6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος βοηθά το Opel Grandland X στο κυνήγι της light περιπέτειας.
Opel Grandland X: Προκλητικά ικανό...
457.618 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2020)
Το Opel Grandland X ποντάρει στην εξαιρετική τιμή του, την ποιότητά του, τους χώρους του και την οδηγική του εικόνα για να βάλει φαρδιά πλατιά την σφραγίδα της Opel στην κατηγορία.
Ένας από τους πιο δυνατούς παίκτες της κατηγορίας είναι βεβαίως το Opel Grandland X. Το Grandland X παρά τη συγγένειά του με τα Peugeot 3008 και Citroen C5 Aircross, καταφέρνει και περνάει στην κατηγορία τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα ενώ παράλληλα διατηρεί τις αξίες της Opel στους τομείς της ποιότητας, της άνεσης και της πρακτικότητας. Το Grandland X είναι ένα από τα πιο ευκολοδήγητα στην καθημερινότητα SUV της σύγχρονης εποχής, με τη μαλακή ανάρτηση να απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, αλλά και το ελαφρύ του τιμόνι να το καθιστά «καθημερινό» παρά τις πληθωρικές διαστάσεις του. Αν και οι υπαρκτές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και η μέτρια αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης σε σβέλτους ρυθμούς, το Grandland X θα παραμείνει ασφαλές και προβλέψιμο στο δρόμο, με τον κινητήρα των 1,2 λτ. να προσφέρει προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις σε συνδυασμό με λογική κατανάλωση και χαμηλό θόρυβο.
Δεν «κώλωσε»
Το Opel Grandland X δεν είχε κανένα πρόβλημα και στις χωμάτινες διαδρομές που το υποβάλλαμε παρά τον ασφάλτινο χαρακτήρα του. Κινητήριος δύναμή του σε τέτοιες συνθήκες αποτέλεσε η απαιτούμενη απόσταση από το έδαφος και οι καλές γωνίες αναρρίχησης, στοιχεία που το βοήθησαν να τα βγάλει πέρα χωρίς καμία δυσκολία απέναντι στα νεροφαγώματα, στις φυτεμένες πέτρες και τα σαθρά γενικά εδάφη των χωμάτινων διαδρομών. Σε αυτές τις διαδρομές εκτιμήσαμε και πάλι την άνεση της ανάρτησης που και εκεί ήταν υποδειγματική, ενώ το ελαφρύ τιμόνι «έκοβε» αρκετά τους κραδασμούς από τα χέρια του οδηγού. Η συμπεριφορά του δε στα πατημένα κομμάτια ήταν ιδιαίτερα ευχάριστη και αποτελεσματική με τον κινητήρα των 130 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο να ανταποκρίνονται πλήρως ακόμα και στην σβέλτη προσπέλαση τέτοιων διαδρομών.
¶νετο, σταθερό και ασφαλές είναι το Opel Grandland X στο δρόμο, εξυπηρετώντας έτσι τα 3 βασικότερα χαρακτηριστικά που αναζητά κανείς από ένα SUV όχημα της κατηγορίας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ένας από τους πιο δυνατούς παίκτες της κατηγορίας είναι βεβαίως το Opel Grandland X. Το Grandland X παρά τη συγγένειά του με τα Peugeot 3008 και Citroen C5 Aircross, καταφέρνει και περνάει στην κατηγορία τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα ενώ παράλληλα διατηρεί τις αξίες της Opel στους τομείς της ποιότητας, της άνεσης και της πρακτικότητας. Το Grandland X είναι ένα από τα πιο ευκολοδήγητα στην καθημερινότητα SUV της σύγχρονης εποχής, με τη μαλακή ανάρτηση να απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, αλλά και το ελαφρύ του τιμόνι να το καθιστά «καθημερινό» παρά τις πληθωρικές διαστάσεις του. Αν και οι υπαρκτές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και η μέτρια αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης σε σβέλτους ρυθμούς, το Grandland X θα παραμείνει ασφαλές και προβλέψιμο στο δρόμο, με τον κινητήρα των 1,2 λτ. να προσφέρει προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις σε συνδυασμό με λογική κατανάλωση και χαμηλό θόρυβο.
