Η Ford επιστρέφει με το Fiesta Active που ψηλώνει και «σκληραίνει» για να δείξει πιο σημαντικό.

Με τόσα SUV γιατί θέλουμε υπερυψωμένα μοντέλα;

5.649 Επισκέψεις στο άρθρο (20/6/2018)

Υπερυψωμένα μικρά και μικρομεσαία: Αν δείχνει σαν SUV μήπως πουλάει και σαν SUV;

Αφού τα SUV  πουλάνε, μήπως αν τα συμβατικά αυτοκίνητα αρχίσουν να δείχνουν περισσότερο με SUV, τότε συνεχίσουν να πουλάνε κι αυτά; Η ιδέα δεν είναι καινούργια, υπερυψωμένα μικρά έχουμε ξαναδεί. Μόνο που τώρα έχουν ανταγωνισμό. Εσείς θα τα προτιμήσετε αντί για ένα μικρό SUV;

Ποιος δεν θυμάται το Polo Cross; Πιο ψηλό, με μεγαλύτερες ζάντες, μαύρα προστατευτικά πλαστικά, τονισμένους θόλους και μπάρες οροφής. Και τιμή. Σημαντικά υψηλότερη από μία αντίστοιχη συμβατική έκδοση.

Υπερυψωμένα αυτοκίνητα που μοιάζουν με SUV συνήθως βλέπουμε στα station wagon. Η Skoda με την Octavia Scout, φυσικά η Volvo με τα δικά της στέισον, η Audi με τις εκδόσεις Allroad, η VW και η Mercedes με τα δικά τους μοντέλα. Μέχρι και το Peugeot 508 είχε την δική του ψηλή και «σκληροτράχηλη» έκδοση.

Η ιδέα δεν είναι καινούργια. Η VW μάλιστα είχε Cross έκδοση και για το Touran ενώ η Skoda σε Scout έβγαζε και την Fabia Station αλλά και το τόσο ενδιαφέρον Roomster. H λογική απλή. Προσθέτω αξία δίνοντας έναν τόνο lifestyle και χρεώνω αντίστοιχα.

Και οι εκδόσεις αυτές, στα μεσαία στέισον φυσικά παραμένουν, και ίσως έχουν και μία λογική, ειδικά όταν συνοδεύονται από τετρακίνηση και χρηστικότητα. Όμως στα μικρά; Στα μικρά η Ford επιστρέφει με το Fiesta Active που ψηλώνει και «σκληραίνει» για να δείξει πιο σημαντικό.  Το ίδιο θα κάνει η Ford και στο καινούργιο Focus όταν έρθει.

Και δεν είναι μόνη. Ειδικά στα μικρομεσαία η Subaru έχει το XV, ουσιαστικά ένα υπερυψωμένο χάτμσπακ Impreza, που δεν τα πάει άσχημα σε πωλήσεις εκτός Ελλάδας. Όμως όλα αυτά τα «υβρίδια» έχουν σήμερα κάτι που τα περασμένα χρόνια έλλειπε: Ανταγωνισμό.

Βλέπεις η τιμή είναι τσιμπημένη σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις, και μια ανάσα πιο πέρα, ένα κανονικό SUV περιμένει τον αγοραστή του. Γιατί να ασχοληθείς με ένα υπερυψωμένο μικρό όταν στα μικρά SUV υπάρχει τόση γκάμα; Ακόμη και στην έκθεση της Ford, δίπλα στο Fiesta Active θα μοστράρει το Ecosport. Ποιος ο λόγος να δώσεις παραπάνω και να μην πάρεις SUV;

Εσείς τι λέτε; Έχουν σήμερα νόημα οι υπερυψωμένες εκδόσεις; Αξίζουν τα παραπάνω λεφτά όταν προσφέρουν μόνο «εικόνα», όταν δίπλα τους υπάρχουν κανονικά SUV με όλα τα πλεονεκτήματα; Εσείς θα αγοράζατε ένα υπερυψωμένο μικρό αντί για SUV; Γιατί;

NEO TRAFIC
skoda