Μercedes-Benz: #stayhome
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μercedes-Benz: #stayhome

108.620 Επισκέψεις στο άρθρο

Το επίσημο site της Mercedes-Benz (δες εδώ) δεν έχει αλλάξει την δομή του στην παρούσα φάση συνεχίζοντας να είναι ευχάριστο και κατατοπιστικό. Οι δράσεις της εταιρείας άλλωστε για την υγειονομική κρίση αναρτώνται στους λογαριασμούς που διαθέτει, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Τηλεφωνική επικοινωνία και app για βοήθεια
Η επικοινωνία με την Mercedes-Benz μπορεί να γίνει με την αποστολή της ειδικής φόρμας που συμπληρώνετε στο πεδίο «Επικοινωνία» στο site της, καθώς και με αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) για παράπονα, ερωτήσεις ή και έκδοση τεχνικών βεβαιώσεων στην ανάλογη διεύθυνση που αναγράφεται στην ίδια σελίδα. Η γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας (τηλ. 00800 1 777 7777) είναι 24ωρη, ενώ οι κάτοχοι Mercedes μπορούν να είναι διαρκώς «συνδεδεμένοι» με την εταιρεία μέσω της εφαρμογής Mercedes me. Αυτή είναι μια υπηρεσία επί πληρωμή μέσω της οποίας ο κάτοχος μπορεί να κλείνει ψηφιακά το επόμενο ραντεβού για service, να λαμβάνει πληροφορίες για το όχημά του, τη διαδρομή που θέλει να ακολουθήσει κ.α.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda