SEAT: Με αιχμή του δόρατος τους TSI
SEAT: Με αιχμή του δόρατος τους TSI
Είναι γεγονός ότι μετά την σχετικά πρόσφατη απελευθέρωση της χρήσης diesel, τα τελευταία χρόνια η επιλογή μοντέλων με πετρελαιοκινητήρα ήταν αυτή της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων καταναλωτών. Με την πάροδο του χρόνου, είναι φανερό και από τα στοιχεία της αγοράς ότι έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτό πως η επιλογή diesel δεν αποτελεί πλέον μονόδρομο και θα πρέπει ο κάθε υποψήφιος αγοραστής να μελετά με προσοχή τα στοιχεία που αφορούν τις αποστάσεις που καλύπτει, πριν αποφασίσει για το καύσιμο του μοντέλου που θα επιλέξει. Η τάση σε πιο «ώριμες» Ευρωπαϊκές αγορές είναι ξεκάθαρη το τελευταίο διάστημα προς μικρούς κινητήρες βενζίνης και η άποψή μας είναι ότι αυτή η τάση θα ενισχυθεί στο μέλλον καθώς το κόστος προσαρμογής στις νέες προδιαγραφές EU7 είναι ιδιαίτερα υψηλό, ειδικά για τα μικρομεσαία μοντέλα που αφορούν περισσότερο την χώρα μας. Η SEAT είναι στην ευχάριστη θέση να διαθέτει ήδη στην γκάμα της μικρούς και αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης, με αιχμή τoυ δόρατος τους κορυφαίους ΤSI, σχεδόν για το σύνολο των μοντέλων της. Τόσο το Ibiza με τον 1.0 TSI 95/110 hp όσο και το Leon με τον 1.0 TSI 115hp, προσφέρουν μια μοναδική πρόταση για τον οδηγό που θέλει να συνδυάσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις επιδόσεις της βενζίνης με την οικονομία τoυ diesel. O συγκεκριμένος κινητήρας του VW Group με την κορυφαία τεχνολογία που ενσωματώνει, προσφέρει αξεπέραστες επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, ενώ προφανώς επωφελείται και από το χαμηλότερο κόστος αγοράς σε σχέση με τους κινητήρες TDI. Eπόμενο μοντέλο μας που θα ακολουθήσει την ίδια λογική είναι το πρώτο SUV στην ιστορία της SEAT, το νέο Ateca, το οποίο επίσης θα προσφέρεται με τον κινητήρα 1.0 TSI 115hp, αποτελώντας την μοναδική πρόταση στην κατηγορία με κινητήρα αυτού του κυβισμού.
τελευταια φορα που μπαινω και διαβαζω αρθρο σας... Εχω μπει σε 4 διαφορετικα τον τελευταιο καιρο με θεμα "ο ντιζελ ειναι πολυ κακος, μην του μιλατε", "παρτε βενζινη, θα σας πουμε γιατι", "ο ντιζελ πηγε με την μαμα σας, μην τον αγοραζετε"!! Και να πω οτι δικαιολογειτε καπως σωστα και με πολλα επιχειρήματα γιατι να επιλεξουμε βενζινη..? ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!!!!! υ.γ. αποστασεις μεγαλες, με 1000αρη κινητηρα...? σοβαρα τωρα? νταξ.. εδω θα μ πεις αλλοι το κανουν και με τα σμαρτ τους και αλλαζουν κινητηρες καθε 4 χρονια
Απάντηση: Πριν δυο μερες γινανε οι ανακοινωσεις της ευρωπαικης επιτροπης. Πρωτη φορά γράφουμε για το θέμα
PETHANE TO DIESEL?TO ALLO ME TO TOTO TO KSERETE?
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΦΗΣ ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ DIESEL ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΧΑΜΞΛΟΤΕΡΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ (ΈΧΕΙ ΦΟΒΕΡΑ ΥΨΗΛΆ ΝΟx). ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ ΟΜΩΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-DIESEL ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΊΠΟΥ ΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΈΜΑ. ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ, ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΊ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ ΜΙΚΡΟΎ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΕ TURBO, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΆ ΚΥΒΙΚΆ ΤΟΥ DIESEL, ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ TURBO 3000-3500 ΣΤΡΟΦΕΣ "ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ"...... ΑΡΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΕ ΤΑ DIESEL, ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΊ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 80-100000 ΧΙΛ ΜΕ DIESEL ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΟΤΙ ΟΣΑ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΣΕ ΦΙΛΤΡΟ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ Η ΚΑΙ ΣΕ ΤΡΟΜΠΑ.....
Είναι λογικό ότι κάθε 5 με 10 χρόνια οι εταιρίες πρέπει κάτι να σκαρφίζονται για να γίνεται μαζική αλλαγή στόλου οχημάτων. Αλλιώς θα κλείσουν. Μου θυμίζει τους γνωστούς κύκλους ατμοσφαιρικών vs turbo όπου τη μία πενταετία τα μοντέλα έβγαιναν τουρμπισμένα και την επόμενη ατμοσφαιρικά και πάντα μα πάντα οι δικαιολογίες ήταν η χαμηλότερη κατανάλωση, καλύτερη λειτουργία και άλλες τέτοιες ιστορίες για αγρίους. Βασικά το πρόβλημα με τα οξείδια ήδη αντιμετωπίζεται με τους euro6 είτε μέσω ειδικών καταλυτών είτε μέσω ουρίας οπότε τα περί πιο ρυπογόνων diesel δεν ισχύουν. Όσο για τις βενζίνες και τα downsizing με το που θα βαρύνει έστω και ελάχιστα το πόδι του οδηγού, οι κατανάλωση εκτοξεύεται οπότε υπάρχει ακόμα μεγάλη διαδρομή που πρέπει να καλύψουν μέχρι να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα (ίσως οι μεταβλητής συμπίεσης ή οι HCCI να καταφέρουν καταναλώσεις ντιζελ...αφού θα λειτουργούν ως ντίζελ με καύσιμο βενζίνη). Για να μην αναφέρουμε και την αιθάλη (που μεταφράζεται σε άκρως επιβλαβή μικροσωματίδια) που βγάζουν όλα τα βενζινοκίνητα άμεσου ψεκασμού και όλοι το κάνουν βαβα. Καλό και σωστό καύσιμο και σωστή συντήρηση χρειάζονται τα ντιζελ (όχι πως τα άμεσου ψεκασμού βενζινοκίνητα δε χρειάζονται το ίδιο) και από εκεί και πέρα έχει λόγο η τσέπη και το προφίλ του οδηγού.