Jeep Compass: Σε δική του κλάση
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Jeep Compass: Σε δική του κλάση

457.593 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)

Το νέο Compass τιμά το όνομα της Jeep προσφέροντας τις αξίες που η αμερικάνικη φίρμα  πρεσβεύει: Ανεση, ικανότητες και prestige.

Από τα πρώτα στοιχεία που σε κερδίζουν στο Jeep Compass, είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης, η ισοπεδωτική λειτουργία της ανάρτησης και η ηχομόνωση της καμπίνας.

Από τα πρώτα στοιχεία που σε κερδίζουν στο Jeep Compass, είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης, η ισοπεδωτική λειτουργία της ανάρτησης και η ηχομόνωση της καμπίνας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το Jeep Compass των 4,4 μέτρων ήρθε για να τοποθετηθεί πάνω από το Renegade και κάτω από το μεγαλύτερο Cherokee καλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο το κενό στη γκάμα της φίρμας, που το όνομα της χαρακτήρισε μια ολόκληρη  κατηγορία οχημάτων. Οπτικά είναι επιβλητικό συνδυάζοντας μαεστρικά τα παραδοσιακά στυλιστικά στοιχεία (βλέπε τη γρίλια της μάσκας) με τις κομψές καμπύλες και τις σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές. Οι περισσότεροι συμφώνησαν πως είναι ένα από τα πιο επιβλητικά μοντέλα της κατηγορίας. Φυσικά έκδηλος είναι και ο premium χαρακτήρας στο εσωτερικό του Jeep Compass που εκφράζεται μέσα από την ποιότητα των υλικών, που είναι σχεδόν παντού µαλακά και πολύ καλά φινιρισμένα, αλλά και την άριστη συναρμογή τους.
 
Ανετο και ήσυχο σε όλα τα τερέν 
Από τα πρώτα στοιχεία που σε κερδίζουν στο Jeep Compass, είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης, που εξασφαλίζει το γεροδεμένο και άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με την προσεγμένη ηχομόνωση και την απορροφητικότητα της ανάρτησης. Η τελευταία έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν δίνει την αίσθηση χαλαρότητας, με το κράτημα στις στροφές να είναι τονισμένο παρά τη μετάδοση της κίνησης μόνο μπροστά. Ωστόσο η κλίση είναι αισθητή και σε συνδυασμό με την σχεδόν μη επαρκή στήριξη των καθισμάτων, το μέτριο σε πληροφόρηση τιμόνι και τα όχι και τόσο αποτελεσματικά φρένα, γρήγορα αντιλαμβάνεσαι πως ένας ποιό ήπιος ρυθμός θα κουράσει λιγότερο και θα διατηρήσει και την κατανάλωση σε λογικά επίπεδα. Ο 1,4 MultiAir των 140 ίππων  προσφέρει καλές επιδόσεις και πολιτισμένη λειτουργία, αλλά έχει την τάση να «τσιμπάει» σε κατανάλωση (χρειάζεται προσπάθεια για να μείνει κάτω από τα 9 λτ./100 χλμ.). 

Από την άλλη, η άνεση και η ικανότητα της άνεσης να ισοπεδώνει τις ανωμαλίες φαίνονται και στο χώμα, όπου το Compass θυμίζει μαγικό χαλί και προσφέρει μια εξαιρετικά γεροδεμένη αίσθηση. Αν και λόγω ονόματος, όφειλε να έχει κάποιο εξελιγμένο σύστημα πρόσφυσης και ελέγχου κατάβασης, αλλά και ρεζέρβα, το Compass εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις καλές γωνίες και τα 198 χλστ. από το έδαφος για να τα καταφέρει εξαιρετικά (για 4Χ2) απέναντι στο χώμα, τις πέτρες και τα νεροφαγώματα. Στην πόλη το τιμόνι δεν κόβει αρκετά, αλλά  σε καμία περίπτωση δεν καθιστά το Compass δύσχρηστο ή κουραστικό.

Το Jeep Compass είναι επιβλητικό από κάθε άποψη. Μάλιστα η συγκεκριμένη έκδοση Sport προσφέρεται σε δελεαστική τιμή (22.900 ευρώ), που απογειώνει το Value for Money του πιο Jeep μοντέλου της κατηγορίας των C-SUV.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN