H Nissan διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων και σε βενζινοκίνητες εκδόσεις, που καλύπτουν στο έπακρο τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών. Οι τελευταίας τεχνολογίας κινητήρες βενζίνης της Nissan, εφοδιάζονται με συστήματα διαχείρισης οικονομίας όπως Start / Stop που προσφέρουν εξαιρετική σχέση απόδοσης / κατανάλωσης, υψηλής ποιότητας κύλιση, αλλά και μακροζωία. Επιπλέον, στα πλεονεκτήματα ενός βενζινοκίνητου μοντέλου Nissan εντάσσεται και το χαμηλότερο κόστος κτήσης (σε σχέση με το αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο). Ανάλογα με το μοντέλο η Nissan διαθέτει κινητήρες βενζίνης 1.2 λίτρων 80hp (MICRA, NOTE), 1.2 λίτρων DiG-T 115hp (JUKE,PULSAR, QASHQAI), 1.6 λίτρων 117hp (JUKE CVT), 1.6 DiG-T 163hp (QASHQAI) & 190hp (JUKE), καθώς και 1.6 DiG-T 218hp στο JUKE NISMO RS. Αξίζει να σημειωθεί πως χαρακτηριστική περίπτωση κορυφαίας επιλογής βενζινοκίνητου μοντέλου αποτελεί το Nissan MICRA που από το 2013 μέχρι και τον Αύγουστο του 2016, κατέχει τα σκήπτρα στις ταξινομήσεις στα βενζινοκίνητα μοντέλα της αγοράς, ανεξαρτήτως κατηγορίας.
τελευταια φορα που μπαινω και διαβαζω αρθρο σας... Εχω μπει σε 4 διαφορετικα τον τελευταιο καιρο με θεμα "ο ντιζελ ειναι πολυ κακος, μην του μιλατε", "παρτε βενζινη, θα σας πουμε γιατι", "ο ντιζελ πηγε με την μαμα σας, μην τον αγοραζετε"!!
Και να πω οτι δικαιολογειτε καπως σωστα και με πολλα επιχειρήματα γιατι να επιλεξουμε βενζινη..? ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!!!!!
υ.γ. αποστασεις μεγαλες, με 1000αρη κινητηρα...? σοβαρα τωρα? νταξ.. εδω θα μ πεις αλλοι το κανουν και με τα σμαρτ τους και αλλαζουν κινητηρες καθε 4 χρονια
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΦΗΣ ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ DIESEL ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΧΑΜΞΛΟΤΕΡΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ (ΈΧΕΙ ΦΟΒΕΡΑ ΥΨΗΛΆ ΝΟx).
ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ ΟΜΩΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-DIESEL ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΊΠΟΥ ΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΈΜΑ. ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ, ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΊ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ ΜΙΚΡΟΎ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΕ TURBO, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΆ ΚΥΒΙΚΆ ΤΟΥ DIESEL, ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ TURBO 3000-3500 ΣΤΡΟΦΕΣ "ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ"......
ΑΡΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΕ ΤΑ DIESEL, ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΊ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 80-100000 ΧΙΛ ΜΕ DIESEL ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΟΤΙ ΟΣΑ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΣΕ ΦΙΛΤΡΟ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ Η ΚΑΙ ΣΕ ΤΡΟΜΠΑ.....
Είναι λογικό ότι κάθε 5 με 10 χρόνια οι εταιρίες πρέπει κάτι να σκαρφίζονται για να γίνεται μαζική αλλαγή στόλου οχημάτων. Αλλιώς θα κλείσουν. Μου θυμίζει τους γνωστούς κύκλους ατμοσφαιρικών vs turbo όπου τη μία πενταετία τα μοντέλα έβγαιναν τουρμπισμένα και την επόμενη ατμοσφαιρικά και πάντα μα πάντα οι δικαιολογίες ήταν η χαμηλότερη κατανάλωση, καλύτερη λειτουργία και άλλες τέτοιες ιστορίες για αγρίους.
Βασικά το πρόβλημα με τα οξείδια ήδη αντιμετωπίζεται με τους euro6 είτε μέσω ειδικών καταλυτών είτε μέσω ουρίας οπότε τα περί πιο ρυπογόνων diesel δεν ισχύουν. Όσο για τις βενζίνες και τα downsizing με το που θα βαρύνει έστω και ελάχιστα το πόδι του οδηγού, οι κατανάλωση εκτοξεύεται οπότε υπάρχει ακόμα μεγάλη διαδρομή που πρέπει να καλύψουν μέχρι να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα (ίσως οι μεταβλητής συμπίεσης ή οι HCCI να καταφέρουν καταναλώσεις ντιζελ...αφού θα λειτουργούν ως ντίζελ με καύσιμο βενζίνη). Για να μην αναφέρουμε και την αιθάλη (που μεταφράζεται σε άκρως επιβλαβή μικροσωματίδια) που βγάζουν όλα τα βενζινοκίνητα άμεσου ψεκασμού και όλοι το κάνουν βαβα.
