Honda: Έρχονται 3 νέοι βενζινοκινητήρες
Honda: Έρχονται 3 νέοι βενζινοκινητήρες
26.956 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2016)
H Honda παράλληλα με τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 1.6 lt. που ήδη έχει παρουσιάσει και χρησιμοποιείται από το Honda Civic, HR-V & CR-V έχει προγραμματίσει και την παρουσία 3 νέων υπετροφδοτούμενων βενζινοκινητήρων στα πλαίσια της ανάπτυξης της οικογένειας Earth Dreams Technology. Αυτό οι 3 κινητήρες με κυβισμό 1 lt., 1.5 lt. και 2.0 lt. θα έχουν κορυφαία χαρακτηριστικά απόδοσης για την κατηγορία τους και επίπεδα εκπομπών ρύπων. Και οι τρεις (3) κινητήρες θα είναι βενζινοκίνητοι υπετροφοδοτούμενοι άμεσου ψεκασμού, οι οποίοι θα αξιοποιούν την αναβαθμισμένη VTEC τεχνολογία της Honda. Ταυτόχρονα με τον υπερτροφοδοτoύμενο πετρελαιοκινητήρα 1.6 lt. και την υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Honda, οι 3 νέοι κινητήρες θα χρησιμοποιηθούν σε μεγάλο αριθμό μελλοντικών μοντέλων της εταιρείας, ανάλογα με τις τοπικές ανάγκες της αγοράς και τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων. Η Honda κατάφερε να μειώσει τον κυβισμό των νέων κινητήρων της, εκμεταλλευόμενη τη νέα τους δομή και να νέα συστήματα turbo. Έτσι παρουσιάζει ένα 3-κύλινδρο κινητήρα 1 λίτρου άμεσου ψεκασμού, καθώς επίσης και ένα τετρακύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων άμεσου ψεκασμού. Και οι 2 κινητήρες έχουν χαμηλό συντελεστή τριβής και μπορούν να επιτύχουν κορυφαίες επιδόσεις και κορυφαίες περιβαλλοντικές αποδόσεις. Ο πρώτος υπερτροφοδοτούμενος VTEC TURBO κινητήρας που ήρθε στην Ευρώπη είναι ο τετρακύλινδρος, με κυβισμό 2 lt. που χρησιμοποιείται στο νέο Civic Type R. Είναι ένας κινητήρας κορυφαίων επιδόσεων με επιδόσεις 310 ίππων ο οποίος είναι συμβατός με τις προδιαγραφές του EURO 6 όσον αφορά τις εκπομπές CO2.
Οι άλλοι δύο κινητήρες για πρώτη φορά θα χρησιμοποιηθούν στη 10η γενιά του Civic που θα κυκλοφορήσει στην Ευρωπαϊκή αγορά την ¶νοιξη του 2017.
Honda: Έρχονται 3 νέοι βενζινοκινητήρες
τελευταια φορα που μπαινω και διαβαζω αρθρο σας... Εχω μπει σε 4 διαφορετικα τον τελευταιο καιρο με θεμα "ο ντιζελ ειναι πολυ κακος, μην του μιλατε", "παρτε βενζινη, θα σας πουμε γιατι", "ο ντιζελ πηγε με την μαμα σας, μην τον αγοραζετε"!! Και να πω οτι δικαιολογειτε καπως σωστα και με πολλα επιχειρήματα γιατι να επιλεξουμε βενζινη..? ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!!!!! υ.γ. αποστασεις μεγαλες, με 1000αρη κινητηρα...? σοβαρα τωρα? νταξ.. εδω θα μ πεις αλλοι το κανουν και με τα σμαρτ τους και αλλαζουν κινητηρες καθε 4 χρονια
Απάντηση: Πριν δυο μερες γινανε οι ανακοινωσεις της ευρωπαικης επιτροπης. Πρωτη φορά γράφουμε για το θέμα
PETHANE TO DIESEL?TO ALLO ME TO TOTO TO KSERETE?
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΦΗΣ ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ DIESEL ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΧΑΜΞΛΟΤΕΡΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ (ΈΧΕΙ ΦΟΒΕΡΑ ΥΨΗΛΆ ΝΟx). ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ ΟΜΩΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-DIESEL ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΊΠΟΥ ΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΈΜΑ. ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ, ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΊ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ ΜΙΚΡΟΎ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΕ TURBO, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΆ ΚΥΒΙΚΆ ΤΟΥ DIESEL, ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ TURBO 3000-3500 ΣΤΡΟΦΕΣ "ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ"...... ΑΡΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΕ ΤΑ DIESEL, ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΊ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 80-100000 ΧΙΛ ΜΕ DIESEL ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΟΤΙ ΟΣΑ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΣΕ ΦΙΛΤΡΟ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ Η ΚΑΙ ΣΕ ΤΡΟΜΠΑ.....
Είναι λογικό ότι κάθε 5 με 10 χρόνια οι εταιρίες πρέπει κάτι να σκαρφίζονται για να γίνεται μαζική αλλαγή στόλου οχημάτων. Αλλιώς θα κλείσουν. Μου θυμίζει τους γνωστούς κύκλους ατμοσφαιρικών vs turbo όπου τη μία πενταετία τα μοντέλα έβγαιναν τουρμπισμένα και την επόμενη ατμοσφαιρικά και πάντα μα πάντα οι δικαιολογίες ήταν η χαμηλότερη κατανάλωση, καλύτερη λειτουργία και άλλες τέτοιες ιστορίες για αγρίους. Βασικά το πρόβλημα με τα οξείδια ήδη αντιμετωπίζεται με τους euro6 είτε μέσω ειδικών καταλυτών είτε μέσω ουρίας οπότε τα περί πιο ρυπογόνων diesel δεν ισχύουν. Όσο για τις βενζίνες και τα downsizing με το που θα βαρύνει έστω και ελάχιστα το πόδι του οδηγού, οι κατανάλωση εκτοξεύεται οπότε υπάρχει ακόμα μεγάλη διαδρομή που πρέπει να καλύψουν μέχρι να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα (ίσως οι μεταβλητής συμπίεσης ή οι HCCI να καταφέρουν καταναλώσεις ντιζελ...αφού θα λειτουργούν ως ντίζελ με καύσιμο βενζίνη). Για να μην αναφέρουμε και την αιθάλη (που μεταφράζεται σε άκρως επιβλαβή μικροσωματίδια) που βγάζουν όλα τα βενζινοκίνητα άμεσου ψεκασμού και όλοι το κάνουν βαβα. Καλό και σωστό καύσιμο και σωστή συντήρηση χρειάζονται τα ντιζελ (όχι πως τα άμεσου ψεκασμού βενζινοκίνητα δε χρειάζονται το ίδιο) και από εκεί και πέρα έχει λόγο η τσέπη και το προφίλ του οδηγού.