Δεν «κώλωσε»
Το Opel Grandland X δεν είχε κανένα πρόβλημα και στις χωμάτινες διαδρομές που το υποβάλλαμε παρά τον ασφάλτινο χαρακτήρα του. Κινητήριος δύναμή του σε τέτοιες συνθήκες αποτέλεσε η απαιτούμενη απόσταση από το έδαφος και οι καλές γωνίες αναρρίχησης, στοιχεία που το βοήθησαν να τα βγάλει πέρα χωρίς καμία δυσκολία απέναντι στα νεροφαγώματα, στις φυτεμένες πέτρες και τα σαθρά γενικά εδάφη των χωμάτινων διαδρομών. Σε αυτές τις διαδρομές εκτιμήσαμε και πάλι την άνεση της ανάρτησης που και εκεί ήταν υποδειγματική, ενώ το ελαφρύ τιμόνι «έκοβε» αρκετά τους κραδασμούς από τα χέρια του οδηγού. Η συμπεριφορά του δε στα πατημένα κομμάτια ήταν ιδιαίτερα ευχάριστη και αποτελεσματική με τον κινητήρα των 130 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο να ανταποκρίνονται πλήρως ακόμα και στην σβέλτη προσπέλαση τέτοιων διαδρομών.
Ένα πράγμα που παρατήρησα στο 60-100 των μοντέλων..βενζίνη 9 δευτερόλεπτα, πετρέλαιο 7, υβριδικό 5.. πόση ροπή έχει το υβριδικό αν κάνει τέτοιους χρόνους;;
Απάντηση: Τα υβριδικά μοντέλα έχουν κατά βάση αυτόματο κιβώτιο, που βοηθάει πολύ στις ρεπρίζ, αφού κάνει kickdown και επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για μάξιμουμ απόδοση. Γι΄ αυτό και πετυχαίνουν καλύτερες επιδόσεις.
Το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο και κάνει kickdown στο πάτημα του γκαζιου
Πολυ ωραιο και χρησιμο αρθρο (ιδιαιτερα για εμας που αναζητουμε το επομενο μας ιχ), εγγυηση παντοτε το autotriti, αλλα κατα την προσωπικη ταπεινη μου γνωμη επρεπε να συμπεριλαβεται και το seat ateca... το οποιο ειναι πολυ πολυ καλυτερο απο αρκετα suv που απλα λογω διαφημισης ή marketing θεωρουνται επιτυχημενα
Απάντηση: Το SEAT Ateca δεν ήταν διαθέσιμο για τη δοκιμή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.
Η Χ1 άραγε δεν χόραγε να μπει στο τεστ των 17 αμαξιών; Είναι δυνατόν; Το να μην βρίσκετε διαθέσιμο το θεωρώ αδύνατο.
Τελικά την μικρότερη πραγματική κατανάλωση την είχε το ατμοσφαιρικό honda και τα Diesel με κινητήρα renault.
Μόνον εγώ διαπιστώνω ότι οι αναφορές σας σε μοντέλα της bmw αποφεύγονται Τεχνηέντως. Η απουσία της x1 ή της x2 από τη δοκιμή μου κάνει εντύπωση Οι παρουσιάσεις καινούριων μοντέλων που σε άλλα sites είναι από τα πρώτα θέματα, σε εσάς είναι πάντα κάτω κάτω στη λίστα. Αντίθετα ψηλά στη λιστα θεμάτων σας και με φωτογραφίες που παραμένουν Μέρες θα είναι μόνο οι λαμπαδιασμένες Μην παρεξηγηθώ οτι δουλεύω ή είμαι εντεταλμένος της bmw απλά ως κάτοχος & fun των αυτοκινήτων θα ήθελα να δω αν εχετε κάτι να απαντήσετε