου 0,973 ¤/κιλό). Βάσει μετρήσεων το νούμερο αυτό δεν ξεπερνά τα 4,2 ευρώ/100 χλμ! Η κατανάλωση βενζίνης είναι μεταξύ 5,5 και 6,1 λτ./100 χλμ.
Το Auris καίει και τίποτα!
Το υβριδικό σύστημα του Toyota Auris αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα κύκλου Aτκινσον 1,8 λτ. τεχνολογίας VVT-i με 99 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων, ενώ για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας χρησιμοποιείται μπαταρία νικελίου μετάλλου υδριδίου (NiMH). Αποτέλεσμα είναι μια συνδυαστική ισχύς της τάξης των 136 ίππων.
Η μπαταρία επαναφορτίζεται συνεχώς κατά την οδήγηση, μέσω του συστήματος ανάκτησης της κινητικής ενέργειας του οχήματος που ενεργοποιείται κατά το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα. Ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργούν ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλον, αλλά και ταυτόχρονα όταν χρειαστεί. Με τον ηλεκτροκινητήρα του, το Auris μπορεί να κινηθεί αυτόνομα με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα (λειτουργία EV), παρέχοντας στο διάστημα αυτό μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Για την μετάδοση της κίνησης υπάρχει ένα σοφιστικέ κιβώτιο, που λειτουργεί σαν CVT και παράγει ένα χαρακτηριστικό βουητό στις υψηλές στροφές. Κατά τα άλλα η μέση κατανάλωση παραμένει χαμηλά στα 3,6 λτ./100 χλμ.
Με πλούσια ροπή και τη χαμηλότερη κατανάλωση το Golf
Ο κινητήρας του Golf BlueMotion, είναι η νεότερη γενιά του 1,6 TDI με αρκετές βελτιώσεις σε εσωτερικές τριβές, διαχείριση θερμοκρασίας κ.λπ., που στόχο έχουν να βοηθήσουν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Παράλληλα, το 16βάλβιδο αυτό μοτέρ αποδίδει 110 ίππους ισχύος στις 3.200 με 4.000 σ.α.λ. (105 PS στα «απλά» Golf 1,6 TDI), με τη ροπή των 250 Nm να είναι διαθέσιμη από τις 1.500 κιόλας στροφές. Επιπλέον αυτού, το κιβώτιο είναι μηχανικό, με 6 σχετικά μακριές σχέσεις, που στόχο έχουν να μην επιβαρυνθεί η κατανάλωση, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι το BlueMotion στερείται επιδόσεων. Στην πράξη, ο κινητήρας τραβάει γερά από χαμηλά και έχει λογικό θόρυβο, ενώ εφόσον ο οδηγός κινηθεί μέσα στο εύρος της ροπής, μπορεί εύκολα να επιτύχει στην πράξη μια μέση τιμή στα 4,5 λτ./100 χλμ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN GOLF
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
200 διαθέσιμα στοιχεία για SEAT LEON
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA AURIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Ωραίο αρθρο απλά τα πράγματα...AURIS πρωτο, LEON δευτερο,και τελευταίο ΦΥΣΙΚΑ το αναξιόπιστο και ακριβό GOLF...με τις υγείες σας
Δυστυχώς η ΔΕΠΑ, fisikon , βγάζει διαρκώς ψευδείς ανακοινώσεις σχετικά με τη δημιουργία νέων πρατηρίων φυσικού αερίου. Στην τελευταία της "καμπάνια" τον Δεκέμβριο 2014, διαβεβαίωνε πως μέχρι το τέλος Ιουνίου 2015 θα λειτουργούν 15 πρατήρια. Την "είδηση" αυτή ανάρτησε και το site σας. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχουν πρατήρια, μόνο αυτά που υπήρχαν εξαρχής, και σε καμία περίπτωση δεν ικανοποιούν τις ανάγκες!
Deutschland über alles
ΧΑΛΙΑ ΠΑΡΟΣΙΑΣΗ.ΧΑΛΙΑ ΑΡΘΡΟ.ΟΥΤΕ Μ<ΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΤΣΙ. ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