Η νέα Skoda Octavia G-Tec έρχεται να συνδυάσει τον οικογενειακό χαρακτήρα με αυτονομία 1.330 χλμ. και την κορυφαία οικονομία κίνησης, των μόλις 3,14 ευρώ για κάθε 100 χλμ!
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα Skoda Octavia G-Tec έρχεται να συνδυάσει τον οικογενειακό χαρακτήρα με αυτονομία 1.330 χλμ. και την κορυφαία οικονομία κίνησης, των μόλις 3,14 ευρώ για κάθε 100 χλμ!

Skoda Octavia G-Tec 1,4 TSI

44.493 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2015)

Αισθητικά, η έκδοση της Octavia με φυσικό αέριο (CNG) δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδοχές του μοντέλου. Διατηρώντας την κομψότητα του, 4,659 μ., αμαξώματος που έχει τις αναλογίες σεντάν, αλλά διαθέτει πρακτική πίσω πόρτα που ανοίγει μαζί με το τζάμι, η Octavia G-Tec δεν έχει ούτε καν λογότυπο, που να υποδηλώνει τη διαφορετικότητα της επιλογής.

Η νέα Skoda Octavia G-Tec διατίθεται στη χώρα μας σε 3 εξοπλιστικές εκδόσεις (Active, Ambition, Elegance). Ακόμα και η βασική έκδοση Active παρουσιάζει εξοπλιστική αρτιότητα διαθέτοντας μια πλούσια λίστα στοιχείων (μεταξύ άλλων ESP, 7 αερόσακους, ημιαυτόματο κλιματισμό, ηχοσύστημα, ηλεκτρικές ευκολίες, υπολογιστή ταξιδίου). Η έκδοση αυτή κοστίζει 18.410 ευρώ (με απόσυρση και έκπτωση) τιμή που είναι εξαιρετικά καλή με δεδομένη την κατηγορία του αυτοκινήτου.


Κάτω από το καπό της Octavia G-Tec συναντάμε μια τροποποιημένη εκδοχή της νεότερης γενιάς του 1,4 λίτρων TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος για την περίσταση έχει δεχθεί ειδικές επεμβάσεις ώστε να χρησιμοποιεί ως καύσιμο και το φυσικό αέριο. Αρχικά, από πλευράς απόδοσης έχει μέγιστη ισχύ 110 ίππων στις 4.800-6.000 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm μεταξύ 1.500 και 3.500 σ.α.λ. Μια ελαφριά νωθρότητα χαμηλά μετατρέπεται σε ικανό τράβηγμα πάνω από τις 1.500 σ.α.λ. με καλή απόκριση και προθυμία. Ο ήσυχος και πολιτισμένος κινητήρας με τη βοήθεια του «πυκνά» κλιμακωμένου κιβωτίου των 6 σχέσεων κινεί με άνεση το μεσαίο μοντέλο της Skoda και προσφέρει απόλυτα ικανοποιητικές επιδόσεις.

Με την εκκίνηση το καύσιμο που χρησιμοποιεί ο κινητήρας είναι το φυσικό αέριο, ενώ το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη μόλις το φυσικό αέριο τελειώσει. Σε ό,τι αφορά στα ρεζερβουάρ, υπάρχουν δύο δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 97 λτ. ή 15 κιλών CNG υπό πίεση 200 bar, που τοποθετούνται στο χώρο της ρεζέρβας, ενώ υπάρχει και ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λτ. Με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης, το φυσικό αέριο επαρκεί για 410 χλμ. κίνησης και η βενζίνη για άλλα 920, φθάνοντας στο θεωρητικό νούμερο των 1.330 χλμ. Μεγάλο ωστόσο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι και η οικονομία που προσφέρει με το φυσικό αέριο, αφού θεωρητικά και με βάση την τιμή του καυσίμου (0,897/κιλό), η Skoda Octavia G-Tec καίει μόνο 3,14 ευρώ/100 χλμ.

Ακόμη και σε γρήγορους ρυθμούς σε μια «σφιχτή» διαδρομή, η Octavia δεν προβληματίζει χάρη στο μακρύ μεταξόνιο, στο άμεσο ESP και στο καλό στήσιμο της ανάρτησης.

Ακόμη και σε γρήγορους ρυθμούς σε μια «σφιχτή» διαδρομή, η Octavia δεν προβληματίζει χάρη στο μακρύ μεταξόνιο, στο άμεσο ESP και στο καλό στήσιμο της ανάρτησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green