Μόλις κυλήσουν οι τροχοί εντυπωσιάζεσαι με τη σταθερότητα του C-HR, αλλά και την ακαμψία του πλαισίου

Μόλις κυλήσουν οι τροχοί εντυπωσιάζεσαι με τη σταθερότητα του C-HR, αλλά και την ακαμψία του πλαισίου

Στο δρόμο: Στρίβει καλύτερα από το Auris!

64.611 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2016)

Το Toyota C-HR είναι το δεύτερο μοντέλο της Toyota μετά το νέο Prius, που βασίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της ιαπωνικής φίρμας. Kαι στην πράξη το C-HR εξαργυρώνει στο έπακρο την «προίκα» αυτή καταφέρνοντας να εμφανίζει ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό προφίλ, που θα εκτιμηθεί από το νεανικό κοινό στο οποίο στοχεύει το νέο μικρομεσαίο crossover της Toyota.  Όλα ξεκινούν από την εξαιρετική θέση οδήγησης. Μπορεί να μην βλέπεις πολλά προς τα πίσω, αλλά κάθεσαι χαμηλά και σωστά, στηρίζεσαι ανάλογα και το τιμόνι είναι ακριβώς μέσα στα χέρια σου. Μόλις κυλίσουν οι τροχοί εντυπωσιάζεσαι με τη σταθερότητα του οχήματος, αλλά και την ακαμψία του πλαισίου, που κάνουν να δείχνουν πολύ λίγα τα 122 άλογα της υβριδικής έκδοσης, πόσο δε τα 116 της συμβατικής 1,2 Turbo.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Αναμφίβολα η ανάρτηση (με γόνατα μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω) είναι σφιχτή, χωρίς όμως να κοπανάει ή να «ακούγεται» στις λίγες κακοτεχνίες της ισπανικής ασφάλτου. Από εκεί και πέρα εκτιμάς στο έπακρο το χαμηλό επίπεδο θορύβου και την άκρως πολιτισμένη και γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα, λειτουργία του 1,2T. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά κινείται αξιοπρεπώς χάρη και στο 6άρι κιβώτιο με τον θετικό επιλογέα. Από την άλλη, τα 122 άλογα του υβριδικού προσφέρουν εξαιρετική οικονομία (είδαμε μέση κατανάλωση με σβέλτη οδήγηση 5,1-5,3 λτ./100 χλμ.), αλλά όταν ζητήσεις γρήγορη επιτάχυνση δεν κρύβουν το ενοχλητικό βουητό, που παράγεται σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο, που λειτουργεί σαν CVT. Το υβριδικό, που είναι και 60 κιλά βαρύτερο, δείχνει να αντιδρά λίγο πιο ξερά στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, αλλά όπως και το 1,2Τ, δεν γέρνει στις στροφές, δεν εμφανίζει άσκοπες ταλαντώσεις, δεν «χαζεύει» και βάζει άριστα τη δύναμη στο δρόμο προσφέροντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Mέσα σε όλα το ακριβές τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση και σωστή πληροφόρηση, στοιχεία που τονίζονται (μαζί με την απόκριση στο γκάζι) όταν ο οδηγός επιλέξει την λειτουργία Sport. Οι χιλιάδες ώρες εξέλιξης και τα αμέτρητα χιλιόμετρα οδήγησης στους δρόμους της Ευρώπης από τον ίδιο τον αρχιμηχανικό του C-HR, Χιρογιούκι Κόμοα, έπιασαν τόπο. Δεν είναι το GTi των crossover, καθώς φαίνεται να του λείπει και η δύναμη, αλλά η ανάρτηση, το πλαίσιο, το χαμηλό κέντρο βάρους και τα φρένα λειτουργούν ορχηστρικά δίνοντας μια ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση, που λείπει από την κατηγορία, αλλά και από τα υπόλοιπα mainstream Τoyota της αγοράς σήμερα. Δεν ξέρουμε πως είναι στο χώμα, μιας και η διαδρομή δεν είχε τέτοια επιλογή, αλλά σε κάθε περίπτωση ευχαριστούμε Κόμπα-σαν…
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center