Mercedes-AMG SL 55 & SL 63: Oι τιμές τους στην Ελλάδα
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes-AMG SL 55 & SL 63: Oι τιμές τους στην Ελλάδα

5.787 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2022)

Η Mercedes προσφέρει πλέον στην Ελλάδα τη νέας γενιάς SL, η οποία διατίθεται μόνο σε AMG εκδόσεις SL 55 & SL 63 με τιμή από 239.499,99 ευρώ.

Μόνο σε AMG εκδόσεις

Διαθέσιμη στην χώρα μας είναι πλέον η νέα  γενιά της Mercedes SL. Πρόκειται για ένα από τα μοντέλα της Mercedes με την πιο μακρόχρονη ιστορία που πλέον θα πωλείται μόνο σε AMG εκδόσεις και με ιπποδύναμη έως 585 άλογα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Από 239.499,99 ευρώ και έως 585 άλογα

Η νέα SL προσφέρεται αρχικά σε δύο εκδόσεις SL 55 και SL 63, αμφότερες εξοπλισμένες με τον V8 4,0 λίτρων twin-turbo κινητήρα. Η SL 55 προσφέρει 476 ίππους και 700 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ.), και κοστίζει από 239.499,99€ ενώ η δεύτερη αποδίδει 585 ίππους και 800 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ. και τελική 315 χλμ./ώρα) και κοστίζει από 275.499,99€. Και οι δύο επιλογές συνδυάζονται με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Για πρώτη φορά η SL είναι διαθέσιμη με τετρακίνηση (4Matic+), ενώ το παρών δίνουν πέντε προγράμματα οδήγησης (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual)  με το πρόσθετο «Race» να αφορά τα μοντέλα με το προαιρετικό πακέτο AMG Dynamic Plus. Προαιρετικό στην SL 55 και στάνταρ στην SL 63, είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο πίσω μέρος, την ώρα που το γερμανικό roadster επωφελείται επίσης από τετραδιεύθυνση, που μειώνει τον κύκλο στροφής και βελτιώνει την οδική συμπεριφορά.
 

Εκρηκτική σε σχεδίαση με πιο ελαφριά και hi-tech οροφή

Η εξωτερική σχεδίαση ακολουθεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, με το εμπρόσθιο μέρος να συνοδεύεται από την μάσκα Panamericana, η οποία πλαισιώνονται από γωνιακούς προβολείς παρόμοιους με αυτούς της CLS. Το πλαϊνό μέρος χαρακτηρίζεται από τις κρυφές χειρολαβές για τις πόρτες, ενώ φυσικά ένα ακόμα νέο στοιχείο είναι η υφασμάτινη οροφή που αφαιρεί από το μοντέλο 21 κιλά. Διαθέτει θερμαινόμενο πίσω παράθυρο από γυαλί και το επάνω μέρος μπορεί να διπλωθεί ή να ανυψωθεί σε 15 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα. Κάνοντας την οροφή σημαντικά ελαφρύτερη έχει χαμηλώσει το κέντρο βάρους, κάτι που θα μεταφραστεί σε καλύτερο χειρισμό. Φτάνοντας στο πίσω μέρος βλέπουμε τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης να δίνουν το παρών σε δύο ζευγάρια στις άκρες. Ανάμεσά τους δεσπόζει ο αεροδυναμικός διαχύτης. Τα φωτιστικά σώματα δίνουν μία επιβλητική εμφάνιση, ενώ η ενεργή πίσω αεροτομή διαθέτει όχι λιγότερες από έξι ρυθμίσεις.

Συνέχεια του άρθρου >>>
BRIDGESTONE TURANZA 6
test center