• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Kia Rio διαθέτει μία ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά και δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου δυο δρόμο.

Η ανάρτηση του Polo δίνει μεν έμφαση στην άνεση, ωστόσο το μικρό μοντέλο της VW δε χάνει τη σταθερότητά του και είναι αρκετά ευθύβολο.

Ευχάριστο στο δρόμο είναι το SEAT Ibiza χάρη στα αυξημένα όρια πρόσφυσης και το καλό σε πληροφόρηση τιμόνι.

Οδική συμπεριφορά: Ολοκληρωμένη σε όλα

74.553 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/3/2014

Και τα πέντε μοντέλα της δοκιμής διακρίνονται για την ολοκληρωμένη οδική τους συμπεριφορά και ευελιξία. Πιο συγκεκριμένα τώρα, από τα πρώτα στοιχεία που εκτιμάς στο i20 είναι η ευκολία οδήγησής του. Στην πόλη είναι ευέλικτο και ικανό, με το ηλεκτρικό τιμόνι να «κόβει» αρκετά, τον κινητήρα να τραβάει χωρίς να χρειάζεται να αλλάζεις συχνά σχέσεις και την περιφερειακή ορατότητα να μην προβληματίζει. Η σφιχτή ανάρτηση αντιδρά κάπως ξερά στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, χωρίς όμως να επηρεάζεται η σταθερότητα του αυτοκινήτου. Οι κλίσεις είναι λογικές και η πρόσφυση δεν «σπάει» εύκολα, ενώ όταν ξεπεράσεις τα όρια, οι αντιδράσεις είναι προοδευτικές και απόλυτα ελεγχόμενες χάρη και στα στάνταρ ESP

Στη Fabia η ρύθμιση των αναρτήσεων ευνοεί την άνεση. Η σταθερότητα στις ευθείες είναι πολύ καλή, δίχως να φοβίζει τον οδηγό σε γρήγορες ταχύτητες. Κάτι ανάλογο ισχύει και στις στροφές, με την υποστροφή να είναι περιορισμένη, ελεγχόμενη και προοδευτική στις αντιδράσεις της. Επίσης, το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση διαθέτει καλό βάρος, αλλά όχι και θετική πληροφόρηση και ακρίβεια. Τέλος, τα φρένα με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς (εμπρός αεριζόμενοι) παρουσιάζουν αξιοπρόσεκτη αποτελεσματικότητα.

Aνετη είναι και η ανάρτηση του VW Polo 1,2 TDI, καθώς είναι μαλακή, αλλά σε καμία των περιπτώσεων δεν αλλοιώνει το κράτημα. Έτσι, στις στροφές, η υποστροφή είναι αυτή που κάνει πρώτη την εμφάνιση της, αλλά προοδευτικά και ελεγχόμενα. Βέβαια, ακόμα και στην υπερβολή, το ESP είναι εκεί για να βάλει τα πράγματα σε μια τάξη. Η τραχύτητα λειτουργίας και ο θόρυβος από τον κινητήρα, θα κουράσουν κάπως σε μεγάλες αποστάσεις. Η ποιότητα κύλισής του είναι κορυφαία για την κατηγορία. Το τιμόνι τέλος έχει ικανοποιητική αίσθηση, καλή αμεσότητα και ακρίβεια, ενώ τα αρκετά καλά φρένα ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας.

Ολοκληρωμένη χαρακτηρίζεται και η οδική συμπεριφορά του πετρελαιοκίνητου Kia Rio το οποίο δίνει -από τον τρόπο που πατάει στην άσφαλτο- την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Το τιμόνι είναι ελαφρύ σε βάρος και θα το ήθελες πιο ακριβές, ωστόσο υπό πίεση το μοντέλο είναι ασφαλές και έχει αυξημένα όρια πρόσφυσης. Αποτελεσματική στις ανωμαλίες του δρόμου είναι και η ανάρτηση.

Ευχάριστο τέλος στο δρόμο είναι το πετρελαιοκίνητο SEAT Ibiza μιας και τα όρια της πρόσφυσης είναι αυξημένα, ενώ το τιμόνι είναι πολύ καλό σε πληροφόρηση. Η πίσω ανάρτηση είναι λίγο σφιχτή ωστόσο το αμάξωμα δεν αποσταθεροποιείται στις εγκάρσιες ανωμαλίες, ενώ καλή είναι και η ποιότητα κύλισης. Στις υψηλές ταχύτητες το αυτοκίνητο είναι σταθερό, ωστόσο θα θέλαμε λίγο πιο ήσυχη την καμπίνα στο πίσω κάθισμα.