Mega Test: «Οργώσαμε» τις ειδικές του Acropolis με 8 δικίνητα SUV

155.742 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2021)
Mega Test: «Οργώσαμε» τις ειδικές του Acropolis με 8 δικίνητα SUV
9 Φωτογραφίες »

Μετά από 8 χρόνια τα θηρία του WRC επισκέπτονται την Πελοπόννησο και την Στερεά Ελλάδα για τον πιο σκληροτράχηλο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Λίγο πριν την εκκίνησή του, πήραμε και εμείς τα βουνά και «οργώσαμε» όλες τις ειδικές. Μάλιστα, με καθημερινά, 2κίνητα SUV. Τι λέτε, τα έβγαλαν πέρα;

Παραδοσιακά το AutoΤρίτη διοργανώνει λίγο πριν την εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις τον δικό του off road «Γύρο Ακρόπολις» με 4κίνητα SUV. Ένα «Γύρο» που έχει αφήσει εποχή και κατά καιρούς έχει φτάσει στα όρια άνθρωπους και μηχανές. Εεε, όπως καταλαβαίνετε με την επιστροφή του εθνικού μας αγώνα ύστερα από 8 ολόκληρα χρόνια στο WRC, δεν θέλαμε και πολύ για να ξεσηκωθούμε. Προμηθευτήκαμε από την διοργανώτρια αρχή road book και αναλυτικό πρόγραμμα, ώστε και αυτή τη χρονιά να βρούμε αγαπημένα σημεία για να κάτσετε και να παρακολουθήσετε τον αγώνα (βρείτε στο τέλος μερικά που προτείνουμε), αλλά και το σημαντικότερο να φέρουμε στα όρια 8 δημοφιλή μοντέλα.
Μάλιστα, επειδή οι προκλήσεις -όπως γνωρίζετε- δεν μας φοβίζουν, αυτήν τη χρονιά δεν πήραμε super duper 4κίνητα μοντέλα, αλλά 8 καθημερινά, 2κίνητα SUV, σαν αυτά που αγοράζει ο μέσος αγοραστής και βάλαμε επί τάπητος την εξής ερώτηση: Θα καταφέρουν να περάσουν τον «Ταρζάν» (σ.σ. είναι η πιο σκληρή ειδική διαδρομή του αγώνα) ή θα… σκορπίσουν; Έχουν ικανή απόσταση από το έδαφος (σ.σ. από 170 χλστ. το χαμηλότερο Tucson, έως 230 χλστ. το ψηλότερο C5 Aircross) ή θα βρουν από κάτω; Και τι γίνεται με την ανάρτηση; Είναι μαλακή ή σκληρή, κοπανάει ή όχι, περνάνε οι κραδασμοί στο τιμόνι ή όχι, πόσο ξεκούραστη είναι; Και τέλος, κλασικός πονοκέφαλος τα ελαστικά. Θα αντέξουν στη συνεχή καταπόνηση και τις κρυφές, φυτευτές πέτρες; Όλες οι παραπάνω απορίες απαντώνται στις επόμενες σελίδες!

Οι πρωταγωνιστές
Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, στο φετινό Γύρο Ακρόπολις του AutoΤρίτη δεν επιλέξαμε 4κίνητες εκδόσεις, αλλά 2κίνητες καθώς αυτές είναι οι δημοφιλέστερες από πλευράς πωλήσεων. Μαζί μας λοιπόν είχαμε το Citroen C5 Aircross που διακρίνεται για την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και την ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ, το Dacia Duster που με τους μικρούς του προβόλους και μεγάλη απόσταση έχει κατά καιρούς αποδείξει τις off road ικανότητές του, τα Ford Kuga και Hyundai Tucson που έχουν ασφάλτινο προσανατολισμό (σ.σ. αλλά ακολούθησαν αλώβητα και απολαυστικά όπως θα διαβάσετε παρακάτω), την κορυφαία σε κατασκευή Mercedes GLB, η οποία με 213 χλστ. και εξαιρετικό στήσιμο και ποιότητα ήταν το αστέρι του Γύρου, τα Opel Grandland X και Peugeot 3008 στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του, τα οποία είχαν λίγο πιο all season λάστιχα, και τέλος το Skoda Karoq που ξεχωρίζει για την ευρυχωρία και το value for money. Σημειωτέον, πως αρκετά από τα μοντέλα της δοκιμής φορούσαν ελαστικά της Continental, που υπόσχονται μέγιστη ασφάλεια και κορυφαίες επιδόσεις, κάτι που αποδείχθηκε στην απαιτητική δοκιμασία.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Citroen C5 Aircross
Σελίδα 3Dacia Duster
Σελίδα 4Ford Kuga ST-Line
Σελίδα 5Hyundai Tucson
Σελίδα 6Mercedes GLB 180
Σελίδα 7Opel Grandland
Σελίδα 8Peugeot 3008
Σελίδα 9Skoda Karoq
Σελίδα 10Με την υποστήριξη του Isuzu D-Max
Σελίδα 11Βγήκαν με ψηλά το κεφάλι
Σελίδα 12Οδηγός για τον αγώνα
Σελίδα 13Τα ελαστικά για SUV που σε πάνε παντού!
BRIDGESTONE TURANZA 6
test center