Renault Clio (+video)

177.968 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)
Renault Clio (+video)
5 Φωτογραφίες »

Το Clio της δοκιμής εφοδιαζόταν με ελαστικά διάστασης 205/45 R17 που ανήκουν στον προαιρετικό του εξοπλισμό.

Αντίστοιχη περίπτωση με το Citroen C3 ήταν και αυτή του Renault Clio το οποίο εφοδιαζόταν και εκείνο με μεγαλύτερης διάστασης ελαστικά και ζάντες, διαφορετικές από εκείνες που διατίθεται η έκδοση Dynamic (ως η 2η εξοπλιστικά έκδοση που επιλέξαμε για όλα τα αυτοκίνητα). To Clio με τις 17άρες ζάντες και τα φαρδιά ελαστικά (205/45 R17), είχε ένα θεωρητικό «πλεονέκτημα» στη διαδικασία έναντι των υπολοίπων.

76 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Όπως και στα περισσότερα μοντέλα, έτσι και στο «ειδικών προδιαγραφών» Clio, ξεκινήσαμε το τεστ αποφυγής ταράνδου με πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από εκείνα που πρακτικά μπορούσε το αυτοκίνητο. Στην πρώτη μας προσπάθεια λοιπόν, δοκιμάσαμε να διασχίσουμε την δύσκολη διαδρομή με ταχύτητα 76 χλμ./ώρα. Ήταν φανερή η «ενόχληση» του Clio σε αυτά τα χιλιόμετρα από την πρώτη κι όλας απότομη στροφή.

74 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με λίγο περισσότερα από 74 χλμ./ώρα δοκιμάσαμε την δεύτερη φορά να εισέλθουμε στην δοκιμασία με το Clio. Αισθητά καλύτερη η συμπεριφορά του εδώ, όμως κρίνεται ως οριακή απόπειρα αφού δεν προσέφερε ακρίβεια ελέγχου με τις έντονες κλίσεις που παρουσίασε.

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με βάση την εικόνα του από την προηγούμενη διαδικασία, ήταν εύκολο να βρούμε τελικά την ιδανική ταχύτητα για το Clio. Αυτή διαμορφώθηκε στα 73 χλμ./ώρα στα οποία η συμπεριφορά του ήταν απόλυτα ελεγχόμενη και το πέρασε «αέρα». Εδώ δεν είχε τόση εμπλοκή το ESP στην αρχική τοποθέτησή του (αλλαγή λωρίδας), πέρασε εύκολα από την εσωτερική λωρίδα και είχε και χώρο για να εκτονωθούν οι κλίσεις του, με την ανάρτηση έτσι να επαναφέρει σε ετοιμοπόλεμη κατάσταση το αμάξωμα για να στρίψει στο τελευταίο σκέλος αβίαστα.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Εκτός από μια σχετική ασάφεια του τιμονιού και ιδιαίτερα όταν ήταν πιεσμένο, δεν υπάρχει κάτι αρνητικό στο Clio. Στην μέτρηση που πέτυχε τα ιδανικά χιλιόμετρα ήταν ακλόνητο.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Σίγουρο πάτημα κατά τη διάρκεια των ελιγμών και πολύ σταθερό σε όλη τη διαδικασία.
 

Σελίδα 1Elk Test σε 12+2 μικρά (+videos)
Σελίδα 2Πως γίνεται το Elk Test
Σελίδα 3Ford Fiesta (+video)
Σελίδα 4Hyundai i20 (+video)
Σελίδα 5Peugeot 208 (+video)
Σελίδα 6SEAT Ibiza (+video)
Σελίδα 7Skoda Fabia (+video)
Σελίδα 8Toyota Yaris (+video)
Σελίδα 9Volkswagen Polo (+video)
Σελίδα 10Citroen C3 (+video)
Σελίδα 11Kia Rio (+video)
Σελίδα 12Nissan Micra (+video)
Σελίδα 13Opel Corsa (+video)
Σελίδα 14Renault Clio (+video)
Σελίδα 15Νέο Peugeot 208
Σελίδα 16Νέο Renault Clio
Σελίδα 17Super και το νέο 208, από άλλο πλανήτη το Fiesta
Σελίδα 18Πίσω από τις κάμερες
BRIDGESTONE TURANZA 6
test center