Η χρήση της ζώνης ασφαλείας από όλους τους επιβάτες περά από υποχρεωτική είναι και απαραίτητη. Σε ενδεχόμενο σύγκρουσης αν ο «άδετος» επιβάτης μετακινηθεί στο πλάι και πέσει πάνω στο παιδί ή το βρέφος σας μπορεί να προκαλέσει θανατηφόρες βλάβες.

    Ο πίσω φοράει ΠΑΝΤΑ ζώνη

    28.625 Επισκέψεις στο άρθρο

    Μια από τις μεγαλύτερες ανοησίες που μπορεί να ακούσει κανείς είναι του στυλ «δε θα φορέσω ζώνη, κάθομαι στο πίσω κάθισμα, είμαι ήδη ασφαλής», ή «κάθομαι δίπλα στο παιδί και πρέπει να έχω ευχέρεια κινήσεων δε χρειάζομαι ζώνη» συνδυασμένο με το προηγούμενο. 

    Η χρήση της ζώνης ασφαλείας από όλους τους επιβάτες περά από υποχρεωτική είναι και απαραίτητη. Δεδομένου ότι σχεδόν το 80% των τροχαίων δυστυχημάτων γίνονται εντός πόλης, θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει ο πίσω επιβάτης όταν δε φορά τη ζώνη ασφαλείας. Έστω, λοιπόν, ότι ένα αυτοκίνητο κινείται με 50 χλμ/ώρα και έπειτα από μία σύγκρουση ακινητοποιείται σε μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου, ενώ ο άνθρωπος μάζας 80 κιλών θα συνεχίσει να «ταξιδεύει» μέχρι να συγκρουστεί με τον εμπρός επιβάτη. Η δύναμη που θα δημιουργηθεί είναι μεγάλη σε σχέση με την ταχύτητα και με μερικούς υπολογισμούς καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι δε διαφέρει σε τίποτα από τη δύναμη που θα μας ασκούσε μία μοτοσυκλέτα αν μας χτυπούσε με ταχύτητα 30 χλμ./ώρα. 

    Ακόμα χειρότερα σκεφτείτε ο «άδετος» επιβάτης να μετακινηθεί στο πλάι και πέσει πάνω στο παιδί ή το βρέφος σας, που δεν έχει τις σωματικές αντοχές ενός ενήλικα. Αισθάνεστε ασφάλεια αν μια μοτοσικλέτα που κινείται με 30 χλμ./ώρα χτυπήσει το παιδί σας; 

    Info
    Αντίστοιχα για τον ίδιο λόγο θα πρέπει απαραίτητα και τα κατοικίδιά σας (όπως και για τη ασφάλειά τους) να μεταφέρονται στον ειδικό κλωβό, ο οποίος θα πρέπει να τοποθετείται είτε στο χώρο αποσκευών, είτε στο χώρο ανάμεσα στο μπροστά και το πίσω κάθισμα. Φυσικά σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είναι στερεωμένο ώστε να μην μετακινείται.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ELASTIKA 2024
    moto