6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Jeep Compass: Σε δική του κλάση
457.593 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Το νέο Compass τιμά το όνομα της Jeep προσφέροντας τις αξίες που η αμερικάνικη φίρμα πρεσβεύει: Ανεση, ικανότητες και prestige.
Το Jeep Compass των 4,4 μέτρων ήρθε για να τοποθετηθεί πάνω από το Renegade και κάτω από το μεγαλύτερο Cherokee καλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο το κενό στη γκάμα της φίρμας, που το όνομα της χαρακτήρισε μια ολόκληρη κατηγορία οχημάτων. Οπτικά είναι επιβλητικό συνδυάζοντας μαεστρικά τα παραδοσιακά στυλιστικά στοιχεία (βλέπε τη γρίλια της μάσκας) με τις κομψές καμπύλες και τις σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές. Οι περισσότεροι συμφώνησαν πως είναι ένα από τα πιο επιβλητικά μοντέλα της κατηγορίας. Φυσικά έκδηλος είναι και ο premium χαρακτήρας στο εσωτερικό του Jeep Compass που εκφράζεται μέσα από την ποιότητα των υλικών, που είναι σχεδόν παντού µαλακά και πολύ καλά φινιρισμένα, αλλά και την άριστη συναρμογή τους.
Ανετο και ήσυχο σε όλα τα τερέν
Από τα πρώτα στοιχεία που σε κερδίζουν στο Jeep Compass, είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης, που εξασφαλίζει το γεροδεμένο και άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με την προσεγμένη ηχομόνωση και την απορροφητικότητα της ανάρτησης. Η τελευταία έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν δίνει την αίσθηση χαλαρότητας, με το κράτημα στις στροφές να είναι τονισμένο παρά τη μετάδοση της κίνησης μόνο μπροστά. Ωστόσο η κλίση είναι αισθητή και σε συνδυασμό με την σχεδόν μη επαρκή στήριξη των καθισμάτων, το μέτριο σε πληροφόρηση τιμόνι και τα όχι και τόσο αποτελεσματικά φρένα, γρήγορα αντιλαμβάνεσαι πως ένας ποιό ήπιος ρυθμός θα κουράσει λιγότερο και θα διατηρήσει και την κατανάλωση σε λογικά επίπεδα. Ο 1,4 MultiAir των 140 ίππων προσφέρει καλές επιδόσεις και πολιτισμένη λειτουργία, αλλά έχει την τάση να «τσιμπάει» σε κατανάλωση (χρειάζεται προσπάθεια για να μείνει κάτω από τα 9 λτ./100 χλμ.).
Από την άλλη, η άνεση και η ικανότητα της άνεσης να ισοπεδώνει τις ανωμαλίες φαίνονται και στο χώμα, όπου το Compass θυμίζει μαγικό χαλί και προσφέρει μια εξαιρετικά γεροδεμένη αίσθηση. Αν και λόγω ονόματος, όφειλε να έχει κάποιο εξελιγμένο σύστημα πρόσφυσης και ελέγχου κατάβασης, αλλά και ρεζέρβα, το Compass εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις καλές γωνίες και τα 198 χλστ. από το έδαφος για να τα καταφέρει εξαιρετικά (για 4Χ2) απέναντι στο χώμα, τις πέτρες και τα νεροφαγώματα. Στην πόλη το τιμόνι δεν κόβει αρκετά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν καθιστά το Compass δύσχρηστο ή κουραστικό.
Το Jeep Compass είναι επιβλητικό από κάθε άποψη. Μάλιστα η συγκεκριμένη έκδοση Sport προσφέρεται σε δελεαστική τιμή (22.900 ευρώ), που απογειώνει το Value for Money του πιο Jeep μοντέλου της κατηγορίας των C-SUV.
Από τα πρώτα στοιχεία που σε κερδίζουν στο Jeep Compass, είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης, η ισοπεδωτική λειτουργία της ανάρτησης και η ηχομόνωση της καμπίνας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Jeep Compass των 4,4 μέτρων ήρθε για να τοποθετηθεί πάνω από το Renegade και κάτω από το μεγαλύτερο Cherokee καλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο το κενό στη γκάμα της φίρμας, που το όνομα της χαρακτήρισε μια ολόκληρη κατηγορία οχημάτων. Οπτικά είναι επιβλητικό συνδυάζοντας μαεστρικά τα παραδοσιακά στυλιστικά στοιχεία (βλέπε τη γρίλια της μάσκας) με τις κομψές καμπύλες και τις σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές. Οι περισσότεροι συμφώνησαν πως είναι ένα από τα πιο επιβλητικά μοντέλα της κατηγορίας. Φυσικά έκδηλος είναι και ο premium χαρακτήρας στο εσωτερικό του Jeep Compass που εκφράζεται μέσα από την ποιότητα των υλικών, που είναι σχεδόν παντού µαλακά και πολύ καλά φινιρισμένα, αλλά και την άριστη συναρμογή τους.
Ανετο και ήσυχο σε όλα τα τερέν
Από τα πρώτα στοιχεία που σε κερδίζουν στο Jeep Compass, είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης, που εξασφαλίζει το γεροδεμένο και άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με την προσεγμένη ηχομόνωση και την απορροφητικότητα της ανάρτησης. Η τελευταία έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν δίνει την αίσθηση χαλαρότητας, με το κράτημα στις στροφές να είναι τονισμένο παρά τη μετάδοση της κίνησης μόνο μπροστά. Ωστόσο η κλίση είναι αισθητή και σε συνδυασμό με την σχεδόν μη επαρκή στήριξη των καθισμάτων, το μέτριο σε πληροφόρηση τιμόνι και τα όχι και τόσο αποτελεσματικά φρένα, γρήγορα αντιλαμβάνεσαι πως ένας ποιό ήπιος ρυθμός θα κουράσει λιγότερο και θα διατηρήσει και την κατανάλωση σε λογικά επίπεδα. Ο 1,4 MultiAir των 140 ίππων προσφέρει καλές επιδόσεις και πολιτισμένη λειτουργία, αλλά έχει την τάση να «τσιμπάει» σε κατανάλωση (χρειάζεται προσπάθεια για να μείνει κάτω από τα 9 λτ./100 χλμ.).
Από την άλλη, η άνεση και η ικανότητα της άνεσης να ισοπεδώνει τις ανωμαλίες φαίνονται και στο χώμα, όπου το Compass θυμίζει μαγικό χαλί και προσφέρει μια εξαιρετικά γεροδεμένη αίσθηση. Αν και λόγω ονόματος, όφειλε να έχει κάποιο εξελιγμένο σύστημα πρόσφυσης και ελέγχου κατάβασης, αλλά και ρεζέρβα, το Compass εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις καλές γωνίες και τα 198 χλστ. από το έδαφος για να τα καταφέρει εξαιρετικά (για 4Χ2) απέναντι στο χώμα, τις πέτρες και τα νεροφαγώματα. Στην πόλη το τιμόνι δεν κόβει αρκετά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν καθιστά το Compass δύσχρηστο ή κουραστικό.
Το Jeep Compass είναι επιβλητικό από κάθε άποψη. Μάλιστα η συγκεκριμένη έκδοση Sport προσφέρεται σε δελεαστική τιμή (22.900 ευρώ), που απογειώνει το Value for Money του πιο Jeep μοντέλου της κατηγορίας των C-SUV.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε