Κάμπριο για 2 ή για 4 τελικά; Εσείς τι προτιμάτε; Διαβάστε την αναλυτική μας δοκιμή για τα δυο «ανοιχτά» μοντέλα της γερμανικής μάρκας.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάμπριο για 2 ή για 4 τελικά; Εσείς τι προτιμάτε; Διαβάστε την αναλυτική μας δοκιμή για τα δυο «ανοιχτά» μοντέλα της γερμανικής μάρκας.

Test: Mercedes C 180 Cabriolet & SLC 180

50.480 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2017)

Κάμπριο για 2 ή για 4; Ανεξάρτητα από τον αριθμό των επιβατών, η ουσία είναι μία. Πως τα δύο αυτά κάμπριο μπορούν να σου αλλάξουν τη διάθεση. Δοκιμάζουμε την 4θέσια C-Class Cabrio στη βασική της έκδοση και επ` ευκαιρίας πάμε βόλτα με ένα από τα λίγα 2θέσια ρόουνστερ που συνεχίζουν να υπάρχουν…

What Ιs Νew 

Η εμφάνιση της C-Class Cabriolet πατάει στις γραμμές της κουπέ, όντας εκλεπτυσμένη και πολύ δυναμική.

Η εμφάνιση της C-Class Cabriolet πατάει στις γραμμές της κουπέ, όντας εκλεπτυσμένη και πολύ δυναμική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


C-Class Cabriolet
- Μαλακή οροφή που κλείνει/ανοίγει σε 20 δλ.
- 1,6 turbo με 156 άλογα
- Καίει 8,7 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 48.680 ευρώ

+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό, αεροδυναμική, κινητήρας
- Ακαμψία με οροφή κατεβασμένη, χώρος αποσκευών, ηχομόνωση οροφής


SLC 
- 1,6 turbo με 156 ίππους
- Σκληρή αναδιπλούμενη οροφή
- Τιμή 48.000 ευρώ

+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, αίσθηση κάμπριο, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, λειτουργία κιβωτίου 9G-Tronic, ανάρτηση
- Τιμή, επιδόσεις και κατανάλωση κινητήρα

 
Αρχές Γενάρη, με τα ορεινά να ξεκινούν να ντύνονται στα λευκά, τη θερμοκρασία κοντά στους 5ο Κελσίου, και εσύ να νομίζεις πως είναι καλοκαίρι, κάτι σημαίνει… Ή ότι το έχεις χάσεις λιγάκι, ή βρέθηκες πίσω από το τιμόνι ενός μοντέλου που μπορεί να σου αλλάξει τη διάθεση. Ευτυχώς δεν συμβαίνει το πρώτο (σ.σ. ελπίζουμε), αλλά το δεύτερο και με μοντέλα δοκιμής τα C 180 Cabriolet και SLC 180 στις βασικές τους εκδόσεις προσπαθούμε να ανακαλύψουμε τα συναισθήματα που σου γεννά ένα κάμπριο, είτε είναι για 4, είτε για 2, είτε έχει μαλακή, είτε υφασμάτινη οροφή, είτε είναι προσανατολισμένο στην άνεση, είτε πιο σπορ.
 
Topless σε 20 δλ.
Η οροφή της C-Class Cabriolet είναι υφασμάτινη και ανοίγει/κλείνει μέσα σε 20 δλ., ενώ η διαδικασία μπορεί να γίνει ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται μέχρι την ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα. Διατίθεται σε μαύρη, καφέ, μπλε ή κόκκινη απόχρωση, ενώ με έξτρα χρέωση (325 ευρώ) μπορεί να λάβει επιπλέον ακουστική ενίσχυση. Εμείς θα επιλέγαμε την μαύρη, και οπωσδήποτε «παχιά». Το ίδιο περίπου χρόνο χρειάζεται και η μεταλλική οροφή Vario Roof της SLC, η οποία όμως δουλεύει με λιγότερα χιλιόμετρα (έως 40 χλμ./ώρα) και δείχνει πιο πολύπλοκη στην κατασκευή της.
 
Ξεκινούν από τα 48.000 ευρώ
Η τιμή και των δύο μοντέλων ξεκινάει από τα 48 χιλιάδες ευρώ. Σίγουρα δεν είναι μικρό το ποσό, αλλά πρόκειται για δύο ιδιαίτερα και premium αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, η SLC ξεκινά από τα 48.010 ευρώ, ενώ ή C Cabriolet από τα 48.680 ευρώ. Φυσικά, και στις δύο περιπτώσεις η λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό είναι πολύ μεγάλη και κοστίζει ακριβά…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center