Καλό και σωστό καύσιμο και σωστή συντήρηση χρειάζονται τα ντιζελ (όχι πως τα άμεσου ψεκασμού βενζινοκίνητα δε χρειάζονται το ίδιο) και από εκεί και πέρα έχει λόγο η τσέπη και το προφίλ του οδηγού.
τελευταια φορα που μπαινω και διαβαζω αρθρο σας... Εχω μπει σε 4 διαφορετικα τον τελευταιο καιρο με θεμα "ο ντιζελ ειναι πολυ κακος, μην του μιλατε", "παρτε βενζινη, θα σας πουμε γιατι", "ο ντιζελ πηγε με την μαμα σας, μην τον αγοραζετε"!! Και να πω οτι δικαιολογειτε καπως σωστα και με πολλα επιχειρήματα γιατι να επιλεξουμε βενζινη..? ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!!!!! υ.γ. αποστασεις μεγαλες, με 1000αρη κινητηρα...? σοβαρα τωρα? νταξ.. εδω θα μ πεις αλλοι το κανουν και με τα σμαρτ τους και αλλαζουν κινητηρες καθε 4 χρονια
Απάντηση: Πριν δυο μερες γινανε οι ανακοινωσεις της ευρωπαικης επιτροπης. Πρωτη φορά γράφουμε για το θέμα
PETHANE TO DIESEL?TO ALLO ME TO TOTO TO KSERETE?
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΦΗΣ ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ DIESEL ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΧΑΜΞΛΟΤΕΡΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ (ΈΧΕΙ ΦΟΒΕΡΑ ΥΨΗΛΆ ΝΟx). ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ ΟΜΩΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-DIESEL ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΊΠΟΥ ΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΈΜΑ. ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ, ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΊ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ ΜΙΚΡΟΎ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΕ TURBO, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΆ ΚΥΒΙΚΆ ΤΟΥ DIESEL, ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ TURBO 3000-3500 ΣΤΡΟΦΕΣ "ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ"...... ΑΡΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΕ ΤΑ DIESEL, ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΊ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 80-100000 ΧΙΛ ΜΕ DIESEL ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΟΤΙ ΟΣΑ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΣΕ ΦΙΛΤΡΟ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ Η ΚΑΙ ΣΕ ΤΡΟΜΠΑ.....
Είναι λογικό ότι κάθε 5 με 10 χρόνια οι εταιρίες πρέπει κάτι να σκαρφίζονται για να γίνεται μαζική αλλαγή στόλου οχημάτων. Αλλιώς θα κλείσουν. Μου θυμίζει τους γνωστούς κύκλους ατμοσφαιρικών vs turbo όπου τη μία πενταετία τα μοντέλα έβγαιναν τουρμπισμένα και την επόμενη ατμοσφαιρικά και πάντα μα πάντα οι δικαιολογίες ήταν η χαμηλότερη κατανάλωση, καλύτερη λειτουργία και άλλες τέτοιες ιστορίες για αγρίους. Βασικά το πρόβλημα με τα οξείδια ήδη αντιμετωπίζεται με τους euro6 είτε μέσω ειδικών καταλυτών είτε μέσω ουρίας οπότε τα περί πιο ρυπογόνων diesel δεν ισχύουν. Όσο για τις βενζίνες και τα downsizing με το που θα βαρύνει έστω και ελάχιστα το πόδι του οδηγού, οι κατανάλωση εκτοξεύεται οπότε υπάρχει ακόμα μεγάλη διαδρομή που πρέπει να καλύψουν μέχρι να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα (ίσως οι μεταβλητής συμπίεσης ή οι HCCI να καταφέρουν καταναλώσεις ντιζελ...αφού θα λειτουργούν ως ντίζελ με καύσιμο βενζίνη). Για να μην αναφέρουμε και την αιθάλη (που μεταφράζεται σε άκρως επιβλαβή μικροσωματίδια) που βγάζουν όλα τα βενζινοκίνητα άμεσου ψεκασμού και όλοι το κάνουν βαβα. Καλό και σωστό καύσιμο και σωστή συντήρηση χρειάζονται τα ντιζελ (όχι πως τα άμεσου ψεκασμού βενζινοκίνητα δε χρειάζονται το ίδιο) και από εκεί και πέρα έχει λόγο η τσέπη και το προφίλ του οδηγού.