H ανάρτηση είναι 15 χλστ. πιο χαμηλή σε σχέση με τη C-Class σεντάν, ενώ το αμάξωμα και το πλαίσιο έχουν λάβει μια σειρά από ενισχύσεις.

H ανάρτηση είναι 15 χλστ. πιο χαμηλή σε σχέση με τη C-Class σεντάν, ενώ το αμάξωμα και το πλαίσιο έχουν λάβει μια σειρά από ενισχύσεις.

Αλλαγές και σε ανάρτηση-πλαίσιο

18.398 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2016)

Οι μηχανικοί και τεχνικοί της Mercedes έχουν προβεί σε μια σειρά από αλλαγές, ενισχύσεις και βελτιώσεις στην ανάρτηση και το πλαίσιο της C-Class Cabrio, που φροντίζουν ώστε να προσφερθούν όσο το δυνατόν καλύτερα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά, χωρίς βέβαια να χάνεται η άνεση. Έτσι, η ανάρτηση είναι 15 χλστ. πιο χαμηλή σε σχέση με τη C-Class σεντάν, ενώ το αμάξωμα και το πλαίσιο έχουν λάβει μια σειρά από ενισχύσεις (εμπρός και στο πάτωμα), λόγω της απουσίας της οροφής. Υπάρχουν φυσικά επιπλέον επιλογές στη γκάμα για πιο σπορ οδήγηση (σπορ ανάρτηση που συνδυάζεται με πιο σπορ υποβοήθηση τιμονιού) ή για έξτρα άνεση (αερανάρτηση AIRMATIC), ενώ οι εκδόσεις AMG έρχονται με μια σειρά από επιπλέον αλλαγές και βελτιώσεις, που στοχεύουν πάντα στο πιο δυναμικό κομμάτι και την απόλαυση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center