Στο δρόμο: Κυλούν σα λιμουζίνες, αλλά είναι πολλά τα κιλά τους!
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο δρόμο: Κυλούν σα λιμουζίνες, αλλά είναι πολλά τα κιλά τους!

25.139 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2020)

Ο συνδυασμός της στάνταρ αερανάρτησης (ρυθμίζεται καθΆ ύψος σε εύρος 76 χλστ.) και της εντελώς αθόρυβης λειτουργίας του συστήματος κίνησης, το Audi e-tron προσφέρει μοναδική ποιότητα στην κύλιση και στον τρόπο που λειαίνονται οι ανωμαλίες παρά τους (έξτρα) τροχούς των 21 ιντσών. Μέσα στην πόλη και παρά τον όγκο του είναι σχετικά εύχρηστο. Όχι όμως και ευέλικτο με κύκλο στροφής στα 12,2 μέτρα. Το τιμόνι δε θα ενθουσιάσει, ούτε όμως και θα απογοητεύσει με την αίσθησή του, είναι όμως ακριβές και συμβάλει στην ασφαλή συμπεριφορά, η οποία όμως οφείλει περισσότερα στη στάνταρ αερανάρτηση και στην ηλεκτρική τετρακίνηση. Η πρόσφυση είναι ουσιαστικά ατελείωτη και μέχρι ενός σημείου το e-tron κρύβει περίτεχνα το βάρος του με απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά. Όσο όμως ανεβάζεις ρυθμό, τόσο η αδράνεια των 2,5 τόνων γίνεται εμφανής με ένα προοδευτικό πάντως άνοιγμα της τροχιάς, ωστόσο τα ηλεκτρονικά και το torque vectoring είναι πάντα εκεί για να σώσουν την κατάσταση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ιδιαίτερης αναφοράς αξίζουν τα 4 τεράστια αεριζόμενα δισκόφρενα, που λειτουργούν με ένα πρωτοποριακό ηλεκτροϋδραυλικό κύκλωμα. Στην πράξη υπάρχει φυσική αίσθηση στο πεντάλ, ενώ η αποτελεσματικότητα είναι εντυπωσιακή: 100-0 χλμ./ώρα σε 34,4 μ. Η απόσταση από το έδαφος κανονικά είναι 172 χλστ. στον αυτοκινητόδρομο όμως μειώνεται κατά 26 χλστ. προς όφελος της αεροδυναμικής. Με τη λειτουργία offroad η απόσταση από το έδαφος αυξάνει κατά 35 χλστ., ενώ με το Lift από το Drive Select προστίθενται ακόμη 15 χλστ, αυξάνοντας κι άλλο τις εκτός δρόμου ικανότητες. Ποιος θα τις εκμεταλλευτεί είναι άλλο θέμα.

Έμφαση στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης δίνει φυσικά και η Mercedes EQC. Αν και συμβατική στο μοντέλο δοκιμής, η ανάρτησή της ισοπεδώνει όλες τις ανωμαλίες με εντυπωσιακό τρόπο παρά το αυξημένο βάρος που πρέπει να διαχειριστεί. Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που το βάρος θα επηρεάσει την άνεση, αφού κατά τα άλλα η EQC είναι πιο ήσυχη και από την κορυφαία στον τομέα S-Class. Είναι χαρακτηριστικό πως σε νορμάλ ταχύτητες δεν ακούγεται ούτε το ρολάρισμα των ελαστικών της, χάρη και στην τέλεια ηχομόνωση και τα διπλά τζάμια. Η Mercedes EQC δε χάνει την αυτοκυριαρχία της ακόμα και όταν επιλεγεί η Sport λειτουργία και ανέβουν οι ρυθμοί κίνησης. Εκεί η ανάρτηση διαχειρίζεται αποτελεσματικά το βάρος και η τετρακίνηση ελέγχει άψογα τις μεταφορές του, με αποτέλεσμα να δύναται να στρίψει σβέλτα και με ασφάλεια, προσφέροντας παράλληλα και καλή αίσθηση στον οδηγό της. Δεν είναι σπορ φυσικά και δεν συνηγορούν όλα στο να κινηθείς σε τέτοιους ρυθμούς, όμως το θετικό είναι πως το πλαίσιο και η ανάρτηση ανταποκρίνονται ακόμα και σε τέτοιες συνθήκες. Οι εκτός δρόμου ικανότητες υπάρχουν, αλλά δεν φτάνουν αυτές του Audi e-tron με τη δυνατότητα αυξομείωσης της απόστασης από το έδαφος. Πάντως η EQC είναι πιο ευέλικτη μέσα στην πόλη και στην καθημερινότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center