Η C-Class στο πρόγραμμα Sport εξακολουθεί να είναι άνετη, ελέγχοντας πολύ καλά τις κινήσεις του αμαξώματος, ακόμα κι αν ο οδηγός το παρακάνει.

Η C-Class στο πρόγραμμα Sport εξακολουθεί να είναι άνετη, ελέγχοντας πολύ καλά τις κινήσεις του αμαξώματος, ακόμα κι αν ο οδηγός το παρακάνει.

Στο δρόμο: Απλά… Mercedes-Benz

47.267 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2015)

Το να σας πούμε ότι το πάτημα της C200 BlueTEC είναι αρχοντικό και στιβαρό δεν είναι κάτι καινούργιο. Κι όμως δεν μπορούμε να μην σταθούμε στο πως αποδίδει η Mercedes-Benz C200 BlueTEC στο δρόμο. Και δεν αναφέρομαστε στον τομέα των επιδόσεων, αλλά στην ικανότητά της να μετατρέπει σε χαλί κάθε είδους οδόστρωμα. 

Στο μοντέλο της δοκιμής μας ήταν ενσωματωμένη η αερανάρτηση Airmatic (για πρώτη φορά τοποθετείται σε C-Class) και η οποία συνδυάζεται με το σύστημα Agility Control, το οποίο λειτουργεί με τέσσερα διαφορετικά set up: Eco, Comfort, Sport και Sport+. Αναλόγως του προγράμματος που θα επιλέξει ο οδηγός, διαμορφώνονται ανάλογα η απόκριση του τιμονιού και του γκαζιού, η σκληρότητα της ανάρτησης, ακόμα και η απόδοση του κλιματισμού. Η καλή δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί και το ραφινάρισμα της ανάρτησης φαίνεται ακόμα και όταν επιλεγεί η πιο… hardcore ρύθμιση Sport. Η ανάρτηση εξακολουθεί να είναι άνετη, ελέγχοντας αρκετά τις κλίσεις του αμαξώματος, ακόμα και αν ο οδηγός το έχει παρακάνει κι έχει αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ. 

Επιπλέον, η ηχομόνωση είναι σε εξαιρετικά επίπεδα, αφήνοντας έξω από την καμπίνα κάθε είδους ενοχλητικό θόρυβο, είτε κύλισης, είτε αεροδυναμικό. Πέρα όμως από το κομμάτι των επιδόσεων η Mercedes-Benz C200 BlueTEC τα πάει και εξαιρετικά στον τομέα της κατανάλωσης. Μάλιστα στην τυποποιημένη μέτρηση του AutoΤρίτη το μοντέλο σκόραρε ψηλά με 5,0 λτ./100 χλμ,στα 136χλμ./ώρα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto