O Xιρογιούκι Κόμπα είναι ο άνθρωπος πίσω από την εξέλιξη του Toyota C-HR και το Auto Τρίτη δεν έχασε την ευκαιρία για μια μίνι συνέντευξη από τον αρχιμηχανικό της φίρμας

O Xιρογιούκι Κόμπα είναι ο άνθρωπος πίσω από την εξέλιξη του Toyota C-HR και το Auto Τρίτη δεν έχασε την ευκαιρία για μια μίνι συνέντευξη από τον αρχιμηχανικό της φίρμας

Συνέντευξη Αρχιμηχανικού της Toyota

64.620 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2016)

AT: Λοιπόν Κόμπα-Σαν πόσο σημαντικό είναι το C-HR για την Toyota;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ΧΚ: Το C-HR είναι ιδιαίτερα σημαντικό μοντέλο για την Toyota όχι μόνο γιατί θα φέρει νέους πελάτες (κυρίως νέους), αλλά γιατί δείχνει την τάση για το μέλλον για δυναμικό σχεδιασμό και τονισμένα οδικά χαρακτηριστικά σε όλη την γκάμα της φίρμας.

AT: Θεωρείτε πως η σχεδίαση του C-HR κρύβει ρίσκο;
ΧΚ: Το C-HR είτε το αγαπάς, είτε το μισείς. Σίγουρα υπάρχει κοινό στην κατηγορία, που δεν ικανοποιείται από τα βαρετά σχήματα και θέλει κάτι διαφορετικό και δυναμικό, κάτι που να ξεχωρίζει. Οι έρευνές μας έδειξαν πως το κοινό αυτό είναι αρκετό και δεν υπάρχει κάποιο ρίσκο. Στόχος μας είναι οι 100.000 πωλήσεις ετησίως (στην Ευρώπη), που μεταφράζεται σε μερίδιο 11% και είμαι βέβαιος πως θα τον πετύχουμε.

AT: Εμείς εντυπωσιαστήκαμε ειδικά από το πίσω μέρος. Εσείς ποιο θεωρείται το καλύτερο σημείο της εξωτερικής σχεδίασης.
ΧΚ: Όλο (χαμόγελο). Το C-HR είναι παιδί μου και δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο μέρος του. Συνολικά είναι εντυπωσιακό, πρωτότυπο και δυναμικό. Αν το είχε σχεδιάσει αντίπαλος θα το ζήλευα.

AT: Γιατί δεν έχει diesel το C-HR;
ΧΚ: To diesel είναι μια ξεπερασμένη τεχνολογία και οι αυστηρές προδιαγραφές ρύπων και NOx, που έρχονται, καθιστούν ακριβή την εξέλιξη της. Επενδύσαμε στην υβριδική τεχνολογία και καταφέραμε να πετύχουμε. Σύντομα η υβριδική τεχνολογία θα μας κοστίζει λιγότερα από αυτή για την εξέλιξη του diesel, το οποίο δεν βλέπω να έχει μέλλον ειδικά στους μικρούς κινητήρες. Υπολογίζουμε πως75% των πωλήσεων μας θα αφορούν την υβριδική έκδοση.

AT: Θα υπάρχει plug in και 3θυρη έκδοση του C-HR;
ΧΚ: Όχι προς το παρόν δεν σκεφτόμαστε μια plug-in έκδοση, αλλά η εξέλιξη είναι συνεχής. Αν στο μέλλον η αγορά μας το ζητήσει έχουμε την τεχνολογία για να προσφέρουμε και μια τέτοια έκδοση. Όσο για την 3θυρη έκδοση δεν υπάρχει λόγος. Το τρικ των κρυμμένων χειρολαβών για τις πίσω πόρτες δίνει την εικόνα 3θυρου, αλλά διατηρούμε την πρακτικότητα του 5θυρου.

AT: Τετρακίνηση μόνο σε μια έκδοση (1,2T με κιβώτιο CVT). Γιατί;
ΧΚ: Oι έρευνές μας έδειξαν πως το κόστος εξέλιξης και άλλων τετρακίνητων εκδόσεων θα ήταν ασύμφορο.  Επίσης δεν προσφέρεται τετρακίνηση στην υβριδική έκδοση γιατί ακόμη δεν έχουμε φτάσει στο επίπεδο που θέλουμε την  τεχνολογία για την τοποθέτηση ηλεκτροκινητήρα στους πίσω τροχούς.

AT: Στην παρουσίαση δώσατε ιδιαίτερη έμφαση και έκταση στα δυναμικά χαρακτηριστικά του C-HR. Καταλάβαμε λάθος;
ΧΚ: Σε καμία περίπτωση. Θέλαμε το C-HR εκτός από ξεχωριστή σχεδίαση να έχει και fun to drive χαρακτήρα και επενδύσαμε πολλά σε αυτό. Η νέα πλατφόρμα μας έδωσε τη βάση για αυτό και βοήθησε να κρατήσουμε το βάρος χαμηλά, αλλά και χαμηλώσουμε το κέντρο βάρους. Έκανα ο ίδιος πολλά χλμ. εξέλιξης στους ευρωπαϊκούς δρόμους, τόσο για να μελετήσω τις οδηγικές συνήθεις και τα θέλω των αγοραστών, όσο και για να ρυθμίσω κατάλληλα τις αναρτήσεις, το τιμόνι και όλα μέρη που έχουν να κάνουν με την απολαυστική, αλλά και την ασφαλή φυσικά, οδήγηση. Η εξέλιξη του C-HR έγινε και στο Νίρμπουργκρινγκ, όπου είχα μια θαυμάσια εμπειρία πέρσι όταν οδήγησα το αγωνιστικό C-HR.

AT: Τα C-HR της ευρωπαϊκής αγοράς θα κατασκευάζονται στην Τουρκία και της ιαπωνικής στην Ιαπωνία. Τα στάνταρ είναι ίδια;
ΧΚ: Απολύτως! Δεν κάνουμε κανένα συμβιβασμό σε θέματα ποιότητας και όλα τα εργοστάσιά μας είναι σύμφωνα με τα πρότυπα των ιαπωνικών μονάδων. Δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβετε διαφορά αν το ένα αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο εδώ και το άλλο εκεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto