Νέο Audi A3 από το 2019. Tι θα προτιμήσετε; Polo με σήμα τους τέσσερις κρίκους ή το Golf επίσης με το σήμα της Audi; Το επόμενο Α1 με τα μηχανικά μέρη του Polo θα το δούμε με τη νέα χρονιά. Το Α3 με τη βάση του Golf στο εσωτερικό του θα το δούμε ένα χρόνο αργότερα.

Ανανεωμένο Audi A4 από το 2019. Ποιο από τα δύο είναι το στοίχημα; Το 2018 θα δούμε το νέο Α6 και ένα χρόνο αργότερα το λίφτινγκ του Α4 με μεγάλες όμως αλλαγές έξω και μέσα.

Νέο Audi A1 από το 2018.

Νέο Audi A6 από το 2018.

Τα 4 νέα Audi που έρχονται

29.287 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2018)

Δείτε δύο Premium ντέρμπι ανάμεσα στα 4 μοντέλα της Audi που έρχονται μέσα στον επόμενο χρόνο. Τι κινητήρες θα φοράνε και με ποιες τεχνολογίες θα είναι φορτωμένα;

Μήπως τα Audi έχουν αρχίσει να δείχνουν λίγο «ηλικιωμένα»; Η ίδια η εταιρεία έχει τα όπλα, όμως π.χ. το A6 δε μπορεί πλέον να τα βάλει στα ίσια με τη BMW Σειρά 5 και τη Mercedes E-Class. Και πώς θα απαντήσει η Audi; Μα με το νέο A6 το οποίο θα δούμε με το νέο έτος. Για το νέο μοντέλο όμως, θα υπάρχει ανταγωνισμός και από κάτω, αφού το 2019 θα έρθει στο προσκήνιο το λίφτινγκ του Α4. Ποιο αξίζει καλύτερα να πάρει κανείς; Και υπάρχει και συνέχεια καθώς έχουμε φτιάξει κι ένα δεύτερο ντέρμπι τέτοιου είδους, με εσωτερική κόντρα δηλαδή. Εμείς είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι θα φέρουν τα νέα μοντέλα, τι μπορούν να κάνουν και πιθανώς, ποιο θα κερδίσει στο τέλος. 

ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΛΟΓΩ ΜΕΓΕΘΟΥΣ; 

Νέο Αudi A6 εναντίον Α4 Facelift 

A6 εναντίον Α4, αυτό ακούγεται σαν μια ανίση μάχη, σα να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Όντως αυτό ισχύει, αν και μόνο εν μέρει, διότι τα δύο αυτοκίνητα θα είναι χτισμένα πάνω στην ίδια πλατφόρμα, θα μοιράζονται αρκετά μηχανικά σύνολα πάντα τοποθετημένα κατά το διαμήκη άξονα ενώ θα έχουν κοινά και πολλά από τα κιβώτια ταχυτήτων μαζί με τετρακίνηση αλλά και πολλές κοινές διαμορφώσεις στο εσωτερικό.

Το επόμενο Α6 θα είναι, όπως και τώρα, γύρω στα 25 εκατοστά πιο μακρύ από το Α4, αναλόγως πιο ευρύχωρο και σχετικά πιο ακριβό. Κυρίως όμως θα είναι περίπου ένα «σκαλί» πιο όμορφο, πιο σύγχρονο και πιο προηγμένο. Η τεχνική υπόσταση προσανατολίζεται σε μεγαλύτερο βαθμό προς τα πάνω, προς το Α8 και λιγότερο προς το Α4. Πολλές καινοτομίες από το κορυφαίο μοντέλο όντως αποδημούν σταδιακά προς το «μεσαίομεγάλο» Αudi. Ωστόσο, το σύγχρονο κόκπιτ, οι υβριδικές επιλογές και κάποια καλούδια σχετικά με την ανάρτηση θα είναι άμεσα διαθέσιμα από την αρχή. 

Το Α4 ομολογουμένως, ακόμα και σε σχέση με το τωρινό Α6, δε δείχνει σούπερ φρέσκο κι ας πουλάει καλά. Βοήθειες εδώ θα παρέχει η περιμετρική ανανέωση την οποία ετοιμάζει η Audi για το 2019. Με αυτήν την ευκαιρία, το εξωτερικό κέλυφος θα αλλάξει σχεδόν πλήρως ενώ και για το εσωτερικό σχεδιάζεται μια αρκετά βαθιά αναθεώρηση τόσο σε ό,τι αφορά το MMI Touch όσο και περίπου για μια ντουζίνα συστημάτων υποβοήθησης.

Η βασική Plug-In υβριδική έκδοση με τους 204 ίππους θα προέρχεται από το Α3 ενώ μια πιο σπορ παραλλαγή «s-tron» θα διαθέτει ηλεκτρική μονάδα 85 kW (115 ίππων) και θα φέρνει το σύνολο στους 350 ίππους. Η Mild-hybrid επιλογή με 15 kW θα είναι πια στο δεύτερο επίπεδό της. Η γκάμα των ντίζελ θα μειωθεί σε πέντε μονάδες. Μοναδική νέα κίνηση η τοποθέτηση ενός TDI 1,5 λίτρων με απόδοση 184 ίππων. Το φρέσκο Α4 θα πρέπει να αντέξει μέχρι το 2025, όταν και πρόκειται να αντικατασταθεί από ένα μοντέλο με το μοτέρ τοποθετημένο εγκάρσια – από το Passat της εποχής εκείνης δηλαδή. 

Συμπερασμα: προβάδισμα στο Α6. Δε θα είναι σημαντικά ακριβότερο, αλλά θα είναι αισθητά καλύτερο.  

EΧΤRΑ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΟΣ; 

Νέο Audi A1 εναντίον Α3

Δεν υπάρχει ούτε υβριδικό ούτε ηλεκτρικό Polo, οπότε δε θα υπάρξει ούτε κάποιο «ηλεκτροδοτημένο» Audi A1. Δεν είναι θέμα έλλειψης τεχνολογικών λύσεων αλλά καθαρά ζήτημα κόστους. Στην κατηγορία τιμών από 17.000 έως 27.000 ευρώ ο πελάτης οριακά θα δεχτεί τις χρεώσεις για τις mild-hybrid μονάδες οι οποίες είναι ήδη στην παραγωγή και αναλαμβάνουν να δώσουν μια σχετική έξτρα ώθηση αλλά και να δώσουν ισχύ στα περιφερειακά συστήματα. Το να ζητήσει κάποιος 3.000-4.000 ευρώ παραπάνω επειδή θα σου δώσει τη δυνατότητα για φόρτιση και από πρίζα, είναι απλώς αδύνατο να το επικοινωνήσει μια εταιρεία.

Ακριβώς επειδή τα τρίθυρα είναι πλέον σε ολοένα και περισσότερη δυσμένεια, οι διάδοχοι των Α1 και Α3 θα παράγονται αποκλειστικά με πεντάθυρο αμάξωμα. Οι δε ντίζελ, με τρεις ή τέσσερις κυλίνδρους θα παραμείνουν στο πρόγραμμα μόνο αν τα μέτρα μετατροπής και αναβάθμισής τους θα είναι όντως συμφέροντα. 

Το επόμενο Α1 δε θα είναι πια ένα μακρόστενο αυτοκινητάκι. Σε αναλογία με το επόμενο Α3 Sportback, το μικρό μοντέλο θα είναι πλατύτερο, χαμηλότερο και πιο δυναμικό. Η οικονομική διαφορά που θα χωρίζει τα δύο μοντέλα θα συνεπάγεται καλύτερους χώρους για λογαριασμό του Α3, με καλύτερο εξοπλισμό και προαιρετικά με πολλή περισσότερη δύναμη.

Ωστόσο, το μελλοντικό S3 με 330 ίππους τότε, θα επιταχύνει μόλις έξι δέκατα πιο γρήγορα έναντι του ελαφρώς μόνο πιο αδύναμου αλλά και 10.000 ευρώ φθηνότερου S1, το οποίο στο μέλλον θα έχει 265 ίππους. Την ώρα που το Α3 Cabrio θα συνεχίσει να παράγεται με φορμάτ πολύ κοντινό στο σημερινό, θα υπάρξει μια νέα παραλλαγή, το A3 Sport Coupe, το οποίο θα βάζει στο στόχαστρο τη μελλοντική BMW Σειρά 2 Gran Coupe και φυσικά τη Mercedes CLA. Κάπως έτσι θα κλείνει το πρόγραμμα εδώ. Τι θα λείπει; Ότι και τώρα. Δηλαδή ένα Q1 crossover, ένα A3 Vario ως απάντηση στη BMW Σειρά 2 Active Tourer και τη Mercedes B-Class καθώς και μια ηλεκτρική εκδοχή με βάση την ολοκαίνουρια e-πλατφόρμα της VW (ΜΕΒ). 

Συμπέρασμα: προβάδισμα A3 – περισσότερη ποικιλία, περισσότερη δύναμη, περισσότερο κύρος. 

Η άποψή μας
Δύο καυτές κόντρες λοιπόν για την Audi σε μια περίοδο μεγάλων αλλαγών. Το Α6 κόντρα στο Α4 και το Α1 κόντρα στο Α3 είναι εσωτερικές μάχες οι οποίες δείχνουν τα εξής: χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια από το εκάστοτε μικρό αλλά και το αντίστοιχο μεγάλο μοντέλο προκειμένου να υπάρξει εμπορική επιτυχία. 

ELASTIKA 2024
moto