Οικονομικός στην χρήση, βελούδινος στη λειτουργία και με τη δυνατότητα επιλογής καυσίμου ο κινητήρας της E200 NGT. Οι επιδόσεις είναι καλύτερες με CNG, από ό,τι με βενζίνη.

Οικονομικός στην χρήση, βελούδινος στη λειτουργία και με τη δυνατότητα επιλογής καυσίμου ο κινητήρας της E200 NGT. Οι επιδόσεις είναι καλύτερες με CNG, από ό,τι με βενζίνη.

Κινητήρας: Οικονομικός, βελούδινος και με επιλογή καυσίμου

38.417 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2016)

Κάτω από το καπό της E 200 NGT βρίσκεται ο 2λιτρος turbo κινητήρας που φορά και η Ε 200 με τη διαφορά ότι η σχέση συμπίεσης έχει ανέβει από το 9,8:1 στο 11,0:1 και η ιπποδύναμη έχει πέσει από τους 184 στους 156 ίππους. Η ροπή έχει παραμείνει στα 270 Nm τα οποία είναι διαθέσιμα μάλιστα από πολύ χαμηλά, τις 1.250 σ.α.λ. Αυτό το αντιλαμβάνεσαι στην πράξη εφόσον ο κινητήρας τραβάει από χαμηλά, στη συνέχεια είναι γραμμικός, ενώ καλές κρίνονται και οι επιδόσεις του, όχι όμως και κορυφαίες
(0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ.). Σε κάθε περίπτωση οι μετρήσεις μας με CNG ήταν καλύτερες από αυτές με την βενζίνη. Μάλιστα, στο σημείο αυτό να σημειώσουμε πως η E 200 NGT έχει το ξεχωριστό -αντίθετα με άλλα μοντέλα που καίνε CNG- ότι ο οδηγός μπορεί να επιλέξει με ποιο καύσιμο θα κινηθεί, ενώ ο κινητήρας εκκινεί με το καύσιμο που ήταν σε χρήση όταν έσβησε. Όσον αφορά, τέλος, στην κατανάλωση, αυτή είναι 4,3 κιλά ή 6,3 λτ. / 100 χλμ., ωστόσο σε πραγματικές συνθήκες υπολογίστε περίπου στα 6,5 κιλά και 8,6 λτ. αντίστοιχα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto