Ο κινητήρας των 2,2 λίτρων της GLC Coupe τα βγάζει πέρα άνετα με το αυξημένο βάρος του αμαξώματος όσον αφορά στις επιδόσεις, ενώ είναι και βελούδινος σε λειτουργία αλλά και ήσυχος.
Κινητήρας: Εξαιρετικός αλλά καίει αν πιεστεί
27.923 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2016)
Ο πετρελαιοκινητήρας που εφοδιάζει την GLC Coupe της δοκιμής, έχει χωρητικότητα 2,2 λίτρων και αποδίδει 204 ίππους και 500 Νm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ. Οι τιμές αυτές δεν αφήνουν περιθώρια για αμφισβήτηση των δυνατοτήτων του αφού στην πράξη αποδεικνύεται εξαιρετικός, με την λειτουργία του να παρουσιάζει πολύ θετικό τράβηγμα από χαμηλά και αποθέματα ροπής σε όλο το φάσμα περιστροφής του άσχετα αν αυτό είναι μικρό λόγω diesel. Παρά το αυξημένο βάρος που έχει να διαχειριστεί (1.845 κιλά), ο κινητήρας εμφανίζει πολύ καλές τιμές επιδόσεων, όμως από την άλλη το βάρος επηρεάζει σημαντικά την κατανάλωση, διαμορφώνοντάς την κοντά στα 8,3 λτ./100 χλμ. σε πίεση. Το κιβώτιο είναι το 9τάχυτο 9G-TRONIC της Mercedes και εδώ πραγματοποιεί ομαλές ή αμεσότερες εναλλαγές, ανάλογα με τη θέση που βρίσκεται το Dynamic Select (ΕCO, Comfort, Individual, Sport και Sport+).
Δεν καιει τιποτα γιατι ειναι Diesel, η βενζινη θα ηθελε ελαχιστα 14 στα 100 και υπο πιεση 20,αν και σε αυτες τις κατηγοριες δεν θα ενδιαφερθει κανεις να το παρει σε βενζινη
Οποιος έχει να δώσει τα 60000 plus που κάνει δεν νομίζω να τον ενδιαφέρει πόσο κατανάλωση έχει,είτε είναι βενζίνη ή πετρέλαιο.
στην αρχη νομιζα οτι ηταν BMW X6 αλλα μετα ειδα το σημα τη ΜΕRCEDES μπροστα! καθολου φαντασια στο σχεδιασμο απο τη 2η εταιρεια!
Δεν καιει τιποτα γιατι ειναι Diesel, η βενζινη θα ηθελε ελαχιστα 14 στα 100 και υπο πιεση 20,αν και σε αυτες τις κατηγοριες δεν θα ενδιαφερθει κανεις να το παρει σε βενζινη