5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Audi Q3: Με κοστούμι… στο χώμα
457.553 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Ο εκλεπτυσμένος χαρακτήρας του Audi Q3 δεν έχει σύνορα, προβάλλοντας το αυθεντικό crossover του προφίλ και σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Το Audi Q3 έχει τον τρόπο του να κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο στο αισθητικό όσο και στο οδηγικό κομμάτι προβάλλοντας σε κάθε περίπτωση τον premium χαρακτήρα του. Στη διάρκεια των ασφάλτινων διαδρομών του γύρου μας, το Q3 μας «μάγεψε» με την αρμονική ισορροπία μεταξύ άνεσης και οδηγοκεντρικής αίσθησης και συμπεριφοράς. Το Q3 «πατάει» με στιβαρότητα στο δρόμο και υπακούει άμεσα στις εντολές του οδηγού του προσφέροντάς του πολύ καλή αίσθηση, ενώ παρουσιάζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και υποδειγματική ποιότητα κύλισης διατηρώντας τα υψηλά στάνταρ της Audi στον τομέα. Ανάλογα δε με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης, μεταβάλλεται σε αυτό που πραγματικά αναζητά ο οδηγός του την εκάστοτε στιγμή ειδικότερα αν αυτό συνδυάζεται και με την προαιρετική ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
Ικανοποιεί και εκτός δρόμου
To Αudi Q3 35 TFSI με τους 150 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-tronic της εταιρείας, παρουσιάζει ένα πολιτισμένο προφίλ και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Εκεί παρά τα 170 χλστ. της απόστασής του από το έδαφος και την απουσία 4κίνησης σε αυτή την έκδοση, μπορεί να κινηθεί απροβλημάτιστα σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές όπως άλλωστε και τα περισσότερα δικίνητα SUV/crossover αυτής της κατηγορίας. Πάντως και σε αυτές τις συνθήκες είναι αξιοσημείωτη η απομόνωση της καμπίνας από εξωτερικούς θορύβους, ενώ ούτε η αίσθηση στο τιμόνι θυμίζει πως κινείται σε εκτός δρόμου διαδρομές. Η ανάρτηση παρά την μικρή της διαδρομή δεν δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα να απορροφήσει τα έντονα νεροφαγώματα που κληθήκαμε να περάσουμε στη διάρκεια του γύρου, με τα ασφάλτινα ελαστικά να οριοθετούν σε μεγάλο βαθμό τις δυνατότητές του σε πιο δύσκολα σημεία.
Εκτός δρόμου και παρά τα 170 χλστ. από το έδαφος και το ειδικό πρόγραμμα λειτουργίας, η απουσία τετρακίνησης και τα ασφάλτινα ελαστικά βάζουν τα σχετικά όρια στα πολλά ζόρια.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Audi Q3 έχει τον τρόπο του να κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο στο αισθητικό όσο και στο οδηγικό κομμάτι προβάλλοντας σε κάθε περίπτωση τον premium χαρακτήρα του. Στη διάρκεια των ασφάλτινων διαδρομών του γύρου μας, το Q3 μας «μάγεψε» με την αρμονική ισορροπία μεταξύ άνεσης και οδηγοκεντρικής αίσθησης και συμπεριφοράς. Το Q3 «πατάει» με στιβαρότητα στο δρόμο και υπακούει άμεσα στις εντολές του οδηγού του προσφέροντάς του πολύ καλή αίσθηση, ενώ παρουσιάζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και υποδειγματική ποιότητα κύλισης διατηρώντας τα υψηλά στάνταρ της Audi στον τομέα. Ανάλογα δε με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης, μεταβάλλεται σε αυτό που πραγματικά αναζητά ο οδηγός του την εκάστοτε στιγμή ειδικότερα αν αυτό συνδυάζεται και με την προαιρετική ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
Ικανοποιεί και εκτός δρόμου
To Αudi Q3 35 TFSI με τους 150 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-tronic της εταιρείας, παρουσιάζει ένα πολιτισμένο προφίλ και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Εκεί παρά τα 170 χλστ. της απόστασής του από το έδαφος και την απουσία 4κίνησης σε αυτή την έκδοση, μπορεί να κινηθεί απροβλημάτιστα σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές όπως άλλωστε και τα περισσότερα δικίνητα SUV/crossover αυτής της κατηγορίας. Πάντως και σε αυτές τις συνθήκες είναι αξιοσημείωτη η απομόνωση της καμπίνας από εξωτερικούς θορύβους, ενώ ούτε η αίσθηση στο τιμόνι θυμίζει πως κινείται σε εκτός δρόμου διαδρομές. Η ανάρτηση παρά την μικρή της διαδρομή δεν δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα να απορροφήσει τα έντονα νεροφαγώματα που κληθήκαμε να περάσουμε στη διάρκεια του γύρου, με τα ασφάλτινα ελαστικά να οριοθετούν σε μεγάλο βαθμό τις δυνατότητές του σε πιο δύσκολα σημεία.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε