• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Start & Stop συμβάλλει στην επίτευξη ρύπων CO2, κάτω από 100 γρ./χλμ.

Το Honda, όπως και το Golf, έχουν αεροδυναμικές βελτιώσεις που βοηθούν στην οικονομία.

Δέσμη οικολογικών μέτρων

71.092 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/2/2014

Σαφώς και τα μοντέλα της δοκιμής μας διαθέτουν συστήματα οικονομίας τα οποία τους επιτρέπουν να ρίχνουν αρκετά τόσο την κατανάλωση του καυσίμου, όσο και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Φανταστείτε ότι τα αντίστοιχα μοντέλα χωρίς αυτά τα συστήματα οικονομίας καταναλώνουν ελαφρώς περισσότερο καύσιμο, ενώ οι εκπομπές CO2, είναι πάνω από τα 100 γρ./χλμ. 
Όπως στην περίπτωση του SEAT Leon, το οποίο στην έκδοση που εφοδιάζεται με Start-Stop ρίχνει τόσο την κατανάλωση, όσο και τις εκπομπές ρύπων. Αλλά και στην περίπτωση του Ford Focus με στάνταρ star/stop, αλλά και του Honda Civic, όπου πέρα από το παραπάνω σύστημα, υπάρχουν και αεροδυναμικές προσθήκες - βελτιώσεις σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου αλλά και το κουμπί Econ που περιορίζει την απόδοση του κλιματισμού και την απόκριση στο γκάζι για μεγαλύτερη οικονομία, ενώ περιλαμβάνει και οικονομόμετρο.

Τέλος, το Golf εντάσσει το Start&Stop στη δέσμη των BlueMotion Technologies του, που περιλαμβάνουν ακόμα αεροδυναμική βελτίωση, ελαστικά χαμηλής τριβής, ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα αλλά και ελαφρά πιο αραιή κλιμάκωση κιβωτίου. 

 

ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